Jeg har vært svært fornøyd med Happybytes siden sommeren 2020. De er suverent rimeligst på det aller meste og spesielt gode på utenlandspriser. Her har det aldri vært noe tull. Kundeservice er også helt topp. Men etter bytte av SIM-kort – en "ny tjenesteplattform" hvis formål synes noe underkommunisert – har jeg hatt en del problemer med min gamle iPhone, blant annet at 4G-tale og Wifi-tale ikke lenger virker. Dette er det tydeligvis ikke noe å gjøre med, og det er synd, for alt var fint før SIM-byttet. Happybytes er fremdeles bra, men ikke fullt så bra som før for min del. Derfor bytter jeg nå operator.
WiFi-tale skal være på plass hos Apple på andre siden av sommeren. Håper vi ser deg tilbake hos oss ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Bestilte nytt Sim-kort fra Happybytes for 14 dager siden etter å ha vært Telenor kunde i 25 år! Fikk nytt Sim-kort som viste seg være feil med Sim-kortet. Ringte 31.05.2023 samme dag og påpekte feilen. Fikk vite det ville ta minimum 4 virkedager før jeg fikk nytt Sim-kort. Da jeg sitter i rullestol er jeg avhengig av mobil og dette sa jeg i fra om. Happybytes tilbød seg å sørge for at jeg fikk nytt Sim-kort dagen etter ved at en ansatt la kortet i postkassen. Det kaller jeg service!!!! Makan 😁
Veldig hyggelig å høre at vi fant gode løsninger for deg Per. Takk for flott tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes
God dekning, lave priser og en service som er både rask og hyggelig
Supert å høre at du er happy med oss Jan T. Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 😃 Thomas // Happybytes
Etter bytte sim-kort som dere loftet skulle fungere som før lurer jeg på. Hvorfor får jeg ikke til å bruke Internett ved telefonsamtale? Hvorfor fungerer ikke siden min på Sveabank? Hvorfor har arkiv og opptak Altibox forsvunnet over mobildata? For å si det sånn,det har nu godt en tid siden som kort byttet å det ser ikke ut som dere har kontroll i hele tatt. Å vet dere det tok meg mange timer å sette opp det nye sim kortet som da har de manglene jeg her beskriver.Har dere svar til dette og Ingen av disse problemene var med det gamle simkortet så jeg synes det er ett merkelig svar at dere legger ansvaret over på mobil leverandøren. Synes dere i hele tatt dere har vist en uprofesjonell i utrullingen av ny sim. .Har fått hjelp av Svea og Altibox for hvordan kunne jeg drømme om at slike feil skulle ligge i sim-kortet. Det har godt med mye unødvendig tid for meg å finne ut dette.Svarene dere gir viser at dere tar null ansvar,dette er skammelig :-(
Her må det ha oppstått noen alvorlige misforståelser for det meste av det du beskriver har ikke noe med SIM-kortet å gjøre. Ta kontakt med våre kundeservice så vil de hjelpe deg. Thomas // Happybytes
Jeg skrev en relativt negativ rating her for noen dager siden om happybytes hvor jeg hovedsaklig klaget på mb, pga jeg sliter med å se videoer og surfe etter jeg fikk et nytt sim kort for en stund siden som viser LTE dekning iplassen for 4g/5g dekning. Jeg fikk som svar at LTE er 4g og at dekning kan variere noe som selvfølgelig er sant og gir mening. Problemet er at jeg har testet nettet mitt avogtil for meg selv og med kompiser ved hjelp av speed test fra ookla. Både med mitt tidligere sim kort og mitt nye FLERE ganger fra samme plass og ikke bare en plass jeg snakker om 3/4 plasser (hvor det sendes til forskjelige master). Hvergang jeg testet mitt gamle fikk jeg langt over 100mb/s download noe som er helt topp, mit nye derimot sliter jeg med å få 10mb/s (samt så bytter den heletiden hvilken provider dn henter data ifra) å la os ikke begynne med upload engang... (samt så er minst 1 av providerene de henter mb fra ikke telenor men et under firma av altifiber krever dyppere undersøkelse av noen med resurser for å finne ut av konkret hva som skjer her) Jeg vil se meg nøtt til å bytte til en annen mobil opperatør dersom dette ikke forandrer snart Jeg har ikke hat noe problem med happybytes før simkort byttet og har dermed ingenting godt eller vondt å si om kundeservicen
Det kan være problemet ligget i oppsett eller innstillinger i telefonen. Ta kontakt med kundeservice så finner vi ut av det. Thomas // Happybytes
Det er definitivt noe som skjer når man finner ut at man kan bare kontakte sin mobilnett leverandør over epost. Man tenker man får ikke svar i tide hvis noe går feil eller det er vanskelig å få tak i dem når det gjelder. Vel, dette gjelder ikke Happybytes. Har alltid fått svar til spørsmål og hjelp når jeg har trengt det Ellers så er prisene på abonnementene noe av de meste rimelige som finnes, det som er inkludert er kjempebra, roaming i EU er inkludert. Og de er på Telenor så dekningen er bra de fleste plasser her i Nord. Ja det er en på-nett service. Men jeg syns den er helt verdt det
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss Cameron 😃 Takk for finfin tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Jeg har vært kunde i omtrent 1.5 år. Fantastisk mobilabonnemet det første 14 måneder. Nå måtte jeg bytte simkort og jeg har ikke hatt noe annet enn problemer hele tiden. Selv når jeg hadde fulgt prosedyren for konfigurering av simkort, har jeg veldig ofte problemer med kobling til internett. På vei mister mobilen stadig internetkobling. Happybytes har kraftig nedgradert kvaliteten til sin mobildekning. Jeg er ofte i bilen for min jobb, og kann ikke lengre jobbe med en såpass upålitelig leverandør. Jeg sier opp i dag.
Dekningen vår er fortsatt akkurat den samme så ingen grunn til at det skal være slik. Ta kontakt med kundeservice så skal vi se om vi ikke finner ut av det. Thomas // Happybytes
Mobiltelefoni gjort enkelt. Telenor dekning til Happy priser dette. Og hyggelig kundeservice attpåtil.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale Oliver 👍🏻 Thomas // Happybytes
Hatt Ice i flere år, men testet ut Happybytes og angret ikke. Raskere internett, bedre dekning, hyggeligere kundeservice. Flytter over resten av familien også innen noen uker.
Velkommen til Happybytes Sivert 😃 og takk for at du valgte oss. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi gleder oss til å ta i mot resten av familien. Thomas // Happybytes
Svarer lynraskt og hjelper til veldig bra. Er ekstremt fornøyd
Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale Jørgen. Herlig å høre at du er happy med oss. Thomas // Happybytes
Pris er god. men hva hjelper det, når det ikke går å ringe å få hjelp (alt via nett ) her om dagen skulle di bytte ut mitt gammle simkort med et nytt, enkel sak. Men det nye simkortet ble satt inn så fungerte det å ringe inn og ut . men mobil data eksisterer ikke (å har prøvd alt ) så vart det å finne WiFi å søke etter telefonnummer det var ikke en kjeft som svarte selfølgelig. sente en melding at di kunne ringe meg på 92..... Så jeg slipper å skrive så mye frem og tilbake Men svare var at dem desverre ikke var telefonen selskapet for meg ( alt skal vere melding ) greit for min del. jeg takket for meg å sa jeg skulle finne en annen seriøs oppratør, så man får et komplett mobil abenomang . For di som lurer dem ringte ikke for å hjelpe eller å slippe å miste en god kunde Styr unna og heller betal 50 kr mer i måneden å få hjelp hvis det skal vere et eller annet problem
Vi er heldigitale på kundeservice i form av chat og e-post. Har du forsøkt å ringe noen er nok ikke det oss. Thomas // Happybytes
Det nye sim-kortet fungerer ikke slik det skal. Får ikke ringe til trådløse telefoner, f.eks i et kontorlandskap o.l. Mottaker ser og hører at det ringer, men ved forsøk på å svare så skjer det ingen ting. Den som ringer får så opptattsignal. Happybytes har bekreftet problemet, og skylder på Telenor. Dette ble kortvarige abonnement for min families del, da alle jobber på et sykehus vi ikke kan ringe til.
Er ikke sikker på hvorfor det ikke fungerte men uansett synd du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes
Etter jeg fikk nytt simkort fra Happybytes så begynte nedturen. Da gikk dekningen fra 5g til 4g, kunne heller ikke sende eller motta mms. Dekningen ble også mye dårligere etter simkort bytte. Det var lite hjelp å få fra kundeservice hos Happybytes. Har byttet selskap nå har jeg 5g og alt er i orden.
Dekningen er akkurat den samme som før. Alle de store mobilprodusentene har støtte for 5G i siste software-oppdatering. Det sagt så er jeg usikker på hva du tenker 5G løser for deg som ikke 4G gjør. Thomas // Happybytes
Umulig å surfe samtidig med innkommende eller utgående anrop, ordningen med 1 GB per dag er jo helt umulig da forbruk varierer, fakturerer for en hel måned om man sier opp først i måneden. Kan ikke dele 4G med andre…osv osv. Er enig med personen som sa at markedsføringen er noe villedende. Styr unna.
Abonnementet har du jo valgt selv. Passer ikke det kan du enkelt skifte på "min side". Fakturering er helt i tråd med vilkårene du sa ja til når du ble kunde. At du ikke får satt opp "delt data" er nok kun en innstilling på telefonen. Thomas // Happybytes
Alle kunder har fått itlsendt nytt SIM-kort, så det var ikke et valg. Etter nytt SIM-kort har 4G endret seg til LTE. Dette er definitivt ikke samme som 4G, selvom happybytes mener dette. Raske søk på nett gir samme svar, det tilsvarer 4G, men er ikke det samme. 4G/LTE er utrolig ustabilt, og jeg sliter med å bruke apper og nett når jeg er uten WIFI-dekning.
Synd å høre at du ikke fornøyd med oss. LTE og 4G er det samme. Det er fakta. Det kan du fort Google deg frem til. Ta kontakt med kundeservice så kan de hjelpe deg med å sjekke problemene du opplever. Thomas // Happybytes
Happybytersmobil vil ikke høre på hvis folk er missfornøyd. Påtide di blir mere ydmyke mot kundene som er ikke fornøyd. Har opplevd må diskutere med Happybytersmobil om dekingen der jeg bor .Det er ikke 5 g .Di mener det er 5 g.
Vi skal absolutt lytte til kundene våre Morten. Når det gjelder dekning er det mange variabler som spiller inn men vi får ikke gjort så mye annet enn å bruke dekningskartet til Telenor som et utgangspunkt. Thomas // Happybytes