Holdt på å ringe og skrive til dem i over 10 dager nå for å omrokkere på noen forsikringer. tror ikke det er utført enda. De sier det er utført, men når jeg sjekker så har det ikke skjedd noe .synes dette er helt uhørt at man skal vente så lenge. vi lever i år 2021, hvor vanskelig er det å trykke på noen knapper. ikke alltid kundebehandlere er like oppegående. Mangler fremdeles å utføre en handling. Hvorfor tar det minimum over 3 dager før dere utfører noe som helst. Har fått et veldig godt tilbud fra et annet selskap nå, så jeg vurderer å bytte
Har du en tilsvarende erfaring med Tryg Forsikring?
Gjør som Eroll H. P og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Tryg Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Tryg har solgt og sagt opp min forsikring uten min tilatelse. Pluss veldi mye annen unødvengig tull.
Vannlekasje i vårt hjem. All tid gikk med på å bli trodd. De ville sette inn et hybekjøkken til en familie med en katt i en totalskadd leilighet. Skadebehandler gjorde kankje en for god jobb for Tryg.
Jag har varit nöjd med trygg reseforsikkring. Jag fick t.ex ersättning direkt, utan problem, när min kamera blev stulen på en resa.
Liker at forsikringsselskapet har folk som bor og jobber i mitt lokalmiljø.