SMB Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alt fungerer som det skal. Hyggelig oppfølging av (Anonym) 🙂
Hei Finn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at alt fungerer som det skal, og at du opplever oppfølgingen som positiv. Vi setter stor pris på at du valgte oss. Mvh Alise, SMB Mobil
Bare godt å si om smb mobil, anbefaler gjerne dette til andre
Hei Viggo, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Det betyr mye for oss at du er fornøyd og vil anbefale SMB Mobil videre. Vi setter stor pris på at du valgte oss. Mvh Alise, SMB Mobil
Absolutt useriøs! Styr langt unna. (Anonym) ringer og gir seg ut for å være fra Telenor. Gir et godt tilbud - slik andre her beskriver, men her sitter « man i saksa» Man ender opp med å betale mange tusen kroner for å komme seg ut av kontrakten. Dette må da være ulovlig. Jeg tar saken til Forbrukertilsynet. Disse må STOPPES!
Hei Liv, Takk for tilbakemeldingen! Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse. Selgerne våre skal alltid være tydelige på at de ringer fra SMB Mobil, et selvstendig mobil operatør med full Telenor-dekning. Avtaletid skal opplyses både i samtalen og i SMS-en som sendes ut med bekreftelse før abonnementet aktiveres. Jeg ser gjerne på saken din dersom du sender en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken. Mvh Alise, SMB MOBIL
Jeg er veldig fornøyd med SMB mobil. De har gitt en pakke som ingen andre mobilopperatører kan slå i forhold til pris og ikke minst veldig god service. De har en god oversikt satt opp på nettsiden deres med grenseløs Telenor dekning. Det gir meg trygghet når jeg jobbet langs kysten da det er kvalitets nettverk uten like. Jeg har fått god oppfølging og possitive opplevelser som kunde hos SMB.
Hei Samuel, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Det betyr mye å høre at du opplever tjenestene våre som både trygge, prisgunstige og profesjonelle spesielt når du er avhengig av stabil dekning langs kysten. At du føler deg godt fulgt opp og har hatt positive opplevelser som kunde, er akkurat det vi håper alle våre kunder skal sitte igjen med. Vi setter stor pris på tilliten og på at du valgte oss! Mvh Alise, SMB Mobil
Eg har opplevd SMN mobil sin kundeservice som svært god! Dei har også konkurransedyktige prisar.
Hei Gunnar, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår og at du opplever prisene som konkurransedyktige. Vi setter stor pris på at du valgte oss som din mobiloperatør! Mvh Alise, SMB Mobil
Superfornøyd med SMB! Har hatt mobilabonnement der en stund nå, med null problemer. Bra dekning og hastighet til en grei pris. Kundeservice er alltid hyggelige, effektive og proffe.
Hei Jenny, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Så godt å høre at du er superfornøyd, og at både dekning, pris og kundeservice lever opp til forventningene. Vi setter stor pris på at du er kunde hos oss! Mvh Alise, SMB Mobil
Billig, fungerer helt supert til mobiltelefon og overvåkingskamera. Holdere hva de lover!
Hei Lars, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd både med prisen og at det fungerer supert også til overvåkingskamera. Vi skal fortsette å holde det vi lover! Mvh Alise, SMB Mobil
Enkelt å bytte til, oversiktlig app med faktura og annen info. Hyggelig kundeservice.
Hei Kjersti, Tusen takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du opplever abonnementet som enkelt, rimelig og oversiktlig, og at du er fornøyd med både appen og kundeservicen vår. Vi setter stor pris på at du valgte oss! Mvh Alise, SMB Mobil
Ble oppringt av en selger som lurte meg og nå har jeg kontakt med 24 !!!! andre, som har bortimot tilsvarende opplevelser som meg. Vi fant hverandre i ei gruppe på facebook etter negative omtaler på Trustpilot. Styr unna SMB, de er ikke pålitelige De har laget seg en måte å svindle enkeltmannsforetak på som må være veldig innbringende for dem, siden de gjør det i så stor stil. Min historie: Ble oppringt av en selger som ikke opplyste om bindingstid og avbruddsgebyr. Da selger ringte - hørtes det ut som det var fra stedet jeg hadde ab fra før, og at de bare ville tilby meg et rimeligere og bedre abonnement via mitt enkeltmannsforetak. Han "hadde ringt meg for 3-4 måneder siden", ville bare høre om jeg nå hadde bestemt meg. Jeg sa at mitt firma lå brakk, men det gjorde ikke noe, jeg fikk bare ikke "skrevet av" beløpet. Men "ingen negative konsekvenser" for meg. Sa selger. Bare "dobbelt så mye data" og bedre dekning. Sa selger. Under samtalen måtte jeg absolutt svare på sms fra selger - for å bekrefte, noe jeg gjorde, men da selvfølgelig UTEN å få tid til å lese igjennom avtalen. Følte jo presset fra selger om å gjøre det fort. Da jeg fikk se avtalen etterpå forstod jeg at jeg ikke hadde fått alle opplysningene muntlig i samtalen, og ringte straks kundeservice for å kansellere. (Kun 25 minutter etter at selger hadde lagt på!!!) For at de skulle slippe å iverksette bestilling av nytt simkort til meg. De tok i mot beskjeden. Men jeg sendte mail også. Da fikk jeg epost om at jeg ville få avbruddsgebyr på kr 3000.- Jeg holdt på å steile. Og ble kjempetrist. Føler meg lurt. Rett og slett. Bestred kravet om avbruddsgebyr og etterlyst opptak av samtalen for å forstå hvordan samtalen egentlig foregikk, men uten å få det. I går, fredag kveld, - fikk jeg faktura i posten pålydende kr.3000 i avbruddsgebyr. Med forfallsdato på mandag. Null betalingsfrist altså. Jeg føler meg bevisst lurt inn i dette, ikke møtt på at jeg ga beskjed med én gang (jeg må altså ikke betale for et "produkt" eller en tjeneste.. jeg ga beskjed før de rakk iverksette noe som helst.) Når jeg leser de andre, tidligere anmeldelsene her, forstår jeg at det er en eller flere, selgere i dette selskapet som opererer på nøyaktig samme måte, for å lure folk inn i et abonnement med dårlige vilkår. Uten mulighet til å da si opp uten å få et skyhøyt avbruddsgebyr. Dette er bare trist, hele greia. Trist at noen vil tjene penger på å lure folk. Hadde dere vært et seriøst selskap ville dere vært stolte av et godt produkt som kunder gjerne vil ha, istedenfor å behøve å lure folk inn i slike griske avtaler laget bevisst for å forlede. Styr unna - for enhver pris. Styr unna!!! (14 dagers angrefrist - nekter de å betrakte, selv om selger fikk tydelig beskjed om at det ville være et privatabonnement, siden firmaet lå brakk.) Selger sa at prisen pr mnd ville være 239.- men sa ikke at moms kom i tillegg. Nevnte heller ikke at man var bundet i 24 mnd, og ikke noe om avbruddsgebyr. Selger sa jeg skulle få "dobbelt så mye data", noe som heller ikke viste seg å stemme. Altså - bare - bare trist. Jeg føler meg så utrolig lurt Etter m i n opplevelse, fikk jeg krangla/argumentert/grina meg til å slippe bruddgebyret. Men jeg vet at andre måtte ta saken helt til Tingretten hvor de vant over SMB-mobil!! Men mye plunder og heft før de kom så langt. Gjør det enkelt for deg selv; styr unna hele selskapet!
Hei Marianne, Takk for at du deler din opplevelse. Vi tar alle henvendelser og vurderinger på alvor. Ta gjerne kontakt om noe er uoppklart. Mvh Alise, SMB MOBIL
Veldig bra priser, super dekning og veldig bra oppfølging. Anbefales så absolutt. Selgere har vært responsive og villige til å yte god service.
Hei Frankie, Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Så godt å høre at du er fornøyd med prisene, dekningen og ikke minst oppfølgingen. Ekstra hyggelig at du opplever selgerne som både tilgjengelige og serviceinnstilte, det betyr mye for oss! Mvh Alise, SMB Mobil
Lettvint abonnement! God service og tilgjengelighet.
Hei Sverre, Tusen takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du opplever abonnementet som lettvint, og at du er fornøyd med både service og tilgjengelighet. Det setter vi stor pris på! Mvh Alise, SMB Mobil
Etter å ha kjempet mot dette useriøse og pengegrådige selskapet i over ett år, og tapt saken i Forliksrådet, kom endelig bekreftelsen på det jeg har hevdet hele tiden i saken mot SMB. Tingretten i Agder slo i en dom 04/03 2025 fast følgende: "En person inngikk en avtale om mobilabonnement (bedrift) og hevdet å ha utøvd angreretten som forbruker. Tingretten vurderte om avtalen var omfattet av angrerettloven, og fant at personen handlet hovedsakelig utenfor næringsvirksomhet, og var derfor forbruker. Retten kom til at personen hadde rett til å utøve angreretten og var ikke forpliktet til å betale bruddgebyret." Les hele dommen på lovdata: Agder Tingrett TAGD-2024-201029. Det er også verdt å merke seg at angrerettloven §21 gir forbruker utvidet angrerett opp til 12 måneder dersom selger ikke har oppgitt all lovpålagt informasjon. I SMB sitt tilfelle har de ikke klart å legge frem bevis for at de har oppgitt all lovpålagt informasjon i tlf.samtalen, og de har beviselig brutt angrerettloven §5, fordi lenken til vilkårene de bruker i SMS ikke oppfyller lovens krav til et "varig medium". Sjekk Forbrukertilsynet 3.2.2. Er du fremdeles usikker på din sak, kontakt f.eks studentjuristen.no.slik jeg gjorde. De hjelper deg gratis med en juridisk vurdering av saken din, dersom du vurderer å stevne dem til Tingretten. I mitt tilfelle - med krav om bruddgebyr på 25.000 kr. for familien på 5 -holdt det å ta et screenshot av dommen i fra Agder Tingrett og sende følgende ultimatum til lederen for selskapet: Gi opp alle krav mot meg, eller motta en stevning til Tingretten.
Hei Roar, Takk for at du deler din opplevelse. Vi tar alle henvendelser og vurderinger på alvor. Ta gjerne kontakt om noe er uoppklart. Mvh Alise, SMB MOBIL
Småbedrift abbonement, god oversikt og lett å holde seg orientert om forbruk, faktura og betalinger på hjemmesiden. Rask god respons på spørsmål sendt fra hjemmesiden og på mailkorrespondanse da ønsket å endre datamengde. Behjelpelig med alternativ informasjon. Prismessig konkurransedyktig ift mine tidligere abbonementer.
Hei Bjarne, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Veldig fint å høre at du er fornøyd med oversikten, responsen og hjelpen du har fått, og at vi oppleves som konkurransedyktige på pris. Akkurat slik vi ønsker at det skal fungere for småbedrifter! Mvh Alise, SMB Mobil
Jeg er fornøyd med bedriftsabonnementet. God service, ryddig nettside!
Hei Jon, Tusen takk for tilbakemeldingen! Så godt å høre at du er fornøyd med bedriftsabonnementet, og at både service og nettsiden fungerer godt for deg. Det er akkurat slik vi ønsker det skal være! Mvh Alise, SMB Mobil
Vi har bare gode opplevelser med abonnementene våre.
Hei Svein, Tusen takk for tilbakemeldingen! Så hyggelig å høre at dere har hatt gode opplevelser med abonnementene, det setter vi stor pris på! Mvh Alise, SMB Mobil
Byttet fra telenor til smb mobil. Fikk ned månedspris og alt bare fungerer. Oversiktlig faktura, med korte kidnummer.👍
Hei Jørn, Tusen takk for tilbakemeldingen! Så godt å høre at overgangen fra Telenor har fungert fint, og at du er fornøyd med både pris og fakturaoversikten. Vi setter stor pris på at du valgte oss! Mvh Alise, SMB Mobil