Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For dårlig! Når man har en kunde som har vært kunde i 1 år så bør man gi dem gode tilbud på forsikring. Men Tide sier til meg selv at jeg bør bytte forsikring. De har gjort forsikring på Tesla dyrere og mener de har tapt masse penger på Tesla lol.
Er vel kanskje det mest useriøse firmaet jeg har vært borti. Masse surr med oppstart. Måtte faktisk søke økonomiavdelingen om å få delt opp fakturaen i 12 terminer. Er det vanlig? Sendt mail for over en måned siden om en enkel endring. Sendt til 3 forskjellige mailer inkludert han som skulle være kontaktperson. Enda ikke fått svar. Nei styr unna. Glad jeg snart er ferdig der. Makan til useriøs bedrift.
God og proff oppfølging fra rådgiver. Svarte på alle mine spørsmål. Sparte meg for penger og var i tillegg veldig hjelpsom med tips om bedre brannsikring. Anbefales!
Det er greie priser men veldig treg å svare på henvendelsene. Erfarer kanskje litt mer individuell med dårlig kontaktperson.
Feil opplysninger og prisstigning som var så høy. Ja mange små ting som gjør at jeg ikke er fornøyd.
Jeg fikk en forståelse av at jeg kunne vente bare mindre endringer i forsikringspremien da jeg tegnet forsikringen. Men nå vil de øke den med over 100%.
Eneste grunnen til at vi skifter er at de har sluttet å forsikre Tesla.