Har i det siste hatt uforskyldt skade på både bil og hus. På bilen tok det evigheter før de fikk satt en takst (sto 5 uker uten bil), og når jeg ringte underveis var det en sjelden gang jeg fikk tak i en saksbehandler. Fikk som regel bare kontakt med en som tok imot beskjeder og ikke hadde saksbehandleransvar. Da tok det alt fra noen dager til noen uker før jeg fikk svar på det jeg lurte på. På hus skaden hvor en bil kjørte inn i eiendommen min og ødela gjerdet fikk jeg beskjed om at mitt forsikringsselskap ikke "dekker" den type skader og ba meg kjøre regress selv mot motpartens forsikringsselskap. Dette fikk jeg også svar på lenge etter at jeg har henvendt meg til Yetz flere ganger. Jeg spurte også om de kunne gi meg tilbud på forsikring på ny bil, men fikk i svar at de var i en eierskifteprosess og ikke kunne gi tilbud. Alt i alt er erfaringen med Yetz dårlig og jeg går for et annet forsikringsselskap videre.
Har hus,innbo og en bil forsikret i Yetz og ettersom det aldri har skjedd noen skader er jeg så langt fornøyd med lav pris,men jeg er bekymret for hva som vil skje hvis det hender noe ? Forsøkte nylig å forsikre nok en bil og fikk til svar at da Yetz er ute etter å finne en ny " forsikringsgiver" kunne de ikke gi meg forsikring på bilen og ba meg finne et annet forsikringsselskap ? Er det da slik å forstå at Yetz ikke lenger har dekning av de som står bak og forsikrer Yetz ? Hvorfor blir ikke kunder opplyst om dette ?
Trege med oppgjør. Klager viss en bytter bil litt ofte. Ofte tull med regninger. Å får ikke satt på forsikringer nå i desember forde dem fikser noe. Altså noe som ikke skal gå utover kunden
Har enda tilgode å snakke med en rådgiver, virker uprofesjonelt å få tilbudet pr melding og ikke over telefon. Mister det personlige særpreget, men håper pris og service viser seg å være lønnsom
Kjempe god og rask service! Hjelper til så man får de beste prisene og prøver ikke «lure» deg som veldig mange andre gjør!
Styr unna. Etter å ha vært kunde nærmere ett år blir jeg sagt opp. Bare svada fra den såkalte kundeservicen. Må være det verste forsikringsselskapet jeg har vært borti. Prøv å ring etter veihjelp.... Lykke til.
Billig, god kundeservice men lite informasjon på mine sider. Usikker på skadeoppgjør, virker mindre trygt enn feks gjensidige
Bytter fra Gjensidige da jeg sparer en del på dette. Jeg har gunstig forsikring i Gjensidige med Negotia avtale men Yetz klarte å matche denne med god margin. Å kjempe bra ordning med 4000 kr i rabatt på egenandel ved første skade viss man har flere forsikringer.
Da man trodde saken var ute av verden (betalte kravet de mente ikke var betalt) byttet så forsikrings selskap, plutselig dukker det opp en ny faktura denne gangen på hele 32kr. Dere unnskyldning er at dette skal være et utestående beløp, noe som er totalt svada da jeg har betalt nøyaktig det samme som har stått på fakturaer. Kundebehandleren sier da at vi stryker denne fakturaen på 32kr, men jeg er sikkert på at de hadde stått på sitt krav dersom denne fakturaen hadde hatt et høyere beløp. Styr unna dette selskapet, her er det 0 kontroll.
Har ikke noen negative erfaringer. Forsikring har fungert greit etter at jeg, som kunde ble overført fra Tribe forsikring.
Alt virker bra med bytte. Etter flere måneder viser det seg at jeg var underforsikret i forhold til tidligere forsikringer. Har snakket med kundeservice på telefon 3 ganger, 2 av de var katastrofalt dårlige. Rett og slett uhøflige. Sender mail på mail til kundeservice om problemer med betaling men de svarer ikke på noen henvendelser. Helt håpløs "kundeservice". Tør ikke tenke på hvordan det skal bli hvis jeg får behov for å bruke forsikringen. Kommer til å bytte snarest mulig, selv om det sannsynligvis vil koste mer.
Flott i begynnelsen. Hjelpsomme og greie. Etterhvert blir det bare tull. Ble oppsagt uten forvarsel tross betalinger i orden. På en bil jeg hadde kjørte jeg rundt i troen på at forsikring var i orden. Men neida. Ble avskiltet i kontroll uten forsikring. De hadde forsikret feil bil. Sa opp innbo forsikringen min etter at den var betalt. Ble uønsket som kunde til slutt. Kan også legge til at vi ble påkjørt. Gled dere til dere skal ha ett oppgjør. Prøv å ringe veihjelp i samme slengen. Ingen som veg noen ting. Ble satt over til et annet selskap. Etter 17 er det ingen som svarer på veihjelp. Søppelfirma. Hold dere langt unna.
Gode priser og veldig enkelt. Føler dei vil jobbe for at jeg skal ha fornuftige priser på mine forsikringer.
Forsikret en gammel sportsbil hos dem, de slo prisen til andre store selskapene. Snakket med en av de direkte på Messenger da jeg har brukt han fra før, super respons og veldig kunnskapsdyktige ansatte. Tagger han i alle annonser jeg ser på Facebook
Enkelt å greit garanterer samme vilkår som forrige selskap. Dette ser jeg på som en dobbel sikkring:)
For et selskap, lå på sykehus i mars, da uteble en regning, som jeg da trodde var i orden, først i dag fikk jeg brev om at bilen ikke hadde forsikring lenger, ikke hadde jeg fått noe påminnelse ringer de og de nekter og hjelpe meg og ordne opp og påstår jeg har fått purringer, har verken fått purring på sms, e-post eller i posten, hadde også en forsikringssak på badet for flere uker siden ikke fått en eneste. Nei folkens hold dere unna dette selskapet.
Jeg har nylig blitt kjent med yetz forsikring. Ut i fra en totalvurdering velger jeg å flytte våre forsikringer på hus, biler og mc til yetz. Med deres like gode eller bedre vilkår og egenandelsfordel for familien var valget enkelt med ca 17% lavere forsikringspremie.
Måtte mase meg til forsikringsbevis og faktura. Har mottatt etter over 3mnd forsikringsbeviset, enda ikke fått faktura.
Vi flytter din forsikringsavtale Din forsikringsavtale vil flyttes fra det datasystemet som Tribe Venneforsikring har brukt, over til det datasystemet vi i Yetz Forsikring benytter. I praksis betyr det at vi lager en helt ny forsikringsavtale til deg, med akkurat like god dekning og vilkår som du har hatt i Tribe Venneforsikring, i tillegg beholder du samme pris. Når får jeg min nye forsikringsavtale? De første kundene som overføres vil motta ny forsikringsavtale fra oss i starten av desember. Samtlige kunder skal være overført innen utgangen av februar 2020. Hvis du ikke mottar ny forsikringsavtale fra oss med det første, behøver du ikke bekymre deg. Når det begynner å nærme seg din tur, vil vi sende deg en e-post med nærmere informasjon. Kort oppsummert - du behøver ikke gjøre noe, vi ordner alt! Det er altsammen kjempe bra. Bortsett fra, At jeg idag fikk melding fra TTF at bilen min IKKE har forsikring. Og jeg er pålagt straffeansvar. Så den regning videresender jeg til dere.
Prisen er bra, men når man ber om hjelp og løsninger får man ikke god hjelp. De er ikke løsningsorienterte og ikke villige til å bidra for å finne en løsning.

Er meget fornøyd med å bytte til Yetz. Veldig bra pris, sparte over 5000 på 5 forsikringer. Det var også veldig enkelt å bytte til Yetz. Jeg ble kontaktet av en meget hyggelig og serviceinnstilt selger. Med vilkårsgaranti, god pris og service vil jeg sterkt anbefale å prøve Yetz.

Kjempe fornøyd med Yetz. Har hatt andre forsikringsselskap tidligere, men etter jeg gikk over til Yetz og følte kundeservice'n ble ivaretatt fra første minutt så er det ingen tvil lenger. Jeg er en blivende kunde når man blir ivaretatt og fulgt opp som nå. Det teller mer enn å spare noen hundrelapper. Anbefales
Jeg sparte mye penger på å flytte min forsikring til Yetz. Hyggelig kundeservice, enkelt og raskt å flytte forsikringene mine over hit. Anbefales!
De tok over tribe forsikring som var billigst i Norge med garanti om at de skulle være like rimlige, Det ser ut for at de klarer å klusse det til.
Jeg er fryktelig positiv til start-ups og jeg hyller små bedrifter. Helt inneforstått med at det kan bety barnesykdommer i starten, men god kundeservice veier glatt opp dette. Etter et års kundeforhold er jeg nødt til å kaste inn håndkleet. Oppgjør skulle vise seg å bli et hel#%te uten like. Jeg har spesifikt spurt etter vilkår, info om forsikring osv, men fremdeles etter et år aner jeg ikke. Og oppgjøret kommer ikke heller. Jeg anbefaler dem dog dersom du elsker setningen "Det er beklagelig. Dette skal jeg sjekke opp" forså å aldri høre noe. Om du også ønsker å betale uten å få det du har bestilt, kan jeg også anbefale. Og selvfølgelig anbefaler jeg dem om du ønsker forsikringer du ikke aner om kommer til å dekke deg i fremtiden.
