Yetz Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt virker bra med bytte. Etter flere måneder viser det seg at jeg var underforsikret i forhold til tidligere forsikringer. Har snakket med kundeservice på telefon 3 ganger, 2 av de var katastrofalt dårlige. Rett og slett uhøflige. Sender mail på mail til kundeservice om problemer med betaling men de svarer ikke på noen henvendelser. Helt håpløs "kundeservice". Tør ikke tenke på hvordan det skal bli hvis jeg får behov for å bruke forsikringen. Kommer til å bytte snarest mulig, selv om det sannsynligvis vil koste mer.
Flott i begynnelsen. Hjelpsomme og greie. Etterhvert blir det bare tull. Ble oppsagt uten forvarsel tross betalinger i orden. På en bil jeg hadde kjørte jeg rundt i troen på at forsikring var i orden. Men neida. Ble avskiltet i kontroll uten forsikring. De hadde forsikret feil bil. Sa opp innbo forsikringen min etter at den var betalt. Ble uønsket som kunde til slutt. Kan også legge til at vi ble påkjørt. Gled dere til dere skal ha ett oppgjør. Prøv å ringe veihjelp i samme slengen. Ingen som veg noen ting. Ble satt over til et annet selskap. Etter 17 er det ingen som svarer på veihjelp. Søppelfirma. Hold dere langt unna.
Gode priser og veldig enkelt. Føler dei vil jobbe for at jeg skal ha fornuftige priser på mine forsikringer.
Enkelt og billig. Trenger ikke å lete gjennom gamle forsikringer for pris.
Forsikret en gammel sportsbil hos dem, de slo prisen til andre store selskapene. Snakket med en av de direkte på Messenger da jeg har brukt han fra før, super respons og veldig kunnskapsdyktige ansatte. Tagger han i alle annonser jeg ser på Facebook
Fantastisk kundeservice, raskt og enkelt. Fikk mye bedre pris 😁 Anbefales!