Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er veldig sjeldent at når jeg ringer til en eller annen bedrifta kundeservice at de svarer så raskt som hos Dipper! Bli å hyggelig person som svarte og guidet meg igjennom slik at jeg fikk til det jeg slet med. Det er nesten verdt å bare ringe de hvis du har en dårlig dag slik at du får snakket med en hyggelig person ;-)
Hei Thomas, takk for en hyggelig tilbakemelding! Dette var koselig å høre for oss på kontoret. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Veldig,veldig fornøyd Jeg har 13 abonnementer hos dipper
Hei Esad, så godt å høre at du er fornøyd med Dipper! Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Bruker bedriftsløsningen deres for vårt sentralbord på jobb. Har ringt de flere ganger for å legge til ansatte etc, får alltid raskt svar og hyggelige mennesker som jobber der. Ordner alt med engang.
Hei Rikke, så godt å høre at vår løsning fungerer fint for din bedrift! :-) Takk for en hyggelig tilbakemelding. Håper du har en fin dag videre. Mvh Dipper
Sikkelig bra service beste noen sine. når jeg skule sende vurdering fra 1-10 jeg måte skrive 20 og det var vel fortjent.
Hei Ruzhdi, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi streber alltid etter å gi en god kundeopplevelse her i Dipper. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Fungerer veldig bra. Litt teknisk trøbbel i dag, men de ordner opp.
Hei Geir, takk for en hyggelig tilbakemelding. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh Dipper
Dette var jo svindel, dere må finne ut hva dere må gjøre for å unngå at noen bare sender en regning for noe oppspinn for å lure folk. Systemet deres er ikke risikovurdert og kvalitetssikret. Med hilsen Roald M. H.
Hei Roald! Vi forstår at dette med kjøp av varer og tjenester over mobilregningen kan være uvant, derfor har vi mulighet for å sperre for slikt om man ønsker det. Vi vil selvfølgelig ikke at noen skal sitte med en følelse av å bli svindlet, og en slik sperre vil stoppe transaksjonene, men det vil ikke stoppe leverandøren av tjenester som er vanskelige å forstå. Derfor bør man også stoppe kjøpene fra leverandøren, slik at de justerer produktene sine. Vi ber om unnskyldning for at du har hatt en dårlig opplevelse med dette hos oss, og hjelper deg gjerne så langt vi kan for å få ryddet opp. Hilsen gjengen i Dipper
Enkelte plasser litt dårlig signaler , kan muligens skyldes gml telefon ? Litt lang vente tid på service tlf. , men Rikke på mottaket var virkelig på , kvikk og behagelig .
Hei Ove! Opplevelser med dårlige signaler hørtes rart ut - vi er på Telenor-nettet, og det finnes ikke bedre i Norge, ihvertfall. Men klart - det er mulig å finne punkter hvor dekningen glipper hos oss også. Ring oss gjerne for å sjekke det ut. Ellers tusen takk for tilbakemeldingen - vi jobber med å ordne svartiden, og Rikke skal utvilsomt få noen tomler opp på to meters avstand her 😊 Hilsen gjengen i Dipper