Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempeflott og hyggelig ved nytegning av forsikringene. Heller dårlig oppfølging ved endring og ønske om nytt tilbud. Fikk da mangelfullt tilbud og da vi kontaktet dem med ønske om et skikkelig tilbud beregnet på endringene, så fikk vi beskjed om at det ikke var så enkelt å endre, men skulle kontaktet oss i løpet av uke. Ikke fått nytt tilbud og e-post kommunikasjonen er knapp og utilfredsstillende.
Er uhellet ute, er det ikke problem med oppgjør. God kundebehandling.
Useriøst og dårlig kundebehandling. STYR UNNA. Etter påkjørsel (motpartens skyld) i nov16 fikk vi endelig oppgjøret nå i sep17. Etter lang kamp i FINKN. (Finansklagenemda) I tillegg rot med de betalte fakturaene og nekte å overføre bonus. Umulig å få tak i da de sjeldent svarer på tlf og mail. Merker først useriøsiteten når du må bruke forsikringen, og ved oppsigelse/bytte.
Jeg har ikke noe som kan klages på, det er bare prisen jeg vil sammenligne.