Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice og veldig treige har snakket flere ganger pgr at ble belastet for data tale og sms i EU land og land med samme pris som EU/EØS. Som det skulle være fri roaming, uten ekstra kostnader. Får beskjed saken er under behandling. Og sender faktura uten å ordne opp, fordi deres system har ikke fanget opp prisene ennå på det nye landene som det skulle være samme priser som EU land. Bytta egentlig Fjørdkraft mobil til Saga mobil pgr dei har inkludert roaming i flere land som er ikke i EU medlem som England, Albania og Kosovo. Men no blir det igjen fjørdkraft mobil fri data for 299kr mnd.
Jeg fikk tilsendt ett simkort i januar , som jeg ikke kom på nettet med . Jeg skulle til utlandet samme dag , og kundeservice var stengt hos saga Måtte ha nytt simkort og byttet til telenor(i butikk) for de hadde åpent .Jeg måtte jo ha en telefon som virket Da jeg kom hjem ringte jeg saga og sa fra om dette I dag hadde jeg tenkt å bytte tilbake til saga fordi de har større datamengde enn telenor, men i dag fikk jeg inkasso på regningen fra saga så da blir det aldri mer saga på meg DÅRLIG SERVICE ;O((((((
Har samma erfaring som flere under her har, trodde jeg snakket med en fra telenor. Ble lovet en bedre pris på samme abonnement som jeg allerede hadde, noe som absolutt ikke stemte. Ble heller ikke nevnt noe om bindingstiden på 24mnd, ende med å måtte betale 11000kr for og komme meg vekk fra dette kjeltring firmaet. Styr unna!!!
Plussmobil fant ikke feilen på flere måneder, byttet til saga mobil og ca 20 minutter senere var mine problemer med volte over. Super kunderservice og oppfølging.
Veldig bra kundeservice. Usedvanlig stabil dekning
Super service og god pris. Anbefales på det strerkeste.
Kjempeservice. Gode priser. Fantastisk ansatte på kundeservice. 100 % fornøyd. Kan anbefales for alle.
Super pris og en fantastisk kundeservice som alltid gir rask og vennlig bistand.
Veldig fornøyd! God dekning selv i områder hvor det har vært dårlig dekning. Hyggelig og hjelpsom kundeservice!
Super kundeservice. Alltid hjelpsom og svarer når jeg ringer.
Super service. Kjempefornøyd med kundeservice Anbefales
Storfornøyd med kundeservice . Tommel opp. Anbefales
Gode priser og fantastisk kundeservice! Anbefales på det varmeste!
Bra priser og hyggelig kundeservice. Fikk god hjelp da jeg var i kontakt med kundeservice.
Telefonselger ga seg ut for å være tilknyttet telenor og lovte en gunstigere pris enn det jeg hadde fra før. Her er 4 gode grunner til å styre unna dette selskapet. 1. Jeg ble ikke opplyst om bindingstid når jeg sa ja til en telefonselger, dette ble opplyst om på en SMS kontrakt, som var lett å overse. Bindingstid på 24 mnd viste det seg å være 2. SIM-kortet har det vært mye trøbbel med, og har med jevne mellomrom sluttet å fungere. Jeg trodde det var mobiltelefonen, men problemet vedvarte etter jeg byttet mobiltelefon. 3. Fakturaene fra Saga har gradvis blitt større. Jeg ble opplyst om en månedspris på 399kr/mnd inkl mva, og det var dette jeg sa ja til. Så viste det seg at mva kom i tillegg allikevel, PLUSS at de tok gebyr for EHF faktura, noe de er ene og alene om å gjøre av alle jeg mottar EHF fra. 4. Det har dukket opp uspesifike ekstrabeløp på fakturaene gradvis etter hver måned. Det står bare ved siden av telefonnummeret mitt som et nytt punkt, uten noe mer spesifikasjon. Gjerne småbeløp slik at det er fort at man ikke gidder å ta tak i det. Ved klage til kundebehandler etter jeg mottok faktura pga tidlig oppsigelse, fikk jeg tilsendt en kopi av kontrakten, med link til Brukerklagenemda og ingen kommentar til punktene nevnt ovenfor. Styr unna!
Da dette ble beskrevet som et bedriftsabonnement sa jeg opp avtalen og gikk tilbake til Telenor da jeg avsluttet mitt enkeltmannsforetak. (Og som flere her har skrevet startet selger med å si at Saga Mobil er et underselskap til Telenor..) Dette gjorde jeg ca en måned før avtalen på 24 (!) måneder gikk ut. Resultatet ble at jeg nå har fått regning på 6000 kroner for våre 2 abonnement pga av avtalebrudd. Har ikke sett noen steder i avtalen at en må betale et slikt høyt beløp. Dette er helt uhørt!