Meny
Yetz sin virksomhet har opphørt
Yetz sine forsikringskunder har blitt overført til Storebrand Forsikring. Klikk her for å gå til Storebrand.

Yetz Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Yetz Forsikring
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
0
av 31 innen
forsikringsselskap
66%
anbefaler
Yetz Forsikring
Filtrer omtaler
19
6
6
3
8
Sorter omtaler etter
Viser av 42 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Yetz Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Gode priser og forsikringstilbud"

Ubrukelige nettsider, dårlig tilgjengelighet. Ikke mulig å få innsyn i egne forhold og avtaler

Andreas T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Avtalegiro ingen mulighet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lett å bytte og konkurransedyktig pris. Men ingen mulighet for avtalegiro etter 10 måneder i firmaet, enda banken har avtalegiro klar. Ønsker derfor er selskap som har orden på dette.

Erlend T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og dårlig forsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har i det siste hatt uforskyldt skade på både bil og hus. På bilen tok det evigheter før de fikk satt en takst (sto 5 uker uten bil), og når jeg ringte underveis var det en sjelden gang jeg fikk tak i en saksbehandler. Fikk som regel bare kontakt med en som tok imot beskjeder og ikke hadde saksbehandleransvar. Da tok det alt fra noen dager til noen uker før jeg fikk svar på det jeg lurte på. På hus skaden hvor en bil kjørte inn i eiendommen min og ødela gjerdet fikk jeg beskjed om at mitt forsikringsselskap ikke "dekker" den type skader og ba meg kjøre regress selv mot motpartens forsikringsselskap. Dette fikk jeg også svar på lenge etter at jeg har henvendt meg til Yetz flere ganger. Jeg spurte også om de kunne gi meg tilbud på forsikring på ny bil, men fikk i svar at de var i en eierskifteprosess og ikke kunne gi tilbud. Alt i alt er erfaringen med Yetz dårlig og jeg går for et annet forsikringsselskap videre.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Sverre O. N. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Alltid hyggelige"

Har ikke hatt noen uhell, men veldig fornøyd ned kundebehandler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Tror ikke de helt vet hva de holder på med ?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hus,innbo og en bil forsikret i Yetz og ettersom det aldri har skjedd noen skader er jeg så langt fornøyd med lav pris,men jeg er bekymret for hva som vil skje hvis det hender noe ? Forsøkte nylig å forsikre nok en bil og fikk til svar at da Yetz er ute etter å finne en ny " forsikringsgiver" kunne de ikke gi meg forsikring på bilen og ba meg finne et annet forsikringsselskap ? Er det da slik å forstå at Yetz ikke lenger har dekning av de som står bak og forsikrer Yetz ? Hvorfor blir ikke kunder opplyst om dette ?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Så som så"

Trege med oppgjør. Klager viss en bytter bil litt ofte. Ofte tull med regninger. Å får ikke satt på forsikringer nå i desember forde dem fikser noe. Altså noe som ikke skal gå utover kunden

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rimelig"

Sjekk priser på flere selskap , ikke ta det første

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ny kunde"

Høres veldig bra ut. Håper det leverer til forventningen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"De har bra priser"

Bra kundeservice og jeg tenker det er mye bedre som min gamle firsikeringsselsjap

Mali R. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Blir spennende å se"

Har enda tilgode å snakke med en rådgiver, virker uprofesjonelt å få tilbudet pr melding og ikke over telefon. Mister det personlige særpreget, men håper pris og service viser seg å være lønnsom

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Anbefales!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjempe god og rask service! Hjelper til så man får de beste prisene og prøver ikke «lure» deg som veldig mange andre gjør!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Totalt useriøst"

Styr unna. Etter å ha vært kunde nærmere ett år blir jeg sagt opp. Bare svada fra den såkalte kundeservicen. Må være det verste forsikringsselskapet jeg har vært borti. Prøv å ring etter veihjelp.... Lykke til.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Uoversiktlige"

Billig, god kundeservice men lite informasjon på mine sider. Usikker på skadeoppgjør, virker mindre trygt enn feks gjensidige

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Virker som en bra avtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bytter fra Gjensidige da jeg sparer en del på dette. Jeg har gunstig forsikring i Gjensidige med Negotia avtale men Yetz klarte å matche denne med god margin. Å kjempe bra ordning med 4000 kr i rabatt på egenandel ved første skade viss man har flere forsikringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Here we go again.."

Da man trodde saken var ute av verden (betalte kravet de mente ikke var betalt) byttet så forsikrings selskap, plutselig dukker det opp en ny faktura denne gangen på hele 32kr. Dere unnskyldning er at dette skal være et utestående beløp, noe som er totalt svada da jeg har betalt nøyaktig det samme som har stått på fakturaer. Kundebehandleren sier da at vi stryker denne fakturaen på 32kr, men jeg er sikkert på at de hadde stått på sitt krav dersom denne fakturaen hadde hatt et høyere beløp. Styr unna dette selskapet, her er det 0 kontroll.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Litt tidkrevende å få kontakt med ellers ok"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke noen negative erfaringer. Forsikring har fungert greit etter at jeg, som kunde ble overført fra Tribe forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice, hvilken kundeservice?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt virker bra med bytte. Etter flere måneder viser det seg at jeg var underforsikret i forhold til tidligere forsikringer. Har snakket med kundeservice på telefon 3 ganger, 2 av de var katastrofalt dårlige. Rett og slett uhøflige. Sender mail på mail til kundeservice om problemer med betaling men de svarer ikke på noen henvendelser. Helt håpløs "kundeservice". Tør ikke tenke på hvordan det skal bli hvis jeg får behov for å bruke forsikringen. Kommer til å bytte snarest mulig, selv om det sannsynligvis vil koste mer.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Svein I. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra pris, lett bytte, fornøyd kunde. Best i markedet.

Forbannet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Hold dere langt unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Flott i begynnelsen. Hjelpsomme og greie. Etterhvert blir det bare tull. Ble oppsagt uten forvarsel tross betalinger i orden. På en bil jeg hadde kjørte jeg rundt i troen på at forsikring var i orden. Men neida. Ble avskiltet i kontroll uten forsikring. De hadde forsikret feil bil. Sa opp innbo forsikringen min etter at den var betalt. Ble uønsket som kunde til slutt. Kan også legge til at vi ble påkjørt. Gled dere til dere skal ha ett oppgjør. Prøv å ringe veihjelp i samme slengen. Ingen som veg noen ting. Ble satt over til et annet selskap. Etter 17 er det ingen som svarer på veihjelp. Søppelfirma. Hold dere langt unna.

Kjell A. M
Kundetilfredshet
"Enkelt og greit."
1 syns denne omtalen er nyttig

Gode priser og veldig enkelt. Føler dei vil jobbe for at jeg skal ha fornuftige priser på mine forsikringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Lettvindt"

Enkelt og billig. Trenger ikke å lete gjennom gamle forsikringer for pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkelt, kjapt, god service, god pris"
3 syns denne omtalen er nyttig

Forsikret en gammel sportsbil hos dem, de slo prisen til andre store selskapene. Snakket med en av de direkte på Messenger da jeg har brukt han fra før, super respons og veldig kunnskapsdyktige ansatte. Tagger han i alle annonser jeg ser på Facebook

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk"

Fantastisk kundeservice, raskt og enkelt. Fikk mye bedre pris 😁 Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkelt å greit"
3 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt å greit garanterer samme vilkår som forrige selskap. Dette ser jeg på som en dobbel sikkring:)

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Håpløst"
2 syns denne omtalen er nyttig

For et selskap, lå på sykehus i mars, da uteble en regning, som jeg da trodde var i orden, først i dag fikk jeg brev om at bilen ikke hadde forsikring lenger, ikke hadde jeg fått noe påminnelse ringer de og de nekter og hjelpe meg og ordne opp og påstår jeg har fått purringer, har verken fått purring på sms, e-post eller i posten, hadde også en forsikringssak på badet for flere uker siden ikke fått en eneste. Nei folkens hold dere unna dette selskapet.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR