SMB Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjempebra service og rimelig. Meget fornøyd med både priser og kundeservice.
Hei Knut. Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med både prisene våre og kundeservicen. Det betyr mye for oss å høre at du har hatt en god opplevelse. Takk for at du valgte oss og anbefaler oss videre. Om det er noe mer vi kan hjelpe med, er det bare å ta kontakt. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Noe overivrige selgere som ikke ga presis informasjon. Nå er alt ok takket være god kundeservice.
Hei Anders. Tusen takk for tilbakemeldingen din! Så hyggelig å høre at det løste seg og at du fikk god hjelp fra kundeservicen vår! Jeg tar med meg tilbakemeldingen din videre, og om det er noe mer vi kan hjelpe med er det bare å kontakte oss. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Jeg anbefaler på det sterkeste å styre unna SMB Mobil. Min erfaring har vært preget av uærlig telefonsalg, skjulte kostnader og dårlig kundeservice. Ved inngåelse av avtalen ble jeg spesifikt forsikret av selgeren om at jeg kunne bytte operatør uten problemer. Det ble ikke nevnt noe om oppsigelsestid, men når jeg forsøkte å bytte, ble jeg plutselig møtt med krav om flere måneders oppsigelsestid og tilhørende fakturaer. Dette var aldri tydelig kommunisert og føles som en bevisst strategi for å binde kunder opp uten deres fulle samtykke. Kundeservice er dessverre lite behjelpelige. I stedet for å ta ansvar for uklar informasjon fra deres egne selgere, skylder de alt på kunden og gjemmer seg bak vilkår og betingelser som aldri ble gjort tydelige ved avtaleinngåelse. Selv når det er åpenbart at jeg har blitt feilinformert, er de ikke villige til å finne en rimelig løsning. SMB Mobil fremstår som et selskap som driver med aggressiv og misvisende markedsføring. De lokker kunder inn i avtaler som ikke er så fleksible som de hevder, og når du prøver å komme deg ut, sitter du plutselig med uventede kostnader. Hvis du vurderer SMB Mobil, vær oppmerksom på at du kan ende opp med skjulte kostnader og dårlig kundebehandling. Det finnes langt mer seriøse og kundevennlige operatører der ute – styr unna!
Hei Markus. Takk for at du deler din opplevelse! Jeg forstår at dette har vært en frustrerende situasjon, og jeg beklager dersom informasjonen om avtalevilkår ikke ble tydelig nok kommunisert. Avtaletid og oppsigelsestid er to forskjellige ting: avtaletiden binder deg til avtalen over en periode, mens oppsigelsestiden er den perioden du må varsle før du kan avslutte. Det er også beklagelig at du ikke føler du har fått god nok hjelp fra kundeservice. Vi ønsker at alle våre kunder skal få riktig informasjon og en god opplevelse, så hvis du føler at dette ikke har vært tilfelle, er vi åpne for å se på saken din på nytt. Send meg gjerne mer informasjon om saken din til meg på [email protected] så kan jeg undersøke dette nærmere. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Godt abbonement med solid mengde data, til ein fin pris. Fornøyd!
Hei Reidar. Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både data og pris. Det er viktig for oss at kundene våres får dataen de trenger til god pris. Mvh Nadia, SMB Mobil.
Svindel Svindel Svindel! Selger som var så utydelig på hvor han ringte fra, så vi trodde det var bedriftavdelingen til TalkMore, og han lot oss tro det. Skulle gi oss gratismåneder, gavekort og store datapakker, til samme pris som vi hadde, han "glemte" å opplyse om at mva kom i tillegg. Spurte rett ut om det var bindingstid eller norn små skrift - neida ingenting - kunne til og med bare ta de gratismånedene, for så å gå tilbake igjen... Sms måtte svares på mens vi snakka... Selger fra annet selskap opplyste oss om at dette absolutt ikke er lov! Når selger sender ut sms skal han avslutte samtalen, slik at evt. kunde skal få lest sms'n i fred, før han svarer! Denne andre selgeren sa og at det andre punktet selgere er pålagt, er å ta opp, og lese alle punkter i avtalen, priser med og uten mva, bindingstid, og goder, for så å få en muntlig bekreftelse om forståelig fra kunden. Kun deler av dette leste de opp til oss. Det værste i vår sak, var at de skulle selge til min mann, som har firma, men det er jeg som er juridisk eier. Jeg har ikke mottatt noe som helst, og ikke signert noe, likevel greide de å ta numrene mine å legge de til eksportering ... Vi prøvde å ringe og maile på at vi ikke vil ha noe med de å gjøre, men sim-kortene kom sabla fort, mail besvart med at de kan avslutte, og sende faktura på bruddgebyr... 5 abonnementet, inkl mva = 28.000...! Blir sak hos forbrukerrådet her! Skulle nesten gått flere sammen om det, for jeg ser jo at vi ikke er alene.. Telenor og Telia bla. har hatt krisemøter, for hvordan deres selgere skal oppføre seg, fordi de har hørt, og fått mye tilbakemeldinger om disse svindel-selgerne
Hei Bjørg, Jeg beklager at du har hatt en slik opplevelse. Det er viktig for oss at all informasjon om pris, bindingstid og vilkår oppgis tydelig før avtale inngås, og våre selgere skal aldri gi inntrykk av at de ringer fra en annen operatør. Dette er noe vi tar svært alvorlig. Når det gjelder informasjon om pris, så oppgis pris eks. mva. i SMS-bekreftelsen, da dette gjelder bedriftsabonnement. Jeg beklager hvis dette ikke har vært tydelig nok under samtalen med selger. Selgere skal heller ikke presse kunder til å akseptere en avtale uten tid til å lese gjennom SMSen. Jeg forstår at situasjonen oppleves frustrerende, og jeg ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med meg på [email protected] med en liten oppsummering av saken, slik at jeg kan se på hva som har skjedd her. Mvh, Alise SMB MOBIL
God service og bra priser men bindingstiden er for lang.
Hei Kai, Takk for tilbakemeldingen! Det er fint å høre at du er fornøyd med service og priser. Når det gjelder bindingstiden, sikrer den også prisgaranti, slik at prisen ikke øker i avtaleperioden. Mvh, Alise, SMB Mobil
Funker bra! God dekning og oversiktlig faktura. God kundeservice dersom det skulle være noe man lurer på.
Hei Espen, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er fornøyd med dekningen, fakturaen og kundeservicen. Mvh, Alise, SMB Mobil
Tjenesten fungerer som forventet. eFaktura bør tilbys
Hei Knut, Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at tjenesten fungerer som forventet. Jeg tar med meg innspillet ditt om eFaktura videre. Mvh, Alise, SMB Mobil
Fornøyd med SMB mobil, passer bra til mine barn og dere krav.
Hei Vidar, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at SMB Mobil passer godt for dere og dekker behovene deres. Mvh, Alise, SMB Mobil
Stabil god dekning både på telefon og bredbånd …..
Hei Torgno, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med dekningen både på telefon og bredbånd. Mvh, Alise, SMB Mobil
God fart og god dekning. Har så langt positive erfaringer med SMB Mobil
Hei, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er fint å høre at du har gode erfaringer med SMB Mobil og er fornøyd med både fart og dekning. Vi setter stor pris på at du deler din erfaring. Mvh, Alise, SMB Mobil
Billig abonnement. Må gjerne bli bedre til å gi opplysninger om abonnement, og bindingstid ved telefon salg. Ellers bra, og fornøyd.
Hei Geir, Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet. Jeg beklager hvis informasjonen om abonnement og bindingstid ikke var tydelig nok, og jeg tar dette videre for å sikre at vi alltid gir klare og gode opplysninger i telefonsamtaler. Mvh, Alise, SMB Mobil
God kundeservice! Bra telenor dekning og laveste pris på data sim i markedet👍🏻
Hei Runar, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen, dekningen og prisen på datasim. Mvh, Alise, SMB Mobil
Oppgir feil informasjon ved salg og utelater viktig informasjon. Føler meg lurt.
Hei Eva, Jeg beklager at du opplever det slik. Det er viktig for oss at all informasjon gis tydelig ved avtaleinngåelse. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], så jeg kan undersøke saken din nærmere. Mvh, Alise, SMB Mobil
Har hatt liknande erfaring som andre her - Jepp, mitt ansvar, men kjenner meg lurt!
Hei Vilde, Jeg beklager at du opplever det slik. Det er viktig for oss at all informasjon gis tydelig ved avtaleinngåelse. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], så jeg kan undersøke saken din nærmere og se hva som har skjedd. Mvh, Alise, SMB Mobil
God dekning, oversiktlig faktura, gode priser og god informasjon
Hei Rune, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med dekningen, fakturaen, prisene og informasjonen. Mvh, Alise, SMB Mobil