Happybytes opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk raskt svar på mine spørsmål på en enkel og lettfattelig måte
Nettopp byttet. Hadde god kontakt med Happy under byttet. Veldig god kundeservice. Går aldri tilbake til telenor. Håper Happy ikke blir oppkjøpt av noen. Støtt Happy og skift abbo til dem nå.
Hei Randi, Takk for varme ord og happy omtale, så godt å høre at du er fornøyd med oss! :) Oskar // Happybytes
Spør du om noe så ordner de det. Manglet en kopi av en faktura og den fant de for meg.
Hei Eva, Veldig godt å høre at du er fornøyd, og takk for omtalen! :) Oskar // Happybytes
Veldig hjelpsomt hos kundeservice via chat da jeg hadde problemer med oppsett av telefonen☺️
Hei Helene, Tusen takk for happy omtale, godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde! :) Oskar // Happybytes
Jeg startet med å bytte mitt mobilabonnement til Happybytes for det var så mye billigere var litt skeptisk siden det var nytt å har hatt dårlig erfaring av mange av di nye selskapene att det totalt sett ikke har lønnet seg, men må si det har vært bare godt å si om både responstid på mail og priser, så nå valgte jeg å flytte både min datter sitt abonnement og min mor sitt abonnement dit for min datter mssse data for en pris som folk bare noen få gig hos min gamle leverandør og min mor ett abonnent uten data til 70 kr mnd å hun har tidligere betalt 300kr for noen data ho ikke trengte
Hei Steinar, Tusen takk for veldig happy omtale! :) Godt å høre at du er fornøyd med oss. Oskar // Happybytes
Jeg var svært misfornøyd med servicen jeg fikk da jeg byttet til Happybytes. De var svært lite forståelsesfulle da jeg opplevde at telefonen min viste et annet antall GB enn det Happybytes hadde. Jeg prøvde å forklare at det sikkert var noe feil med innstalleringen av esim-kort. Det ble da bytte av operatør med en gang. Aldri opplevd lignende.
Hei Margrethe, Leit å høre at du er så misfornøyd med kundeforholdet ditt hos oss. Litt usikker på hva du mener med at telefonen din viser et annet antall GB enn vi, er det snakk om hastighet eller forbruk? Fint hvis du kontakter kundeservice for å undersøke dette nærmere, men dersom det er snakk om mengde så kan du være sikker på at det som registreres i nettet/hos oss er den korrekte mengden som er faktisk brukt, rapportert fra Telenor til oss. Oskar // Happybytes
Har vært 14 dager på Island og har ikke kommet på internett. ,verken på mobil eller IPad. De rådene jeg har fått fra Happybytes har heller ikke hjulpet noe. Jeg har et Happybytes Fri Data-abbonement, og en av grunnene til å velge Fri Data er at vi flere ganger i året er på Island og er avhengig av mobilt nettverk for å lese aviser,se TV etc. Jeg hadde tidligere Telia og hadde ikke problem med dekning/komme på nettet. Jeg blir ganske forundret når jeg leser den positive omtalen Happybytes får, for det stemmer ikke med min erfaring. Mvh Eirik L
Hei Eirik, Veldig leit å høre at du har opplevd de problemene du har gjort. Nå er det slik at norske mobiloperatører har roamingavtaler med operatører i utlandet for at kunder skal kunne bruke mobilen i utlandet, så hva slags selskap man har når man er i Island (oss, Telenor eller Telia f.eks.) har ikke noe å si så lenge man er koblet på den samme operatøren - når operatøren det gjelder har problemer (som i dette tilfellet), dessverre. Så her hadde Siminn store problemer, som dessverre tok lang tid å løse. Slik kan det være en sjelden gang, og det er veldig kjedelig for de det rammer, vi kan ikke gjøre annet enn å beklage i slike tilfeller. Finner ingen ved ditt navn i saken der vi feilsøker dette problemet med vår roamingpartner, så fint hvis du kan ta kontakt med kundeservice dersom du ikke allerede har gjort det. Oskar // Happybytes
Hadde kjempe dårlig opplevelse med happybytes. Reist på ferie til Iceland, fikk ingen mobil data ved ankomst og hadde ingen dekning hele oppholdet på 5 dager! Det skapte kjempe masse problemer med innsjekkinger osv. Da jeg sendt klage fikk jeg svar at de oppdaget feil hos partnere i Iceland og fikk beskjed at at de jobber med saken, men klarte ikke fikse det på hele 5 dager!!!! Vil aldri i mitt liv bli kunde her, når sånne kritiske feil skjer! Det er veldig skuffende og kjempe dårlig, uten nett på reisen kommer man ikke langt! Takk for ødelagt ferie!
Hei Aida, Veldig leit å høre at det ble en slik negativ opplevelse som kunde hos oss. Nå er det slik at norske mobiloperatører har roamingavtaler med operatører i utlandet for at kunder skal kunne bruke mobilen i utlandet, så hva slags selskap man har når man er i Island (oss, Telenor eller Telia f.eks.) har ikke noe å si så lenge man er koblet på den samme operatøren - når operatøren det gjelder har problemer (som i dette tilfellet), dessverre. Så her hadde Siminn store problemer, som dessverre tok lang tid å løse. Slik kan det være en sjelden gang, og det er veldig kjedelig for de det rammer, vi kan ikke gjøre annet enn å beklage i slike tilfeller. Oskar // Happybytes
Jeg bestilte både privat og firmanummer hos disse. Begge gikk igjennom bestilling og jeg fikk aktivert eSim til privatnummeret. Firmanummet dukket aldri opp så jeg kontaktet dem og fikk da beskjed om at kredittsjekken ikke gikk igjennom så de hadde kansellert bestillingen. Beskjed om dette fikk jeg aldri. Den gamle leverandøren hadde da deaktivert abonnement på firmanunmeret mitt og jeg gikk lenge uten telefon, så det var krise for min del. Så fort jeg fikk beskjed om at ikke telefonabonnementet ble godkjent så flyttet jeg nummerene tilbake til den gamle leverandøren. Da hadde jeg vært kunde hos Happybytes i hele 14 dager, og fikk nå en faktura på 685,- Opplever hele denne ståa som tragisk og uprofesjonelt og vil ikke anbefale det til noen.
Hei Lars, Leit å høre at det ble en slik negativ opplevelse med kundeforholdet ditt hos oss. Vi utfører kredittsjekk på både bedrift og privatpersoner, men har dessverre ikke mulighet til å innvilge kundeforhold dersom man ikke passerer kredittsjekken - som bedriften din her ikke gjorde. Angående faktura så fakturerer vi ikke med mindre man faktisk blir kunde hos oss og får et aktivt nummer, så forstår ikke hvordan du mener du har fått dette dersom bedriften din aldri fikk innvilget kundeforhold hos oss. Fint hvis du tar kontakt med kundeservice slik at de kan hjelpe deg med å nøste opp i dette, så er jeg sikker på at vi finner en løsning sammen. Oskar // Happybytes
Har vært hos happybytes i mange år nå. Har vært fornøyd hittil og nå har jeg fått hjelp med delt internett fra iphone til ipad. Kundesenteret ga meg gode tips hvordan det skal gjøres og jeg fikk det til. Veldig fornøyd med alt sammen
Hei Zoltan, Takk for happy omtale, godt å høre at du er fornøyd! :) Oskar // Happybytes
Billigste abbonnementet man kan få som lite data bruker? Jeg er godt fornøyd.
Hei Steinar, Godt å høre at du er så fornøyd, takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Kan ikke sette på varmen på hytta koden er fem siffer, det takler ikkre LTE☹️
Hei Bjørn, Har du vært i kontakt med vår kundeservice for å feilsøke dette problemet? Hvorvidt man er koblet til 5G, LTE/4G eller Edge så skal det gå helt fint an å sende en SMS. Ta kontakt med kundeservice dersom du ikke har gjort det, og så håper jeg vi sammen finner ut av det! :) Oskar // Happybytes
En veldig bra mobiloperatør som bruker det beste nettet fra telenor. Alltid god deknig. Veldig Bra priser, billig! og fantastisk kundeservice!
Hei Martin, Tusen takk for fantastisk omtale, veldig godt å høre at du er så fornøyd! :) Oskar // Happybytes
Fantastisk kundeservice, solid utvalg av tjenester og deres app fungerer utmerket.
Hei "A", Tusen takk for happy omtale og skryt! :) Oskar // Happybytes
Nydelig kundeservice. Eneste fratrekk er at jeg ikke får brukt internett mens jeg er i telefonsamtale.
Hei Erik, Tusen takk for veldig hyggelig omtale! :) Angående mobildata i mens du er i en samtale: Sjekk om du har aktivert VoLTE/4G-tale i innstillinger på telefonen din, eventuelt ta kontakt med kundeservice så skal de hjelpe deg med å finne frem til hvor du gjør dette! :) Oskar // Happybytes
Meget god kundeservice! Måtte utsette aktivering av abonnementet mitt pga jobbreise, og det vart fiksa på kun få minutt!
Hei Mathias, Tusen takk for happy omtale, og godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde! :) Oskar // Happybytes