Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har forsikring hos Tide og prisen har plutselig økt med 500 kr ekstra i mnd fordi jeg har hatt en vei hjelp. Da jeg kontaktet tide forsikring Sandefjord og han jeg snakket med var så uhøflig at ble satt ut! Kommer aldri til å bruke Tide forsikring og anbefaler heller ikke til noen.
Prisstigning på over 20% fra ene året til neste er ikke i tråd med konsumprisindeksen.
Tragisk, styr unna. Bytter ut folk i skadeoppgjør. Trenerer og er ufine i skadesituasjoner.
Useriøs høy premieøkning på enkelte forsikringer, spes bilene. Så da er det bare å finne noen som er rimeligere. Har hatt skade på bil og vannskade i hus, her har de ordnet opp eksemplarisk. Veldig bra. Men er ikke konkurransedyktig lengre..
Jeg er kjempe fornøyd med servicen og oppfølgingen jeg fikk da jeg var uheldig på glatta med bilen. Alt ble ordnet best mulig, på kjempe kort tid og jeg fikk alt jeg trengte av informasjon raskt og enkelt forklart. Er i utgangspunktet kjempe fornøyd med tide, håndteringen dems her plusser bare på!
Ble frastjålet bil i slutten av oktober 2018, fikk beskjed om at jeg ville få et tilbud etter en mnd, dersom bilen ikke kom til rette. Bilen har jeg ikke sett noe til, og beskjedene fra Tide lot vente på seg. Ringte Tide og fikk beskjed om at saken var sendt til takstmann. Ringer noen dager etterpå, samme beskjed, og fikk beskjed om at det ikke nyttet å mase. Fortsatte å mase noen dager etter, fikk da beskjed om at saken var sendt til FaVer, for faktasjekk. Greit nok, hadde et møte med en representant fra FaVer, hvor lyd ble tatt opp fra deres side. Fikk så et referat fra dem, hvor de hadde "tolket" mine uttalelser litt annerledes, og forsøker å mistenkeliggjøre meg. Sender en mail tilbake, med mine kommentarer til dette referatet, samt kommentarer til hva vitner har sagt. Sier at det kanskje ikke er så rart at folk ikke husker hvilket klokkeslett de var på do, SEKS uker tidligere. Det varte og rakk, til midten av januar, da fikk jeg et varselbrev, hvor tide mener at på bakgrunn av FaVers avhandling, som forøvrig var sendt Tide med de samme opprinnelige feilene, at de mente at jeg hadde noe med dette å gjøre selv. Skriver nye kommentarer til saken, for å rette opp i feilene FaVer har konkludert med. Får beskjed fra FaVers representant etter at jeg har prøvd å ringe ham (uten svar), om at saken og mine kommentarer var sendt videre til Tide. En uke etterpå ringer jeg til Tide, og får snakke med saksbehandler. Får beskjed om å se ut vinduet og vise forståelse for været som er ute, og at de følgelig har mye å gjøre. Jeg argumenterer med at været faktisk ikke var så ille når min bil ble stjålet, ei heller en mnd eller seks uker etter. Jeg mener at selv om det kommer nye skader inn, så bør ikke eldre saker bortprioriteres. Etter dette har jeg vært I kontakt med to andre kundebehandlere, som viser forståelse og medfølelse, og lover å gi beskjed til saksbehandler om å prioritere saken. Har fortsatt ikke hørt noe. Jeg har byttet selskap...