Meny

Tide Forsikring omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
13
av 23 innen
forsikringsselskap
56%
anbefaler
Tide Forsikring

"Skadeoppgjør"

Omtale om Tide Forsikring skrevet av Jan for 27.03.2018 18.51

Tide Forsikring har totalt 278 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tide Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skadeoppgjør"
9 syns denne omtalen er nyttig

Helt totalt meningsløst å knytte forsikring mot dette selskapet. Var god på pris, men fullstendig håpløst å få tak i dem for å skrive ny forsikring. Ringte 12 ganger hvor vi tilslutt fikk tak i en regionsjef eller noe. Skadeoppgjøret tar ukesvis og du må hele tiden mase og ingen kan gi det deg ett godt svar. Selskapet oppleves som scam og er direkte useriøse overfor sine kunder

Bytt.no
"Skadeoppgjør" skrev Jan om Tide Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Tide Forsikring?
Gjør som Jan og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Tide Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Billig på pris, men utrolig dårlig ved skadeoppgjør/behandling."
9 syns denne omtalen er nyttig

Når en skade på hus blir innrapportert den 8 november 2017 og saksbehandler skylder på at de kun er 3 ansatte på over 1000 saker og det er derfor at det tar så lang tid, begynner man å spekulerer man om det er rett selskap å være i. Har ringt skadeavdelingen mange ganger uten at jeg fikk snakke med vedkommende saksbehandler, men fikk til slutt direkte nr til skadebehandleren. Etter å ha latt det ringe helt ut 37 ganger tok hun til slutt telefonen (vet det høres mye ut, men har logg på telefonen) hun sa at det hadde vært et sant kaos hos dem med alt for mange saker men at hun skulle ta tak i saken min og se på den, dette var på en onsdag og hun lovet å gi meg en tilbakemelding før fredag ettermiddag. Dette skjedde ikke og jeg kontaktet dem på nytt igjen på mandag, fikk heller ikke da tak i saksbehandler for saken, men en annen som skulle varsle henne på nytt og han mente at hun hadde begynt å se på saken. Jeg ba ham om å gi henne beskjed om å kontakte meg for å gi meg en oppdatering på saken. Ringte igjen på torsdag, fikk heller ikke da tak i saksbehandler men samme mann som på mandag. En veldig hyggelig kar og han beklaget å sa at han forsto min fustrasjon og sa at jeg var absolutt ikke alene om å være sint og skuffet over behandlingen jeg hadde fått, men at de som jobbet som skadebehandlere gjorde bare sitt beste og sa at de var alt for få til å takle så mange skader som de hadde. Han var også svært fustrert over at de ikke hadde ansatt flere til å behandle skadesaker, men han hadde varslet oppover i systemet flere ganger uten at noe skjedde.
Det jag da lurer på er om ikke ledelsen i selskapet bryr seg noe om tilbakemeldinger fra kunder og ansatte, er det bare om å gi en lav pris på forsikringene og satse på at ingen skader blir rapportert inn?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God service, god dekning og gode priser!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Rådgiveren min hos tide forsikring har virkelig gjort en innsats for å hjelpe meg med en bedre og billigere forsikring.
Det er veldig godt å ha en god kontaktperson så tilgjengelig, det gjør slik at det er enkelt å forholde seg til en person!
De har klart å gi meg en god og rimelig totaldekning på alle mine forsikringer. Anbefaler tide forsikring på det sterkeste!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Uproffesjonelle rådgivere og dårlig kundeservice"
12 syns denne omtalen er nyttig

Det finnes ingen kommunikasjon mellom rådgivere/agenter og kundeservice. Anbefaler alle med vettet i behold og holde seg unna. Ja de er bra på pris, men ikke verd det. Betaler heller 500-1000 mer i året til et annet selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kunnskapsrik og hyggelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble møtt av en hyggelig forsikringsrådgiver fra Tide på hjemmebesøk. Vi gikk igjennom mine forsikringsbehov og fikk en løsning som jeg ble veldig fornøyd med. Bedre dekkninger til en billigere penge en der jeg var.

Tide Forsikring har totalt 278 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR