Meny

Tide Forsikring omtaler og erfaringer

3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
13
av 29 innen
forsikringsselskap
50%
anbefaler
Tide Forsikring

"Trenering og modifisering av mine uttalelser."

Omtale om Tide Forsikring skrevet av Julian for 01.02.2019 10.33

Tide Forsikring har totalt 466 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tide Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Trenering og modifisering av mine uttalelser."
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble frastjålet bil i slutten av oktober 2018, fikk beskjed om at jeg ville få et tilbud etter en mnd, dersom bilen ikke kom til rette. Bilen har jeg ikke sett noe til, og beskjedene fra Tide lot vente på seg. Ringte Tide og fikk beskjed om at saken var sendt til takstmann. Ringer noen dager etterpå, samme beskjed, og fikk beskjed om at det ikke nyttet å mase. Fortsatte å mase noen dager etter, fikk da beskjed om at saken var sendt til FaVer, for faktasjekk. Greit nok, hadde et møte med en representant fra FaVer, hvor lyd ble tatt opp fra deres side. Fikk så et referat fra dem, hvor de hadde "tolket" mine uttalelser litt annerledes, og forsøker å mistenkeliggjøre meg. Sender en mail tilbake, med mine kommentarer til dette referatet, samt kommentarer til hva vitner har sagt. Sier at det kanskje ikke er så rart at folk ikke husker hvilket klokkeslett de var på do, SEKS uker tidligere. Det varte og rakk, til midten av januar, da fikk jeg et varselbrev, hvor tide mener at på bakgrunn av FaVers avhandling, som forøvrig var sendt Tide med de samme opprinnelige feilene, at de mente at jeg hadde noe med dette å gjøre selv. Skriver nye kommentarer til saken, for å rette opp i feilene FaVer har konkludert med. Får beskjed fra FaVers representant etter at jeg har prøvd å ringe ham (uten svar), om at saken og mine kommentarer var sendt videre til Tide. En uke etterpå ringer jeg til Tide, og får snakke med saksbehandler. Får beskjed om å se ut vinduet og vise forståelse for været som er ute, og at de følgelig har mye å gjøre. Jeg argumenterer med at været faktisk ikke var så ille når min bil ble stjålet, ei heller en mnd eller seks uker etter. Jeg mener at selv om det kommer nye skader inn, så bør ikke eldre saker bortprioriteres. Etter dette har jeg vært I kontakt med to andre kundebehandlere, som viser forståelse og medfølelse, og lover å gi beskjed til saksbehandler om å prioritere saken. Har fortsatt ikke hørt noe. Jeg har byttet selskap...

Bytt.no
"Trenering og modifisering av mine uttalelser." skrev Julian om Tide Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Tide Forsikring?
Gjør som Julian og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Tide Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dyrere"

Første mnder veldig billig, etter få mnd veldig dyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Skrekkelig dårlig service og useriøse fakturaer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjempe dårlig service, useriøse folk ljuger og dobble regninger krangla masse med de. Alltid no styr med fakturaer som jeg som kunde fikk svi får, fikk ikke svar på spørsmål en ansatt der i fjor fikk sparken på grunn av helt forferdelig dårlig oppførsel i tlf til meg, STYR UNNA!!!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelige"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ting tar tid... Vanskelige å få tak i... prøvd flere ganger å besøke de uten hell.. ringer på, men ingen svar

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Uakseptabelt og STYR UNNA"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha vært kunde hos Tide forsikring i stort sett hele 2018, fikk jeg sjokk når de er så frekke og sende med en faktura med ett såkalt fornyelses gebyr på 298.00 kr??? Tok da kontakt med en håndfull andre selskap, for og høre om dette er vanlig prosedyre, men ett slikt gebyr var det ingen andre som hadde hørt om. Deretter har de økt premien fra ca 900.00 kr til ca 1400.00 kr. En økning på ca 55%. 55%........Halloooo. Etter ett par telefoner til kundeservice hvor de lovet å ta tak i saken, har jeg ennå ikke hørt noe. Får all del folkens. Styr unna. Nå blir det flytting i expressfart Hilsen En rimelig pist exkunde

Tide Forsikring har totalt 466 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR