Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra priser og hyggelig kundeservice. Fikk god hjelp da jeg var i kontakt med kundeservice.
Telefonselger ga seg ut for å være tilknyttet telenor og lovte en gunstigere pris enn det jeg hadde fra før. Her er 4 gode grunner til å styre unna dette selskapet. 1. Jeg ble ikke opplyst om bindingstid når jeg sa ja til en telefonselger, dette ble opplyst om på en SMS kontrakt, som var lett å overse. Bindingstid på 24 mnd viste det seg å være 2. SIM-kortet har det vært mye trøbbel med, og har med jevne mellomrom sluttet å fungere. Jeg trodde det var mobiltelefonen, men problemet vedvarte etter jeg byttet mobiltelefon. 3. Fakturaene fra Saga har gradvis blitt større. Jeg ble opplyst om en månedspris på 399kr/mnd inkl mva, og det var dette jeg sa ja til. Så viste det seg at mva kom i tillegg allikevel, PLUSS at de tok gebyr for EHF faktura, noe de er ene og alene om å gjøre av alle jeg mottar EHF fra. 4. Det har dukket opp uspesifike ekstrabeløp på fakturaene gradvis etter hver måned. Det står bare ved siden av telefonnummeret mitt som et nytt punkt, uten noe mer spesifikasjon. Gjerne småbeløp slik at det er fort at man ikke gidder å ta tak i det. Ved klage til kundebehandler etter jeg mottok faktura pga tidlig oppsigelse, fikk jeg tilsendt en kopi av kontrakten, med link til Brukerklagenemda og ingen kommentar til punktene nevnt ovenfor. Styr unna!
Da dette ble beskrevet som et bedriftsabonnement sa jeg opp avtalen og gikk tilbake til Telenor da jeg avsluttet mitt enkeltmannsforetak. (Og som flere her har skrevet startet selger med å si at Saga Mobil er et underselskap til Telenor..) Dette gjorde jeg ca en måned før avtalen på 24 (!) måneder gikk ut. Resultatet ble at jeg nå har fått regning på 6000 kroner for våre 2 abonnement pga av avtalebrudd. Har ikke sett noen steder i avtalen at en må betale et slikt høyt beløp. Dette er helt uhørt!
Opplevde ok kundeservice, men det jeg oppfattet som konkurransedyktige betingelser ble etterhvert dyrere enn andre alternativer, med gebyr for bl.a. EHF-fakturering og MMS-bruk, og begrensning i datamengde. I tillegg kom en 2-års bindingsperiode (som jeg ikke var nok oppmerksom på) og som ved avslutning av kundeforholdet etter 1 år endte med et betalingskrav fra Saga mobil på kr. 3750,- for brutt binding... Så pass på hvilken avtale du går inn på om du tenker å gå for Saga mobil.
Meget god kundeservice å gode priser Anbefales på det sterkeste
Skal prøve det nå for det tipset sere meg om. Kanskje ha tilbud med tlf til abonnent ø
Saga har den beste kunde servicen. De snakker med folk, i motsetning til det rebusløpet en blir utsatt for når man ber om hjelp hos de andre. Egentlig ble jeg kunde hos Saga fordi de var billigst. Når jeg etterpå erfarte at de også var best både på dekning og service, kan jeg anbefale Saga til andre.
Veldig fornøyd med Saga Mobil. Veldig kjekt å kunne ringe til kundeservice og få god hjelp på Nord norsk. Greie priser. Anbefales.
Meget rask tilbakemelding fra kundeservice. Spørsmål blir forstått og behandlet med god kunnskap.
Alle nordlendinger bør egentlig bli abbonenter hos SAGA Mobil fordi det er det eneste Nord-Norske alternstivet. Rimelig og hyggelig ! Du kan nå også bli medeier, de utvider aksjekapitalen nå og er en bedrift i vekst !
Saga Mobil har helt suveren kundeservice - de hjelper faktisk til med å løse ting! Jeg liker også at de tar seg tid til å forklare godt.
Veldig fornøyd. Service i toppklasse, hyggelig og hjelpsom. Tjenestene virker som forventet. Dekningen er god i Telenors nett.
Veldig fornøyd med Saga Mobil! Full telenordekning, og god kundeservice av folk som faktisk ønsker å hjelpe deg. Blir aldri å bytte mobiloperatør igjen.
Verdens beste kundeservice. Gode priser og god dekning!
Bruker Apple CarPlay i stedet for DAB, og ettersom jeg kjører mye rundt i nord må jeg ha den beste mobildekningen. Service i toppklasse, hyggelig og hjelpsom.
Selger fikk det til å framstå som at han ringte fra Telenor. Fikk tilsendt avtale, og spurte om avtaletid og eventuelt gebyr for å avslutte abonnementet før 24 mnd. Det skulle det IKKE bli. Hadde dette vært tilfelle ville jeg aldri valgt å bytte. Nå har jeg fått faktura på 3750,- for å avslutte. Ingen forståelse fra kundesenter, og opptaket av samtalen med selger er slettet da det er for lenge siden. "Beklager at selger ikke har informert..." Jo, takk for det, det hjelper meg ingenting. Styr unna.