Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig nett. Veldig ofte dårlig dekning steder som aldri har hatt dårlig dekning før. Det blir kjapt en oppsigelse fra meg.
Hei, Nora Det er synd å høre at du har hatt dekningsproblemer med ditt mobilabonnement fra oss. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med kundeservice, så er du velkommen til å ta kontakt med oss for å gjøre en feilsøking. Vennlig hilsen Per, Fjordkraft Mobil
Det fungerer fint og er nok GB til mitt bruk, så jeg er veldig fornøyd
Hei Kåre J. P Takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft Mobil
Raskt svar på feil faktura. Veldig hyggelig kontakt.
Hei! Takk for din tilbakemelding, vi setter alltid pris på det. Hilsen Fjordkraft Mobil
Billig og bra og like god dekking som telia så ja veldig bra
Jeg fikk mye ekstra data til prisen, så det er jeg godt fornøyd med. Jeg hadde OneCall før det. Heller ikke noe å utsette på dem, men jeg fikk mer nesten like mye data for en litt billigere penge. Helt grei dekning også.
Hei Filip! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen Live, Fjordkraft Mobil
Dårlige signaler og hopper inn og ut av nett. Ikke fornøyd. Eneste jeg synes er bra er en oversiktlig app.
Hei Martha S Takk for din tilbakemelding! Dersom du har tekniske utfordringer, eller dekning som faller litt ut og inn, ring oss gjerne på tlf 55 52 67 00. Så skal vil hjelpe deg med de utfordringene som du opplever Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft Mobil
Billig abonnement. God service. God dekning. Fin app.
Hei Ronald! Takk for din tilbakemelding! Vi prioriterer brukeropplevelse og kunde tilfredshet høyt, så vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med vår løsning. Vennlig hilsen Tonje, Fjordkraft Mobil
Alt fungerer som beskrevet. God og veldig rask service
Hei Stig! Takk for din tilbakemelding Vi prioriterer brukeropplevelse høyt, så vi er glad for at du er fornøyd med tjenestene våre. Vennlig hilsen Kristine, Fjordkraft Mobil
Appen virker ikke. Kan ikke sjekke status. Får beskjed om at jeg ikke er kunde.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan hjelpe deg med innlogging i appen. Ønsker deg en god dag!
Føler ofte at jeg mister samtaler selvom jeg etter måleren på telefonen har dekning. Nedlasting er også veldig tregt selvom telefonen viser full 5g dekning
Hei Ronald, Forstår at det er frustrerende å oppleve tapte samtaler og treg nedlastning til tross for at telefonen viser full dekning. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt så vi kan se på saken og feilsøke for å se hva som er problemet. Vi er tilgjengelig på tlf 55 52 67 00 alle hverdager mellom 9-16. Vennlig hilsen Martine, Fjordkraft Mobil
Kjempedårlig dekning, ingen informasjon i appen men blir omdirigert til en nettside
Hei Christoffer! Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette, og hadde satt pris på om du tok kontakt med oss på kundesenteret! Du når oss på telefonnummer: 23 00 61 00. Ønsker deg en god dag! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Ble lovet lavere pris og et mobil abonnement som hadde Roll over og at eier (jeg) hadde full råderett over dette.
Hei, Gerhard S! Takk for din tilbakemelding, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med abonnementet ditt her hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på 55 52 67 00 slik vi kan ta en gjennomgang av ditt kundeforhold og sett nærmere på saken din. Ønsker deg en fin dag, Med vennlig hilsen Line, Fjordkraft Mobil
Enkelt å få kontakt med kundeservice, bra dekning, konkurransedyktig
Hei, Joar :) Takk for din henvendelse. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt og kundesenteret vårt :) Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft Mobil
Meget bra dekning og det man får i pakken man kjøper.Minus er at de nærmest overvåket meg med stadige spørsmål om kjenner du dette nummeret,Hvet du hvem du sendte sms til osv.Jeg ga klar beskjed om at jeg Ikke var en "spion"eller kriminell så jeg kom til å bytte mobil leverandør om ikke dette stoppet noe de sluttet med . En tilfreds kunde i dag!
Hei Frans, Takk for tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret dersom det er noe du trenger hjelp til med ditt mobilabonnement i fremtiden :) mvh. Trond Fjordkraft Mobil Kundeservice
Service på kundetelefon. Ringte om ekstra datapakke. Dette ble tilbudt uten kostnad. Framoverlent..
Hei Ole! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelse og kunde tilfredshet høyt, så vi syns det er hyggelig å høre at du har hatt denne opplevelsen med vårt kundesenter. Vennlig hilsen Tonje Fjordkraft Mobil
Skjulte kostnader pris blir ikke som avtalt da faktura kommer uten spesifisering
Hei, Svend Det er synd å høre at det har kommet noen kostnader på mobilfakturaen din som var uventet. Våre fakturaer inkluderer alltid en spesifikasjon av alle kostnadene som er lagt på. Denne informasjonen finner du på side to av fakturaen. Er det noe du mener er feil eller uklart, så hjelper vi deg gjerne på kundeservice. Du kan kontakte oss på tlf 55 52 67 00, alle hverdager kl 09-16. Vennlig hilsen Per, Fjordkraft