Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
god saksbehandling og rask tilbakemelding på henvendelser
Har hatt bilforsikring og har den dag i dag husforsikring hos Tryg. Da jeg hadde bilforsikring fikk jeg flere fakturaer hver måned, og beløpene var betydelig høyere enn det som var fastslått i kontrakt. Tok veldig lang tid før Tryg betalte tilbake pengene som de hadde trukket fra min konto. Dette selv om jeg ringte og fortalte hva som hadde skjedd. Ble heller ikke møtt vennlig på noen som helst måte hos kundebehandlere. Var utsatt for skade på eiendom for 3 mnd siden. Ringte da og meldte skade. Skadesak ble opprettet. Fikk beskjed om at takstmann skulle komme, og han kom etter ca 1 uke. Fikk da spørsmål om jeg ønsket pengene for å utbrede skaden selv, eller at Tryg skulle utbedre. Jeg gikk for alternativet at Tryg skulle utbedre. Dette da jeg synes summen for å fikse skaden på garasjen etter en storm var for lite. Dette også i dialog med andre erfarne fagfolk som jeg hadde samtale med. Da jeg sendte melding til taksmann og fortalte at jeg ønsket at Tryg skulle fikse skaden, fikk jeg aldri noe svar. Jeg tok da kontakt med takstmann etter 3 uker, der han plutselig forteller at skaden er avsluttet og at jeg hadde fått utbetalt pengene på min konto. Noe som ikke stemte. Jeg ringte da Tryg og fikk beskjed at de bare ventet på kontonummeret mitt. Jeg ga beskjed at jeg ønsket at Tryg skulle ordne skaden. Fikk da beskjed at de skulle ringe en entreprenør og ordne dette og at jeg skulle høre fra entreprenøren ila 3-4 dager. Jeg hørte ingenting og ringte da Tryg på nytt. Fikk samme beskjed, at de skulle ringe meg tilbake ila dagen jeg ringte. Dette er nå 1 uke siden, og jeg har enda ikke hørt noe. Det virker som Tryg skulle ønske jeg tok i mot betaling istedenfor at de må betale, da det koster de mer penger å utbrede skaden.
Bra de har rask tilbakeringing på service telefon.
Fikk over 7000 kroner i økning uten noen form for informasjon. Ble lovet en sum....men den ble 600 kr over denne summen pr, måned. Dem er dårlig på kundeservice. Får forskjellige svar og lovnader hver gang jeg ringer inn, Mye rot i faktura de dem sender i hytt og pine.....har hatt problemer med dem siden starten. På tide å skifte forsikring nå..... Tryg er heller ikke interessert i å møte kunden her.
lure kunder med og sette opp prisen sakte men sikkert, jeg hadde 75 prosent bonus og kjørt skadefritt over 10 år men prisen på en Land cruiser gjekk opp fra 8000til 20000kr
Fikk plutselig veldig høy forsikringssum...
er stort sett fornøyd med tryg, men er utrolig sene med tilbakemeldinger
Ikke oppdatert på nye bilmodeller. Vanskelig å finne eksisterende avtaler. Må åpne mange dokumenter før du finner den du er ute etter
Tettere kommunikasjon med kunder, diskutere, ikke diktere. Fra 2020 til 2021 fikk vi nærmere 15% økning av polise uten å bli kontaktet
aldri hatt noe problemer. Alltid god og hyggelig hjelp om man skulle være uheldig.
Opplever 20% prisøkning på et år på alle forsikrede objekter.
Etter husbrann for noen år siden var oppgjøret / oppbyggingen ekstremt forsinket og støtte og hjelp fra tryg var umulig å få i møte med byggefirma. Opplevelsen av å måtte ta ansvar for å sette seg inn i bustad oppføringsloven var en ekstrem tillegsbelastning. Kan ikke anbefale Tryg på noen som helst måte ifht store oppgjør
Jeg sa meg aldri enig i tilbudet de ga. Snakket med dem i anbudsrunden. Etter det sendte de regninger i månedsvis på tross av kommunikasjon om det motsatte.
Ok, har ingen erfaringer. Har kun betalt premie, det er min eneste erfaring.
Ikke kast bort tiden din på å ringe til Tryg. Her er det ingen hjelp å få. Du må selv finne løsningen på ditt problem.
Jeg har svært dårlig erfaring med selskapets behandling av meldt skade. Efaringen er at selskapet gjerne vil ha deg som kunde og motta forsikringspremie. Jeg opplever at selskapet ikke vil følge Finansklagenemndas sekretæriats konklusjon, med det formål at forsikringskunden må anlegge sivil rettsak mot selskapet, dersom de vil forfølge sekretæriatets innstilling, der det fastslås at Tryg Forsikring AS har ansvar etter forsikringen. Jeg er skuffet over selskapets langdryge behandling av skaden og fraråder å tegne forsikring hos selskapet,