Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Da jeg skulle reise for 2 år siden så bestilte jeg reiseforsikring i 3 måneder valgte fra og til datum.. Igår fikk jeg brev fra inkasso der det står Tryg! Ringte dem å spurte om hvorfor jeg fikk den inkassoen og hvorfor ble den ikke stoppet etter 3 måneder? Så så dem at jeg måtte ringe til for å stoppe den. Men jeg har jo valgt reiseforsikringen TIL ETT DATO!!! Da må den vel stoppet automatisk! FORFERDELIG
Hei Yalcin! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Du må gjerne ta kontakt med oss, slik at vi kan få sett på saken din på nytt. Mvh Tryg Forsikring
De er grei, så lenge at du ikke skal ha noe skadeoppgjør, hvis ulykken er ute, da er de ett mareritt :(
Hei Einar! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre. Mvh Tryg forsikring
OK selskap, man bør tenke på de gamle kundene som selskapet har, føler at forsikringen bare blir "dyrere". Har ikke hatt skade, ingen kontakt med kundeservice. Har ikke noen annen kontakt med selskapet, jeg betaler regningen, kan derfor ikke anbefale selskapet. Vil sjekke andre selskaper for å se etter/om der er en bedre avtale.
Hei Otto! Takk for fin tilbakemelding! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Vi har hatt oppgjør på reiseforsikring som gikk veldig smooth. Vi har hatt oppgjør etter stor vannskade, her er det treig saksbehandling, dårlig samarbeid med underleverandører og rett og slett dårlig kundebehandling. Vi har brukt mye energi på å diskutere med forsikringsselskapet ang. takster og hvordan saken skulle løses. Ikke bli blendet av lave priser, dette må du betale for når du faktisk har en skikkelig skade.
Hei Anne! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg og har avsluttet ditt kundeforhold hos oss. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre. Mvh Tryg Forsikring
Dårligste forsikringsselskap i Norge? Umulig å kommunisere med, vet ennå ikke hva som ble resultatet av innmeldt skade etter lynnedslag for tre år siden, bare at jeg ikke har fått noe erstatning. Fikk heller ikke erstattet tapt reisegods, da dette, i følge Tryg, var flyselskapets ansvar.
Hei Ove! Det var kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse av Tryg når uhellet har vært ute. Det er absolutt ikke slik vi ønsker det skal oppleves når man har hatt et uhell. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger, ta gjerne kontakt for å få hjelp med en gang. Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom du lurer på noe. Mvh Tryg Forsikring
Har hatt to små oppgjør Knust briller på jobb. Tryg sa med en gang på tlf. Kjøp nye briller og send oss en mail på prisen så setter vi det inn på konto. Ta vare på kvitteringen tilfelle kontroll. Det var alt. Det samme sa de når vi måtte avlyse en reise på grunn av sykdom i nær familie.
Hei Gunnar! Så kjekt å høre at du var fornøyd med skadeoppgjøret når uhellet først var ute, tusen takk for din tilbakemelding :-) Mvh Tryg Forsikring
Ryddig og enkelt ved oppgjør etter skade. Prisene øker mer enn ønsket fra år til år.
Skadebehandling går noe tregt. Man må opplyse saksbehandlerne om ting som i mitt tilfelle avregistrering av kjøretøy og slettede heftelser som de skulle ha visst. Til tider noe tungvint nettbrukergrensesnitt. Ellers fornøyd.
Hei Preben! Det var leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i Tryg, gjerne ta kontakt om du ønsker at vi skal se på saken for deg på nytt. Kjekt å høre at du er en fornøyd kunde ellers :-) Mvh Tryg Forsikring
Fornøyd kunde, men trenger å sjekke at priser er gode.
Hei Tord, Så fint å høre at du er fornøyd som kunde i Tryg. Det er fullt forståelig at du ønsker å sjekke din forsikringsavtale og priser, vi hjelper deg gjerne. Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av din avtale, du kan ta kontakt på tryg.no eller ved å ringe 915 04040 så vil en av våre dyktige rådgivere hjelpe deg.
Etter å ha vært kunde i alle år forventer jeg å bli belønnet for dette gjennom bedre betingelser/rabatt på forsikringspremien.
Hei Kurt! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Hadde en vanninntrengning på et defekt vindu i april. Det kom en takstmann fra Tryg og lagde en flott rapport. Men der stopper det opp. Tryg sier muntlig at de ikke dekker skader i konstruksjonen. Dette kan jeg ikke se noe om i mine vilkår. Sendte en hennvennelse til Tryg i mai, da jeg får brev at de ikke vil dekke skader i konstruksjonen. De velger å ikke svare på denne. Sender deretter klage til Tryg når det forsatt var vått i konstruksjonen (over 20% fuktighet) når de ville lukke igjen. Tryg velger å ikke svare på denne klagen, Første klage ble sendt i Juli, har ikke fått svar på denne. Sendte ny klage i august. Har heller ikke fått svar på denne (09.10.19).
Hei Tony! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med Tryg. Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom vi kan hjelpe deg. Mvh, Tryg Forsikring
Jeg er utrolig fornøyd med servicen, prisen har blitt litt for høy, derfor ønsker jeg å undersøke priser hos andre selskaper. Har fått god hjelp fra forsikringsselskapet.
Hei Linda, Så flott å høre at du er fornøyd som kunde og med servicen du opplever fra oss. Vi jobber hele tiden for å møte kundene våre på best mulig måte gjennom alle prosesser. Ta gjerne kontakt med oss for å en gjennomgang av din avtale om du ønsker dette. Du kan kontakte oss på tryg.no eller ved å ringe 915 04040 Mvh Tryg forsikring
Latterlig lavt (lave) tilbud om erstatning ifb med uføre - bevisst og kynisk utnyttelse av at et menneske som har vært en kasteball i systemet og som ikke har krefter til å kjempe for sitt. Tryg skam dere!!
Hei! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom du lurer på noe. Mvh Tryg forsikring
Rask og god behandling ved problemer. Raskt oppgjør. Synes forsikringen er for dyr.
Økt prisene med 17% fra et år til et annet uten noen god begrunnelse. Snakket med de 4 ganger for å få oversendt et nytt tilbud. Tok 2 uker før jeg fikk beskjed at et bedre tilbud var underkjent. De har overhode ikke et ønske om å beholde deg som kunde. Du er kun en brikke i deres hovedformål - så høy inntjening som mulig.
Hei Andreas! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med Tryg. Ta gjerne kontakt med oss for en ny gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring.
Ting kan ta litt tid (mht skade der skade-påfører innrømt) med kommunikasjon mellom verksted og selskap og meg.. Bedre tilbud ønskes da jeg spør om å bytte til bedre forsikring, har jo vært kunde lenge.. Ellers alt i alt, har jeg ikke noe problemer med Tryg, vil bare ha et godt tilbud på forsikring, da jeg ønsker å oppgradere.
Hei Marre, Det er beklagelig at du har opplevd at ting har tatt tid i saken din, dette kan det være flere årsaker til. Vi ønsker svært gjerne at du tar kontakt med oss på tryg.no eller ved å ringe 915 04040 så vil vi kunne gi deg et godt tilbud og en god gjennomgang av din avtale. Det er viktig for oss at du som kunde er fornøyd og at du får gjort dine ønskede endringer. Mvh Tryg forsikring