Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig forsikringsselskap som tegner avtaler når man ringer for å høre om pris og i tillegg sender de ut betalingspåmindelser på epost som ikke eksisterer. Har ringt og spurt om hvorfor jeg får betalingspåmindelser når jeg verken har eller har hatt noe forsikret hos dem, men får aldri svar på det. Det eneste de sier er at jeg må ta kontakt med en rådgiveren som ikke svare. Anbefale å styre unna detta selskapet!
Er svært fornøyd med Tide Forsikring Trondheim. Har vært kunde i 2 år og er veldig fornøyd med min rådgiver som alltid er tilgjengelig dag og kveld. Fått rask hjelp de 2 gangene jeg har sendt inn skademelding. Har allerede anbefalt Tide til venner og familie som har spart mye penger på å bytte. Hilsen Haider.
Stort sett umulig å få svar, saksbehandlere som ikke gjør jobben sin. Skade i nov 2017 etter stormen Ylva er fortsatt ikke avklart, fra dag en ønsket selskapet skjønn i stede for normal saksgang. Til tross for dette holdtes ikke skjønner før mai 18, 7 måneder etter skaden. Juli 18 og ingenting er ennå avklart, skulle få utbetaling på 200.000 i mai ( merverdi av bygget) fortsatt ikke fått 1 kr, får bare beskjed at de samler sammen penger i England. Hvordan de skal klare å erstatte bygget i sin helhet skjønner ikke jeg når de ikke har "småpenger" å betale med engang. Regning for utkobling av strøm og ny varmepumpe etter stormen gikk til inkasso før de omsider klarte å få de betalt. Entreprenør som tok rive jobben i januar 18 venter fortsatt på betaling, ikke fungerer saksbehandlerne og ikke har de penger, styr unna !!!! Skifter selv så snart min sak er over.
Kundeservicen er ikke tilstedeværende! Det er umulig å få kontakt med de - til og med finansklagenemda sleit med å få tak i de. Etter 5 svarpurring klarte de å lirke noe ut av seg, og det var definitivt ikke godt nok eller dekkende for sakens omfang. De tar tydeligvis ikke selvkritikk, og har heller ikke ønsker om å forbedre seg ettersom jeg har klaget på responstiden og måten jeg får svar på fra første fakturering.