Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mars 2025
Happybytes
4.2
1 109 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Ingen trend

Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.2
Bra
1 109 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Happybytes er rangert
#2 av 12 mobiloperatører
80%
Utmerket
80% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 1 109 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
824
52
42
63
128
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Shaky start, men nedslaget ble bra.

Omtale av  Øivind B

Hadde ett lite happy første døgn med Happybytes , da halve data mengden for en måned ble borte på 5 timer. Men takket være gode folk på support, fikk vi nøstet opp i det, og feilen lå hos iPhonen vår som brukte masse data unødvendig. Så Happybytes, virker bra. Anbefales.

Svar fra Happybytes
19.03.2025 13:28

Hei Øivind, Godt å høre at du er fornøyd med oss og at du fikk nøstet opp i feilen - og takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes

Lettvint

Omtale av  Blom

Rask og hyggelig kundeservice. Enkelt og forholde se til.

Svar fra Happybytes
19.03.2025 13:27

Hei Blom, Takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes

Topp Service

Omtale av  Tommy E

Trengte hjelp for å få opp Mobildata . Etter 2 min m kundeservice var det løst . Topp Service

Svar fra Happybytes
18.03.2025 08:16

Hei Tommy, Takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes

Mye bra, men support kan være lite hjelpsom, avhengig av hvem du snakker med

Omtale av  Bjørn O. S

Har hatt et Flex abb i mange år. med tvilling sim og datasim. Har fungert bra og utenlandsprisene til Happy er ekstremt lave. Dekning bra. Support har vært bra via chat. Men, siste erfaring har fått meg til å revurdere deres support. Virker å være helt avhengig av hvem du chatter med. Hadde et 5gb abb med automatisk data påfyll, 39 kr for 1gb. God avtale En gang gikk automatisk data påfyll amok, hvert 5-15 min i gjennomsnitt en dag ble det påfylt 1 gb (til 39 pr. gang) totalt 19 ganger Skjønte at dette ikke kunne stemme. Bruke 1 gb på 5 minuter uten at telefon ble brukt til strømming eller nedlastning? Sa fra til en via chat at her var det sannsynligvis en feil Fikk et kort avvisende svar at dette var måling fra Telenor. Kunne ikke gjøre noe. De burde i det minste være åpen for muligheten at det var en feil på deres side

Svar fra Happybytes
03.03.2025 11:24

Hei Bjørn, Først og fremst leit å høre at du er misfornøyd med oss, slik skal det ikke være. Når det kommer til "opphopingen" av datapåfyll, så er det slik at det kan være en stund siden man faktisk har brukt data, og så kand et akkumulere seg til at man får gjentatte SMS om påfyll ved et senere tidspunkt. Dette er fordi det kan ta en stund før dataforbruk registeres fra Telenor og til oss, og dermed trigger SMSen med info om datapåfyll. Det jeg kan forsikre deg om er at det er basert på reelt dataforbruk, så for alle ekstra GB ( til 19 kr stk.) man blir belastet for utover inkludert datamengde, så er det basert på faktisk registrert data i nettet fra ditt SIM-kort. Det kan dog virke misvisende i enkelte tilfeller der man ikke streamer eller bruker data, og da får disse SMSene i etterkant. Håper dette var noe oppklarende, og så håper jeg at vi får deg happy igjen! :) Oskar // Happybytes

Hjelpsomt

Omtale av  Espen S. M

Kort og effektiv service. Fikk den hjelpen jeg trengte

Svar fra Happybytes
26.02.2025 12:00

Hei Espen, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rask kundeservice

Omtale av  Rebekka

Fikk rask hjelp til å opprette abbonoment manuelt av kundeservice da det ikke fungerte med innmelding på hjemmesiden på grunn av feilmelding.

Svar fra Happybytes
25.02.2025 09:54

Hei Rebekka, Velkommen som kunde hos oss, og takk for super omtale, så godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde! :) Oskar // Happybytes

Enkelt, topp og veldig fornøyd!

Omtale av  Joakim R

Hjelp med oppsett av 4G-router gjort på minutter!!

Svar fra Happybytes
21.02.2025 10:45

Hei Joakim, Så godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og at du er happy! :) Oskar // Happybytes

Ok pris, dårlig service og info

Omtale av  Tellef M

Hadde tale over wifi før sim kort ble oppdatert. Etter dette så skylder de på telefonleverandør. Er nødt til å ha tale over wifi pga dårlig dekning her. Nå er det på tide å bytte leverandør. Dette er dårlige greier........

Svar fra Happybytes
21.02.2025 10:45

Hei Tellef, Dersom man har en eldre telefon eller en telefon av enkelte kinesiske merker, så kan det være at WiFi tale ikke er støttet - fra mobilprodusenten sin side. Vi har åpnet opp for at alle mobilprodusenter skal kunne hente innstillingene våre og ta de i bruk, men det er det dessverre ikke alle som har gjort. Uansett, leit å høre at du ikke ble happy denne gangen, ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning dersom du skulle bytte telefon, eller dersom produsenten av din telefon legger tilrette for WiFI tale med oss :) Oskar // Happybytes

Service

Omtale av  Emira K

Flott service ,enkelt og greit ❤️👍 Prisene er helt ok.

Svar fra Happybytes
06.02.2025 09:21

Hei Emira, Takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes

Ordner raskt opp, problemfritt!

Omtale av  Jon

Skulle gå over til plussmobil, men hos de var det bare krøll, og endte opp med å gå en hel helg uten fungerende simkort, altså ingen dekning eller data! Kontaktet Happybytes på mandagen som kom, og fikk raskt ett abonnement opp å gå på dagen! Kunne ikke vært bedre service!

Svar fra Happybytes
05.02.2025 14:44

Hei Jon, Så godt å høre at det ordnet seg og at du er happy hos oss, og takk for omtalen! :) Oskar // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kjempe fornøyd med kundeservice

Omtale av  Billy

Kundeservice medarbeider var veldig behjelpelig og svarer kjempe rask

Svar fra Happybytes
03.02.2025 11:41

Hei Billy, Takk for happy omtale, godt å høre at du er fornøyd! :) Oskar // Happybytes

Trolig den beste leverandøre av mobilabb i Norge

Omtale av  Trond

Veldig bra dekning,topp kundeservice hele veien. Dersom det er noe, så fikser de bestandig opp

Svar fra Happybytes
27.01.2025 11:33

Hei Trond, Takk for omtalen, veldig godt å høre at du er happy med både det ene og det andre! :) Oskar // Happybytes

Anbefales

Omtale av  Ester S. M. S

God kundeservice , får hjelp ganske kjapt. Bra dekning til å være nær skauen, Anbefales ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar fra Happybytes
15.01.2025 09:45

Hei Ester, Takk for omtale, godt å høre at du er fornøyd og at du nyter god Telenor dekning med Happybytespriser! :) Oskar // Happybytes

Hva mer forventer man??

Omtale av  Frank N

Billig, og veldig god og presis kundeservice! Veldig enkelt og greit.

Svar fra Happybytes
15.01.2025 09:45

Hei Frank, Takk for happy omtale, godt å høre at du er fornøyd! :) Oskar // Happybytes

Lureri

Omtale av  Misfornøyd H. K

Data fungerer ikke i EØS. Kundeservice skylder på at de utenlandske selskapene "ikke har tilpasset seg Happybytes". Som må være den dårligste unnskyldningen i verdenshistorien. De påstår at de har full Telenor dekning, dette er ent oppspinn. Min jobb tlf har Telenor og jeg må støtt og stadig ringe med jobbtlf da jeg mangler dekning med happybytes

Svar fra Happybytes
15.01.2025 09:44

Hei H. K, Leit å høre at du opplevde problemer på reise i EØS og at du er misfornøyd generelt, slik skal det ikke være. Vi har ingen generelle problemer med data i EØS, men problemer ved "gjesting"/roaming i utlandet kan oppstå, eller noe så enkelt som feil innstillinger på telefonen det gjelder. Full Telenor dekning er ikke oppspinn, det finnes bare én Telenor dekning, og den har vi - akkurat som Telenor selv og de andre som leier nett av de. Kontakt gjerne kundeservice igjen for videre feilsøking av det du måtte oppleve problemer med, så er jeg sikker på at vi finner ut av det sammen. Håper vi klarer å gjøre det happy igjen! :) Oskar // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Befriende.

Omtale av  Øyvind M

Forstår umiddelbart problemet, og kommer raskt tilbake med en løsning. Detaljert og forståelig selv for en 80 åring.

Svar fra Happybytes
14.01.2025 08:53

Hei Øyvind, Takk for veldig happy omtale, godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde! :) Oskar // Happybytes

Happybytes

Har tilegnet profilen
Happybytes deltar på Bytt.no

Happybytes har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Happybytes besvarer omtaler

Happybytes har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Happybytes ønsker tilbakemeldinger

Happybytes benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR