Yetz Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ubrukelige nettsider, dårlig tilgjengelighet. Ikke mulig å få innsyn i egne forhold og avtaler
Lett å bytte og konkurransedyktig pris. Men ingen mulighet for avtalegiro etter 10 måneder i firmaet, enda banken har avtalegiro klar. Ønsker derfor er selskap som har orden på dette.
Har i det siste hatt uforskyldt skade på både bil og hus. På bilen tok det evigheter før de fikk satt en takst (sto 5 uker uten bil), og når jeg ringte underveis var det en sjelden gang jeg fikk tak i en saksbehandler. Fikk som regel bare kontakt med en som tok imot beskjeder og ikke hadde saksbehandleransvar. Da tok det alt fra noen dager til noen uker før jeg fikk svar på det jeg lurte på. På hus skaden hvor en bil kjørte inn i eiendommen min og ødela gjerdet fikk jeg beskjed om at mitt forsikringsselskap ikke "dekker" den type skader og ba meg kjøre regress selv mot motpartens forsikringsselskap. Dette fikk jeg også svar på lenge etter at jeg har henvendt meg til Yetz flere ganger. Jeg spurte også om de kunne gi meg tilbud på forsikring på ny bil, men fikk i svar at de var i en eierskifteprosess og ikke kunne gi tilbud. Alt i alt er erfaringen med Yetz dårlig og jeg går for et annet forsikringsselskap videre.
Har hus,innbo og en bil forsikret i Yetz og ettersom det aldri har skjedd noen skader er jeg så langt fornøyd med lav pris,men jeg er bekymret for hva som vil skje hvis det hender noe ? Forsøkte nylig å forsikre nok en bil og fikk til svar at da Yetz er ute etter å finne en ny " forsikringsgiver" kunne de ikke gi meg forsikring på bilen og ba meg finne et annet forsikringsselskap ? Er det da slik å forstå at Yetz ikke lenger har dekning av de som står bak og forsikrer Yetz ? Hvorfor blir ikke kunder opplyst om dette ?
Trege med oppgjør. Klager viss en bytter bil litt ofte. Ofte tull med regninger. Å får ikke satt på forsikringer nå i desember forde dem fikser noe. Altså noe som ikke skal gå utover kunden