Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde ett lite happy første døgn med Happybytes , da halve data mengden for en måned ble borte på 5 timer. Men takket være gode folk på support, fikk vi nøstet opp i det, og feilen lå hos iPhonen vår som brukte masse data unødvendig. Så Happybytes, virker bra. Anbefales.
Hei Øivind, Godt å høre at du er fornøyd med oss og at du fikk nøstet opp i feilen - og takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Rask og hyggelig kundeservice. Enkelt og forholde se til.
Hei Blom, Takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Trengte hjelp for å få opp Mobildata . Etter 2 min m kundeservice var det løst . Topp Service
Hei Tommy, Takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Har hatt et Flex abb i mange år. med tvilling sim og datasim. Har fungert bra og utenlandsprisene til Happy er ekstremt lave. Dekning bra. Support har vært bra via chat. Men, siste erfaring har fått meg til å revurdere deres support. Virker å være helt avhengig av hvem du chatter med. Hadde et 5gb abb med automatisk data påfyll, 39 kr for 1gb. God avtale En gang gikk automatisk data påfyll amok, hvert 5-15 min i gjennomsnitt en dag ble det påfylt 1 gb (til 39 pr. gang) totalt 19 ganger Skjønte at dette ikke kunne stemme. Bruke 1 gb på 5 minuter uten at telefon ble brukt til strømming eller nedlastning? Sa fra til en via chat at her var det sannsynligvis en feil Fikk et kort avvisende svar at dette var måling fra Telenor. Kunne ikke gjøre noe. De burde i det minste være åpen for muligheten at det var en feil på deres side
Hei Bjørn, Først og fremst leit å høre at du er misfornøyd med oss, slik skal det ikke være. Når det kommer til "opphopingen" av datapåfyll, så er det slik at det kan være en stund siden man faktisk har brukt data, og så kand et akkumulere seg til at man får gjentatte SMS om påfyll ved et senere tidspunkt. Dette er fordi det kan ta en stund før dataforbruk registeres fra Telenor og til oss, og dermed trigger SMSen med info om datapåfyll. Det jeg kan forsikre deg om er at det er basert på reelt dataforbruk, så for alle ekstra GB ( til 19 kr stk.) man blir belastet for utover inkludert datamengde, så er det basert på faktisk registrert data i nettet fra ditt SIM-kort. Det kan dog virke misvisende i enkelte tilfeller der man ikke streamer eller bruker data, og da får disse SMSene i etterkant. Håper dette var noe oppklarende, og så håper jeg at vi får deg happy igjen! :) Oskar // Happybytes
Kort og effektiv service. Fikk den hjelpen jeg trengte
Hei Espen, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Fikk rask hjelp til å opprette abbonoment manuelt av kundeservice da det ikke fungerte med innmelding på hjemmesiden på grunn av feilmelding.
Hei Rebekka, Velkommen som kunde hos oss, og takk for super omtale, så godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde! :) Oskar // Happybytes
Hjelp med oppsett av 4G-router gjort på minutter!!
Hei Joakim, Så godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og at du er happy! :) Oskar // Happybytes
Hadde tale over wifi før sim kort ble oppdatert. Etter dette så skylder de på telefonleverandør. Er nødt til å ha tale over wifi pga dårlig dekning her. Nå er det på tide å bytte leverandør. Dette er dårlige greier........
Hei Tellef, Dersom man har en eldre telefon eller en telefon av enkelte kinesiske merker, så kan det være at WiFi tale ikke er støttet - fra mobilprodusenten sin side. Vi har åpnet opp for at alle mobilprodusenter skal kunne hente innstillingene våre og ta de i bruk, men det er det dessverre ikke alle som har gjort. Uansett, leit å høre at du ikke ble happy denne gangen, ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning dersom du skulle bytte telefon, eller dersom produsenten av din telefon legger tilrette for WiFI tale med oss :) Oskar // Happybytes
Flott service ,enkelt og greit ❤️👍 Prisene er helt ok.
Hei Emira, Takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Skulle gå over til plussmobil, men hos de var det bare krøll, og endte opp med å gå en hel helg uten fungerende simkort, altså ingen dekning eller data! Kontaktet Happybytes på mandagen som kom, og fikk raskt ett abonnement opp å gå på dagen! Kunne ikke vært bedre service!
Hei Jon, Så godt å høre at det ordnet seg og at du er happy hos oss, og takk for omtalen! :) Oskar // Happybytes
Kundeservice medarbeider var veldig behjelpelig og svarer kjempe rask
Hei Billy, Takk for happy omtale, godt å høre at du er fornøyd! :) Oskar // Happybytes
Veldig bra dekning,topp kundeservice hele veien. Dersom det er noe, så fikser de bestandig opp
Hei Trond, Takk for omtalen, veldig godt å høre at du er happy med både det ene og det andre! :) Oskar // Happybytes
God kundeservice , får hjelp ganske kjapt. Bra dekning til å være nær skauen, Anbefales ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hei Ester, Takk for omtale, godt å høre at du er fornøyd og at du nyter god Telenor dekning med Happybytespriser! :) Oskar // Happybytes
Billig, og veldig god og presis kundeservice! Veldig enkelt og greit.
Hei Frank, Takk for happy omtale, godt å høre at du er fornøyd! :) Oskar // Happybytes
Data fungerer ikke i EØS. Kundeservice skylder på at de utenlandske selskapene "ikke har tilpasset seg Happybytes". Som må være den dårligste unnskyldningen i verdenshistorien. De påstår at de har full Telenor dekning, dette er ent oppspinn. Min jobb tlf har Telenor og jeg må støtt og stadig ringe med jobbtlf da jeg mangler dekning med happybytes
Hei H. K, Leit å høre at du opplevde problemer på reise i EØS og at du er misfornøyd generelt, slik skal det ikke være. Vi har ingen generelle problemer med data i EØS, men problemer ved "gjesting"/roaming i utlandet kan oppstå, eller noe så enkelt som feil innstillinger på telefonen det gjelder. Full Telenor dekning er ikke oppspinn, det finnes bare én Telenor dekning, og den har vi - akkurat som Telenor selv og de andre som leier nett av de. Kontakt gjerne kundeservice igjen for videre feilsøking av det du måtte oppleve problemer med, så er jeg sikker på at vi finner ut av det sammen. Håper vi klarer å gjøre det happy igjen! :) Oskar // Happybytes
Forstår umiddelbart problemet, og kommer raskt tilbake med en løsning. Detaljert og forståelig selv for en 80 åring.
Hei Øyvind, Takk for veldig happy omtale, godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde! :) Oskar // Happybytes