Tidligere nettleverandør, Telenor, leverte dekning der vi fartet rundt og beveget oss ute i terrenget. Det har nå endret seg en del. Vi opplever at mobilnett-signalene forsvinner en del oftere nå med Telia. Og så leverer hvistnok ikke Telia WiFi-tale i Norge. Så Telia som mobiloperatør er vi ikke tjent med. Så vi kommer til å flytte våre 5 telefoner over til noen med Telenordekning.
Er veldig fornøyd med Fjordkraft, men Telia som de skal begynne å bruke nå har ikke ordentlig dekning her jeg bor.
Min tidligere erfaring med dekning fra Telia er dårlig. Men siden jeg vet at Telia har utbedret sin dekning i mitt område, så hadde jeg et lite håp om at dekning nå var blitt bedre, og jeg ville gi dere en sjanse. MEN dekningen har vært veldig dårlig etter at dere flyttet over til Telia, og jeg kan pr. dags dato ikke stole på min mobil. I dag har jeg sjekket dekningskartet hos Telia, og der står det at det er problemer på en basestasjon her i mitt område. Denne feilen oppsto i januar 2023 og er fortsatt ikke rettet pr 11.05.23. Hva gjør Fjordkraft i forhold til slike feil/svakheter? Tar dere kontakt med Telia og får de til å ordne opp i dette? For dere kan og/eller vil vel ikke akseptere at deres kunder blir lidende for slike feil i månedsvis? Akkurat mens jeg skriver dette, så ringer Fjordkraft kundesenter meg tilbake (etter lang ventetid). Kundekonsulenten er tydelig stresset, og sier at jeg må ta direkte kontakt med Telia, for dette er utenfor deres ansvarsområde. Dette er jeg sterkt uenig i, da jeg har en kundeavtale med Fjordkraft. Og etterhvert sier "hen" at hen skal sjekke dette med noen andre. Og etter litt venting, får jeg bekreftet at de vil ta kontakt med Telia, og at de deretter skal gi meg en tilbakemelding. Jeg skal gi dere en liten sjanse til å ordne opp i dette, før jeg evt bytter leverandør.
Fikk beskjed om å bytte sim-kort fordi dem skulle bytte fra Telenor-dekning til Telia sitt nettverk. Dette endte med at jeg nå ikke har dekning hjemme, og må sitte uten telefon i en tid da jeg nå har måtte bytte til et annet telefonselskap. Bare problemer og ufyselige og uforstående mennesker på kundeservice. Alltid hatt en god oppfatning av kundeservice, men i dag var det ingen ordentlige mennesker å oppdrive. Ikke nok med det må jeg nå betale for noe jeg ikke får.
Har vært superfornøyd med Fjordkraft i flere år. Herlig kundeservice, billige abbonement. Men da de nettopp byttet mobilnett mistet vi dekning på flere steder i Nord Norge. Veldig trist å måtte bytte selskap.
Er absolutt IKKE interessert i Teliadekning, som Fjordkraft mobil nå(i Mai-23) går over til... Dette hadde videre betydd nesten INGEN dekning på hytten vår.. Ergo, vil lite el. ingen dekning bety store problemer med både å få/ta anrop, sende mms og eller komme seg ut på internett. Nesten "total isolasjon" fra alt annet enn hyttelivet... For oss betyr derfor Teliadekning en stor NEDGRADERING.. -Så nei takk! Vi snakker ellers om erfaringer fra "tidligere Teliadekning-år". Har ikke hatt problemer med abonnementet ellers. Nettsiden til Fjordkraft, innlogging, oversikt over forbruk osv. har fungert helt utmerket.
Anbefaler absolutt ikke Fjordkraft Mobil til noen! Mer rot og lite kundevennlig har jeg sjeldent vært borti. Her må man regne med å betale for tjenester de ikke kan levere. Og kundeservice som ikke har peiling på hva de driver med og alltid må forhøre seg med andre. Mer frem og tilbake og mye venting skal man lete lenge etter. I tilegg er det aldri demmes feil. (Kunne ha skrevet ei lang avhandling her)
Var ok til de økte prisen. Skulle også ønske at kapasitet kunne overføres i familie.
Er fornøyd, hadde fått seks stjerner om det hadde vært 100 % dekning.Lite info hva som skjer b overflytting til Telia…
Jeg porterte til annen operatør 01.11.2022 - og Fjordkraft fakturerte meg for hele den måneden, selv om jeg bare var "kunde" i 3 timer. Hårreisende urimelig praksis. Kan ikke fatte at det er lovlig, all den tid abonnementet ble sagt opp i måneden før, idet nytt abonnement ble bestilt. Føles som et ran dette her.
Lokketilbud fra telefonselgere, og sure kundebehandlere.. Høye priser og dårlig app.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Ettersom vi ikke kan se saken din, så anbefales det at du ta kontakt så vi kan undersøke hva som har skjedd. Ønsker deg en god dag :)
Se over. Samt billigst i landet for 1 kb😜😇👍 Fantastisk kundeservice. Vennlige, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere.
Hei! Takk for din tilbakemelding og hyggelige ord :) Ønsker deg en god helg! :)
Værste mobilselskap noen sinne! Jeg er tydeligvis ikke den eneste som er blitt svindlet. Hadde abonnement til 39,- (pga.veldig lite bruk utenfor hjemmet), men endte da med å måtte betale 700-800,- pr. måned for absolutt ingenting. Kjøp av extra data fungerte heller ikke da jeg aldri fikk de dataene, men fikk iallefall betalt.. Er en befrielse å bli kvitt Fjordkraft. Så jeg anbefaler også, som mange andre, å styre langt unna. Det finnes så mange andre gode selskaper der ute.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se saken din her, anbefales det at du tar kontakt med oss så vi kan se igjennom hva du er fakturert for. Ha en god dag.
Dårlig dekning der jeg bor med Teilia likte dårlig at Fjordkraft mobil går over til Telia
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Har bare positivt å skrive om Fjordkraft mobil inntil sammenslåing med Telia. Da blir det et annet selskap som har Telenordekning i grisgrendte strøk.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at Fjordkraft mobil skal endre dekning fra Telenor til Telia. Telia at jobbet mye med å bygge ut dekningen sin de siste årene, blant annet har de fått så god dekning at Forsvaret, politiet og posten bruker dem. Det vil alltid være slik at noen steder er det bedre Telenor eller Telia dekning dersom en bor et sted hvor det feks bor mindre mengder mennesker. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi undersøke med deg? Ha en god dag :)
Trenger to abodemanger Kona bruker ikke mobildata Jeg bruker 1GB.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi ta en titt på en løsning for dere med mobilabonnement. Ha en god dag :)