Troll Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk ikke logget inn på mine sider på nett, da de oppga feil URL/nettside. De fant ikke ut av det, men jeg oppdaget det tilfeldig.
Elendig kundeservice. Kommer til å anbefale alle jeg kjenner om å holde seg langt unna dem.
Veldig seriøse på å jobbe målrettet mot å ikkje skulle betale ut forsikringsum. Bruker granskere som bevist lyver og tillegger mennesker utsagn dei ikkje har sagt. Troll får dette bevist skriftelig men lukker øynene for det. Heilt ubegripelig useriøst selskap som bare tenker profitt. Oppfordrer alle til og bytte selskap med det samme, før dere kommer ut for eit uhell der dere trenger forsikringen. Da vil dere få ut kr 0! Har mange pågående sivile søksmål mot seg og flere skal det bli.
Grei årspremie, men burde ha med fri leiebil ved reparasjoner. Altfor høy egenandel.
Fikk tilbud på 8700 i året, men realiteten ble annet når jeg kjøpte bilen, og endte med å betale over 12000 kr i året istedenfor. Jeg kontaktet selskapet og henviste til første tilbudet jeg har fått via mail. Fikk ingen forklaring eller unnskyldning.
Betalte på en forsikring hos dem i 2-3 måneder som ikke dekte bilen i det hele tatt fordi den sto på en annen person en eiger av bil, ble møtt med dårlig humør og bare tull når jeg ringte inn etter og fått advarsel om avskilting av bil pga manglende forsikring. Bruk heller et annet selskap om mulig.
Fikk bilen min 3 tusen under hva jeg hadde tidligere. Og jeg slipper å stå i telefonkø!
Imøtekommende saksbehandlere Høflige saksbehandlere Saklig samtale.
Useriøs forsikring når de først må betale ut, bruk av brukte bildeler, bruk av konsulenter og takstmenn som jobber som konsulenter. Disse konsulentene er dyre nok fra før så de sparer gjerne på deg som betaler for de i utgangspunktet. Hold dere unna både disse og komplettforsikring som er under disse trollene. Fins bare et par, tre forsikringer i Norge som er seriøse med egne ansatte og egne takstmenn. Betaler gjerne både 1000 og 3000kr ekstra for å slippe driten disse useriøse folkene driver med.
Når en kunde ønsker å tegne seg en verdigjenstandsforsikring, forlanger Troll Forsikring kvitteringer på alle verdisaker. Det er greit hvis man har kjøpt f.eks. et gullsmykke nå nylig. Derimot er det nesten ingen som har tatt vare på gamle kvitteringer og dersom dette er tilfelle, sier Troll Forsikring "nei" til kunden. Jeg synes forsikringsselskapet som er omtalt her bør kunne være fleksibel og evt skulle kunne komme med forslag til på hvilken måte slike kunder uten kvitteringer også kunne tilbys den ønskede forsikring.
Hold dere unna eller bytt selskap! For vel ett år siden valgte vi å prøve denne nye aktøren. Hyggelig med utfordrere til de store kjente. Dessverre ble erfaringen dyrekjøpt. I tillegg til at selskapets vilkår er blant de verste en kan finne så har selskapet har satt bort all kundebehandling ved skade til en tredjepart (Van Ameyde). Der blir en møtt av et lite hyggelig og byråkratisk regime som stjeler mye mer av fritiden din enn nødvendig når uhellet er ute. Et ekstra varsku til damer! Gjennom sine vilkår i reiseforsikringen har de klart å "stille på topp" for de mest kjønnsdiskriminerene vilkår du kan komme ut for. Trodde virkelig ikke dette var mulig i 2017.