Storebrand Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde nylig å ikke bli trodd og følgelig nektet erstatning etter lommetyveri på ferie. Trist, smålig og ikke minst et klart bevis på at Storebrand ikke er der når man faktisk har behovet for hjelp.
Elendig kundebehandling. Ved å gi skylddeling i en soleklar sak, mister man bonus, og må betale egenandel. Vurderte flere ganger og gå til politianmeldelse for svindel, men det hadde sikkert blitt henlagt.
De setter opp prisen jevnlig, selv om jeg er fast kunde, og har samlet alle mine forsikringer der. Billige kun i starten for å lure til seg kunder. Føler ikke lojalitet av denne årsak.
Brei kommunikasjon. Har vært grei avtale hittil. Ikke hatt behov for hjelp eller utbetalinger så kan ikke si noen om kvalitet på skadeoppgjør.
Behagelige priser på bil- og reiseforsikring, men selskapet tilbyr ikke utleieforsikring som en del av husforsikringen. Det er for dårlig!
Ikke no negativt, bare at de er dyre. Utover det ønsker jeg og bytte.
Bra litt dårlig med bonus opplysninger, for eksempel har jeg min siste bil i over 5 år og hadde bil før det, men bonusen er bare 3 år.
Rask og god hjelp de gangene jeg har hatt behov for det.
It looks good, the company is really nice. I would recommend this company.
Hadde en bra pris men den økte pga jeg flyttet til ny kommune, dette er noe som jeg ser negativt på.....
Alt er OK, men ønsker å sjekke pris hos andre selskaper.
Ingen dårlige opplevelser bare gode og positive opplevelser, hurtig oppgjør.
Det som er bra er at det er lett å fikse på forsikringer på nettet, det kan godt bli bedre priser.
Har ikke noe og klage på, men vil ha prisen ned så derfor vurderer jeg og flytte mine forsikringer.
Har verken hatt gode eller dårlige erfaringer, kjørt skadefritt i mange år.
Registrert skade 24. juli og har pt ennå ikke tatt i saken, over 3 uker senere 17. August. Dette er for dårlig!