Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
SMB Mobil
2.9
361 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
361 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#14
Dårlig
SMB Mobil er rangert
#14 av 22 mobilselskaper
46%
Middels
46% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 361 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
141
33
3
10
174
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Et godt abonnement

Omtale av  Hans

Godt fornøyd med mitt mobilabonnement. Fungerer godt til mine behov.

Greit abbonement.

Omtale av  Erik

Greit, praktisk abbonement.jeg villeimidlertid gjerne hatt regning på mail og betale på Vipps.

Fornøgd

Omtale av  Erling

Enkelt, greit og rimeleg. Godt fornøgd i ein travel kvardag

Bra nett her.

Omtale av  Ottar

Bra dekning der eg er. prisen er gunstig for meg. Har tidelegare hatt mobil fra arbeidsgiver , så samenligning er ikkje så enkelt. var litt forskjellige abonement der ,men dekninga fra telenor sitt nett var best

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 13:16

Hei Ottar, Takk for din tilbakemelding! Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd med både pris og dekningen. Vi har en målsetning om å være prisleder for mindre bedrifter med full Telenor dekning, og din tilbakemelding viser at vi er på riktig vei! Takk igjen for den hyggelige tilbakemeldingen. Mvh Birgitte SMB Mobil

Styr unna! Dette er svindel.

Omtale av  Yngve

Dette selskapet er utrolig useriøst, og går aktivt inn for å lure deg. De ringte meg og latet som at de var min nåværende operatør, å at de bare ville sette ned prisen min. De latet som at de leste opp avtalevilkårene for abonnement, som hørtes ganska bra ut og som jeg takket ja til... Da jeg oppdaget at de hadde lurt meg (rett etter samtalen) ringte jeg de opp for å avbryte det hele. Da mente de at jeg nå skyldte 6000 kr i avtalebrudd... Heldigvis var både forbrukerrådet og fri rettshjelp kjent med dette elendige selskapet, å via advokat fikk jeg kvittet meg med denne sinnsyke regningen de hadde lurt meg inn i. Jeg ser at selskapet har svart enkelte personer her, for å fremstå som hjelpsomme, men dette er bare en del av fasaden deres. Styr unna. Dette selskapet bedriver svindel, og utnytter mennesker som driver enkeltmannsforetak, fordi de vet at om noe signeres på foretaket har man færre rettigheter enn man har som privat forbruker. Styr langt unna! Eventuelt ta saken videre til advokat (feks via fri rettshjelp).

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Usedvanlig kundevennlig…anbefales!

Omtale av  Øivin

Usedvanlig god service, både når det gjelder raske tilbakemeldinger og hyggelig mottakelse som kunde! Anbefales!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 13:13

Hei Øivin, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med vår service. Takk for din anbefaling, det betyr mye for oss! Mvh Birgitte SMB Mobil

Skyhøye gebyr som du ikke legger merke til før regningen kommer...

Omtale av  Espen

Hyggelige og smarte selgere på tlf, elendige vilkår som sørger for å legge skyhøye gebyr på data (1kr pr mb ved overskridelse av abo.) ved brudd må du betale 3 mnd oppsigelses + inneværende mnd. Har betalt flere tusen til dette lureriet - Alt er juridisk innafor, men oppleves som svindel og utnytting. Takk for meg!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 13:12

Hei Espen, Takk for din tilbakemelding. Jeg setter pris på dine positive ord om våre selgere, men er samtidig lei meg for å høre at du har hatt en negativ opplevelse med våre vilkår. Jeg tar dine synspunkter seriøst og vil bruke dem til å evaluere og forbedre våre praksiser. Hvis det er noe mer du ønsker å diskutere, vennligst kontakt meg på [email protected]. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Supert

Omtale av  Miriam

Gode priser, god kundeservice, oversiktlig faktura, og god dekning. Anbefales! Selgeren min var utrolig hyggelig.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 13:10

Hei Miriam, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd med kundeservicen, fakturaens oversiktlighet, og dekningen vår. Vi setter stor pris på din anbefaling og er glad for at din erfaring med vår selger var så positiv. Mvh Birgitte SMB Mobil

Detta var ikke helt innafor

Omtale av  Linda K

I dag ble jeg oppringt av en veldig hyggelig fyr. Vi hadde visst snakket sammen før og ifølge han, ikke at jeg kan si jeg husker det; men ok, jeg tar det for god fisk, hvorfor si det om det ikke stemmer. Han snakket om SMB og Telenor. Det tok en stund før jeg skjønte at SMB er et eget selskap. Javel. 36mnd bindingstid sier mannen, jeg tenker ok, men hva om jeg ønsker å si opp? Ingen bruddgebyr sier han. Og jeg tenker som så at det er jo fint. Jeg prøver, jeg er en optimist. Svarer ja på sms, og dum som jeg er leser jeg ikke gjennom avtalen før etterpå, og da er det tydeligvis for seint å kunne trekke seg uten å måtte betale i dyre dommer. Leser også at det tas gebyr for fakturautsendelse? Ikke for en digital faktura vel? Og jeg får visst også 3 mnd med bedriftsnett gratis..som jeg selv må si opp om jeg ikke ønsker å ha det. Dette ble heller ikke informert om fra selgers side. Jeg skjønner at jeg (heldigvis) ikke er alene om å ha blitt rundlurt av en av deres selgere, men dette er faktisk ikke greit. Lite og dårlig info, utne mva kom og litt casual på slutten av samtalen, "har du svart ja på sms ennå??" det var litt pågående rett og slett. Overvekten av dårlige anmeldelser her gir meg skikkelig dårlige vibber, og jeg kan ikke si jeg føler at jeg vil oppleve det som trygt å være kunde hos dere.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 13:08

Hei Linda, Takk for at du deler din erfaring med oss, og jeg beklager oppriktig at samtalen med vår selger ikke levde opp til de standardene vi setter for åpenhet og nøyaktighet i kommunikasjonen vår. Det skal fremkomme tydelig i kommunikasjon med selger at vi er en selvstendig mobiloperatør og hvorvidt det er avtaletid eller ikke. Det høres ut som det har skjedd en misforståelse angående bindingstid og bruddgebyrer. Kan du sende meg en e-post på [email protected] med dine kontaktdetaljer? Vi ønsker å rette opp i eventuelle feil og gjøre det vi kan for at du skal være en fornøyd kunde hos oss. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Kan anbefales

Omtale av  Håkon

Bruker SMB i vår bedrift. God kundeservice og gode priser

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 13:00

Hei Håkon, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med kundeservicen og prisene våre. Vi jobber kontinuerlig for å tilby det beste for våre kunder, og din tilbakemelding er svært motiverende. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Frekke svindlere på salg 2

Omtale av  Anne

Jeg leser anmeldelser om dette mobilselskapet og oppdager nøyaktig samme historie om jeg ble utsatt for selv i dag. Selgeren ringte min mann på jobb og ville overtale ham til å tegne nye mobilab. Min mann ba selger ringe meg, som er eier av abo. Jeg svarte at jeg ikke hadde tid, og ønsket å diskutere det med min mann først. Senere oppdaget jeg at han hadde ringt tilbake til mannen min, løyet og sagt at jeg hadde godtatt avtalen!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:58

Hei Anne, Takk for at du deler denne situasjonen med oss. Jeg er virkelig lei meg for å høre om din opplevelse med vår selger. Dette er absolutt ikke i tråd med våre retningslinjer for kundekommunikasjon, og vi tar dette svært alvorlig. Vi setter pris på åpen og ærlig kommunikasjon, og det som skjedde i ditt tilfelle er uakseptabelt. Jeg ønsker å forsikre meg om at vi undersøker denne saken grundig og tar de nødvendige skritt for å rette opp i og forhindre at lignende situasjoner skjer i fremtiden. Kan du sende meg noen flere detaljer om samtalen og selgeren til [email protected]? Igjen, jeg beklager dypt ulempene dette har forårsaket. Mvh, Birgitte SMB Mobil

styr unna

Omtale av  Elle

I dag ble oppringt an en av deres selger, skulle gi meg tilbud på 2 stk bedrift abonnent, hørtes greit ut at. greid å nesten lure meg inn avtale med 3 årsbinding uten å neven det i hele tatt. styr unna

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:56

Hei Elle, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager at du følte deg misledet under samtalen med en av våre selgere. Det er viktig for oss at all informasjon om våre abonnementer, inkludert bindingstid, blir klart og tydelig kommunisert til våre kunder før en avtale inngås. Vi tar dette alvorlig og ønsker å undersøke hva som gikk galt i din situasjon. Kan du sende meg en e-post på [email protected] med detaljer om samtalen og hvem du snakket med? Mvh, Birgitte SMB Mobil

Styr unna, ren svindel!!!

Omtale av  Line

Styr unna!!! Masse svindel! Sitter med regning på nesten 1400,- når jeg skulle få 379,- per mnd, etter Telenor-bindingen var gått ut. De sier hele tiden de skal ordne opp, men så må jeg plutselig vente fordi "sjefen har hjemmekontor" eller, " Skal ta det rett etter morgenmøtet med sjefen", men så, når jeg spør hvorfor jeg ikke hører noe: "Sjefen er opptatt med noe annet", eller "Ja vi skal ordne opp, men hovedkontoret skulle ordne det, de skulle ringe deg med en gang". Hører ingenting. Alle leker at de er kjempe-overrasket over at jeg har fått feil faktura, men samme faktura kommer igjen, enda de har hatt en måned på seg til å ordne det. Så sender de mail og sier; "Da skjønte jeg at kollegaen min har ordnet opp i det". Eh nei. Og saken er enda ikke ordnet mens jeg skriver. Jeg har sendt de klageskjema fra Forbrukerrådet nå. Jeg angrer DYPT på at jeg bytta fra Telenor!!!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:54

Hei Line, Takk for at du deler din erfaring med oss, og jeg beklager dypt de utfordringene du har møtt med vår fakturering og kundeservice. Dette er ikke standarden vi streber etter hos SMB Mobil. Det er klart at vi ikke har håndtert din sak så effektivt som du fortjener. For å bedre forstå og løse dette, vil jeg vite om du har vært i direkte kontakt med selgeren som håndterte ditt abonnement, eller om din kommunikasjon har vært gjennom vårt kundesenter. Dette vil hjelpe oss i å identifisere hvor kommunikasjonsbruddet har oppstått. Kan du sende meg en e-post direkte til [email protected] med detaljer om din sak og de spesifikke hendelsene? Igjen, jeg beklager de ulempene dette har medført og setter pris på din tålmodighet mens vi jobber med å ordne opp. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Lovlig, men 100% svindel!

Omtale av  Bjørn T

Dette er ren svindel. De går etter enkeltpersonsforetak og har en bindingstid på 3 år. Bryter man bindingstiden vil det bli fakturert et gebyr på 4500kr per abonnement (hvert fall i skrivende stund) - står under punkt "4.4 Bruddgebyr og dekning av kostnader". De har billige abonnementer, men etter et dykk i priser og vilkår, ser det ut som det vil bli masse ekstrakostnader for alt mulig rart hvis man ikke har stålkontroll på mobilbruken. STYR UNNA!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:51

Hei Bjørn, Takk for at du deler din oppfatning, og jeg beklager at du føler deg misfornøyd med våre tjenester. Jeg ønsker å presisere at våre abonnementer med bindingstid er designet for å tilby lavere priser i bytte mot en lengre forpliktelse, noe som er vanlig praksis i bransjen. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du ønsker å diskutere din sak. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Konkurransedyktige. Anbefales !

Omtale av  Christian B

Etter en telefonsamtale fikk jeg, ny kunde, justert abonnementet tilsvarende mitt behov. Positive reaksjon fra Kundeservice, bra.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:48

Hei Christian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med tilpasningen av abonnementet ditt og opplevelsen med vår kundeservice. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din positive erfaring. Ikke nøl med å kontakte oss igjen om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Mangelfull info, lureri

Omtale av  Liv

Nekter å gå tilbake på kontrakt selv om jeg ikke fikk korrekt info, men svært mangelfull.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:45

Hei Liv, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager å høre at du føler du ikke mottok tilstrekkelig informasjon da du inngikk din kontrakt. Dersom din sak ikke er løst kan du sende meg en e-post på [email protected] med detaljer om din opplevelse? Slik kan vi undersøke saken nærmere og finne en passende løsning sammen. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Forrige
Side 1 av 23

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR