Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hvis en ønsker å ta ut en forsikring en ikke behøver - får en beskjed om at forsikringen blir dyrere. De tilbyr også kundekontakter i forbindelse med skadeoppgjør som ikke behersker norsk godt nok til bruk over telefon.
Okey.... Prisene øker... Det kan vel ikke være reelt, for oss som ikke har skader. Vil ikke betale for andre, dvs... Kollektivt.. Hvorfor skal jeg betale for andres svindel...
Ikke bra i det hele tatt. Alle andre tidligere forsikringene var bedre en Tryg.
Reiseforsikringen er bra som gjelder i 70 dager, men ekstremt dyr og utvide for eksempel 90 dager, altså 20 dager forlengelse koster godt over 2000,- kr. Dette er ikke bra i det hele tatt.
Helt OK. Ikke noe spesielt, har ikke hatt behov for bistand da jeg aldri har hatt noen skade.
God kundeservice og rask og ryddig prosess ved skade. (omfattende parkerinsskade, motparts skyld) Fornøyd med vårt kundeforhold på alle måter.
Dårlig kundebehandling, der kunderbehandlere heller ser på dataskjerm enn å høre på kundene sine. Fikk avvisning på skademeldingen av min ødelagte bagasje (som ikke var sjekket inn og ikke var flyselskapets ansvar). Egen tolkning av skademeldinger og utrolig rotete ift. bytting av min bilforsikring. Jeg fikk en reduksjon av bonus (50 -20%) Selv om jeg ikke aldri har hatt skade på min bil. De mente at det kom fra mitt tidligere forsikringsselskap (hadde 50 % hos dem). Anbefales å unngå dem!