Storebrand Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei kundeservice og hjelp, men kunne vært bedre på pris.
Storebrand er et seriøst selskap som kan sine ting. Lette å prate med både på mail og telefon.
Jeg har ikke noe å klage på hos Storebrand de gjør en utmerket jobb. Jeg ønsker nå å se om de har de riktige prisene når man sammenligner med konkurrentene.
Jeg har alltid fått en OK pris her, men etter å ha blitt trakasert hver gang jeg anskaffer meg en verdigjenstand, har jeg valgt å gå til et annet selskap. Utrolig dårlig kundeservice, til tross for at jeg har alle mine forsikringer her og betaler godt over 20.000/år.
I forbindelse med sommerferie ble innbetaling forsinket ved en misforståelse. Da ble bilforsikring kansellert uten noe mail eller sms varsel (får ikke brev post på ferie). Da man gjorde opp og skulle åpne det igjen, fikk man økt forsikringen med nesten 5000, - i året. Dette er jo synd for var forsåvidt fornøyd med Storebrand og hadde samlet alle forsikringer der, men når man straffes så hardt for en misforståelse må man se seg om etter andre tilbud.
De tar vare på eksisterende kunder. Imøtekommende og gode på forhandlinger.
Har ikke brukt forsikringen i mer enn et par ganger på 10 år, tror jeg. Har derfor ikke noe erfaringsgrunnlag for noen uttalelser om skadeoppgjør.
Hurtig saksbehandling. Informasjon. Trodde jeg var bedre dekket en det jeg var.
Alt er bra. Kundeservicen har vært topp. Imøtekommende.
Bra behandling på ulykke, jeg har hørt det har ikke alltid billigste forsikringene.
Kjørte på en grevliing, og fikk skader på luftfjæring. Tilbakemelding var at de ikke dekket luftfjæringer på generelt grunnlag Ved klage svarte de at det var hull i gamle fjæringer fra før. De overså vedlagt dok på at de var kun 4 år gamle Ny klage, kopi av dok, og ba de om å komme og hente ødelagt demper for undersøkelse av skade, og almenntilstand på luftfjæringen. Da endret de svar til at takstmann antok at hullet var i skjøten mot demper, og at det skyldtes sand som hadde gnaget hull Dette er ikke riktig, hullet er midt på "gummislange" som blåses opp/ned av systemet, og "min" mekaniker monterte fjæringen på benk, og tok bilde av skaden Dette ga de ingen respons på Gidder ikke mer, bytter selskap så snart som mulig.
Lovet lav eller ingen prisøkning, fikk høy prisøkning og måtte ringe å klage, ha fått redusert til akseptabelt nivå.. Men burde vært unødvendig.. Selektiv kundevurdering bør være prioritet.
Jeg er veldig godt fornøyd både med service og priser. De er ikke fullt så gode på pris på bil når en har hatt en skade og går ned i % bonus, og når en har sjåfør under 24 år. Ypperlig service.
Meget bra på pris, men hadde et uhell med en henger. Snakket med skadekontoret, mannen jeg traff på kan ingenting om kundebehandling. Mer arrogant skal du lete lenge etter, han gadd ikke å høre på meg men avfeide meg over tlf, satt igjen som den store taperen. Synd at Storebrand skal ha sånne arrogante typer ellers veldig bra.
Dårlig nettside, middels service. Prisene er ok, men det holder ikke.
Jeg betaler nå 127 kr i måneden for å forsikre min gamle Mercedes C-klasse 1998 modell, og det er UFATTELIG mye billigere enn det f.eks. Tryg, IF og andre aktører kan tilby. I tillegg har Storebrand en velfungerende faktureringsløsning, og ikke minst forståelig og oversiktlig faktura, aldri noe ekstra overraskelser. Hvert år sjekker jeg om noen kan tilby billigere bilforsikring. Ingen er i nærheten!! Derfor blir det med Storebrand, veldig fornøyd med at de ennå er best på pris. Jeg har også en Toyota som forsikres for 125 kr pr. Måned. På disse årene har jeg spart tusenvis av kroner!