Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig i skadeoppgjør etter husbrann!! Måtte ta advokat på saken!! ADVARSEL! Tryg er en versting på oppgjør når uhellet først er ute!!
De betaler ikke en skade fort nok. Det har nå gått 1 og en halv måned siden jeg skadet meg på Filippinene uten at jeg har fått noe utbetalt. Dessuten har de halvert kravet og påstår at det godkjente beløpet er overført for 17 dager siden. Jeg bruker norsk bank, så hva er problemet deres?
Jeg byttet selskap til Nemi i høst, Like etterpå ringte de meg opp og ville ha meg tilbake. De fikk de pga pris. Men siden desember opp til mars har bare prisen økt og er nå dyrere enn noen gang hos de. Men gir de meg en grei pris igjen som kan matche de andre så er det ikke umulig att jeg bytter tilbake.
Det har vært mye rot med min forsikrings avtale. Mange telefoner har blitt tatt og mye fram og tilbake.
Prisene øker mye hvert år, og de gjør feil på polisene etter tlf samtaler, må gjøres om igjen..
Gode på kommunikasjon og hyggelige og god service.
Jeg er ikke fornøyd med Tryg som forsikringsselskap. Konsulentene har ikke kontroll på hva som skal dekkes og ikke, og de prøver hele tiden å lure seg unna utbetalinger. De har også en dyr forsikring som dekker mindre enn andre. Nettsiden deres er også svært rotete og vanskelig å navigere seg igjennom.
Prisen er litt høy. Har hatt kontaktet med Andreas fra Tryg i dag om endring på prisen, men fikk ikke noe endringer.
Har ikke hat one problem med Tryg forsikring. Reiseforsikring hjalp dem med når jeg havnet på sykehus i utlandet, ingen problemer med hjelp fra dem. Tyveri også.
Dårlig pris for gode kunder sum ikke belaster forsikrings selskapet.
Avslag på behandling ved akutt sykdom i Spania, arrogant holdning. Konklusjon "du er gammel". PS. Veihjelp tidligere år har vært bra, men det er på bilforsikring. Har brukt det i utlandet.
Tok veldig lang tid for et oppgjør ang. vannlekasje. VELDIG avkortet oppgjør. Dårlig info/umulig å få kontakt med saksbehandler pr. telefon.
Meldte inn vannskade på huset, og saksbehandleren lo faktisk da han sa at lekkasje fra dusjen ikke var dekket av forsikringen. Da det viste seg at vannskaden var dekket av forsikring, brukte Tryg over en måned på å forhandle med Recover om pris på utbedring. Recover sendte én håndtverker, som jobbet 2-3 timer hver dag, og overlot all logistikk/kommunikasjon med andre (rørlegger, elektriker, maler) til meg. Etter, til sammen, tre måneder uten framdrift kom en ny snekker som måtte gjøre om mye av arbeidet etter den første. Etter åtte måneder med masse brevskriving, telefonering og frustrasjon, var leiligheten klar for utleie igjen. Tryg nektet å dekke tapte husleieinntekter de siste månedene, fordi arbeidet hadde tatt for lang tid.
Selv med lege erklæring vil ikke Trygg refundere noe av reisen. Det tar også lang tid å få dette vurdert. Vanskelig å tungvindt er det også når man skal ta kontakt med Trygg da skaden oppstår. Jeg vil gå så langt som å kalle det utrygt å reise på ferie med deres reiseforsikring.
Kunne ikke opplyse hvor mye forsikringen ville øke fra 2014 til 2015. Var i utlandet mai 2015 og følte meg tvunget til å akseptere regningen som kom etter at jeg var reist fra landet.