NiceMobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De får kun 3 ettersom det ikke går att deaktivera talepostkasse.
Takk for tilbakemeldingen! 😊 Vi forstår at det kan være frustrerende at mobilsvar ikke kan deaktiveres. Dette er noe vi jobber med videre som en viktig sak. Om det er noe annet vi kan hjelpe deg med, ta gjerne kontakt via chat. 💛
enkel og grei løsning i stedet for vanlig abonnement, og veldig greit for de som ikke er kredittverdig. mye for pengene. hver gang jeg har trengt hjelp har jeg blitt møtt med god service stort sett alle ganger. eneste grunn til at jeg ikke gir 5 stjerner, er fordi: - ingen mulighet for tvillingsim, noe som er meget slitsom ved f.eks. tap av mobilen. - at det er trekk for ny måned, hver 30 dag, dette gjør at man ender opp med å betale for ekstra uker, så egentlig er dette et dagsabonnement, og ikke for 1 hel måned. det gjør også at månedsbeløp blir trukket en dag tidligere hver måned, dette gjør at betaling blir noe ustabil, spesielt for oss med en liten utbetaling 1 gang i måneden.
Tusen takk for tilbakemeldingen! 😊 Så fint å høre at du setter pris på vår løsning og god service. Vi forstår at mangel for Tvilling-SIM og betaling hver 30. dag kan være utfordrende. Ved en uheldig opplevelse som tap av mobil er vår kundeservice klare til å hjelpe deg, så ta gjerne kontakt via chat. 😁 Betaling hos oss skjer for 30 dager om gangen, og du finner mer info her: https://www.nicemobil.no/faq/betaling 🌼 Det er i snitt 30,4 dager i en måned, så vi omtaler det som "pris pr. måned" for enkelhets skyld. Om du har spørsmål, må du gjerne kontakte oss via chat. Ønsker deg en superfin helg! 🦸♂️💛
Fornøyd med arbeidstelefon, nettet er bra så lenge man ikke har masse apper som bruker data!
Hei🌟 Takk for tilbakemeldingen din. Det er flott å høre at du er fornøyd med arbeidstelefonen og at nettet fungerer bra😍 Vi anbefaler gjerne å være oppmerksom på databruken til ulike apper, da dette kan påvirke hastigheten. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med noe annet, er vi tilgjengelig på chat☀️
Null hjelp og forståelse fra start. Ingen mulighet til å endre faktura dato eller hjelpe til dette. Merker det er helt cowboy opplegg. Lite imponert over dekningen også. Ca 4 uker holdt jeg ut som kunde hos dem. Hvis man ikke forlanger noen verdens ting og ikke har noen forventninger til service eller produktet, kan jo dette være noe. Verste i bransjen, lett!
Hei, Fredrik 👋 Det er leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket 😞 Når det gjelder faktura datoen, tar vi tilbakemeldingen din på alvor og jobber med forbedringer. 💛 Om dekningen, vi jobber kontinuerlig med å forbedre den over hele landet. Du kan sjekke dekningen i ditt område på www.nicemobil.no/dekning/kart 😊 Vi bruker både ice+ og Telia-nettverk, som dekker 99,6% av Norges befolkning. 🗺️ Du er hjertelig velkommen tilbake i fremtiden dersom du ønsker å gi oss en ny sjanse, og skulle du lure på noe så er det bare å ta kontakt med oss via chat🤗👌
Overall, I am satisfied. I am aware that it is ICE coverage so I know my limits of expectations. There are a couple of issues I have faced though. I have 2 numbers registered with NiceMobil. Sim card for both stopped working and needed to be replaced around 2-3 months apart. I have 5G coverage in my area but I don't get 5G service on the physical sim connection despite having 5G phone and have been using it with Telenor 5G previously. Lately, I bought a phone with eSim. And I get 5G on the phone using eSim but not on the other phone with physical sim. I wonder why.
Hello 👋 Thank you for your feedback, we are glad to know that you are satisfied 😎 We, unfortunately, had some production errors on some SIM cards and that was the reason you needed to change to a new one! We apologize for that inconvenience. 💛 Now, regarding the coverage issue, I would suggest that you contact us via chat so we can take a closer look at the settings of your phone and all the information we need that will lead us to the best solution for your problem! We are looking forward to helping you in the chat! 🤗 Have a beautiful day 👌
Vervet en venn. Fikk melding på profilen at jeg ville få 50% rabatt. Endret da abonnement til et dyrere ab. Fikk beskjed om at nei, det begynner ikke gjelde før dagen etter, så ble trukket full pris. Det sto med mindre skrift at det var ventende rabatt. Hadde dagen før blitt trukket for mitt "gående" abonnement, men det ble ikke hensyntatt. Be trukket full pris for begge ab. Tok det opp med de og fikk beskjed om at det jeg hadde betalt for mye ville bli avregnet på kommende fakturaer. Trekker fra bet.kortet jeg har registrert med det samme jeg gjør endring, men å få tilbakebetalt skal ta måneder. Anbefales ikke!!! Brukte MYE tid og forklaring på chat for å få de til å forstå at de hadde trukket meg for 2 ab. UTROLIG treig fyr på chatten!
Hei, Arve ! 👋 Det er leit å høre at du har hatt en så frustrerende opplevelse. Vanligvis, så går alt med vervebonus automatisk, men det kan skje noen uforventet feil. 🙌 Jeg får desverre ikke sjekket saken i detaljer her, vennligst ta kontakt med oss via chat på nicemobil.no eller i appen, så vi kan undersøke saken nærmere og fikse det så godt vi kan. 😊📱
Liker godt abonnementet—billig, raskt og stabilt. Eneste jeg misliker er at jeg om jeg ikke betaler akkurat når NiceMobil vil jeg skal betale, så får jeg varsel om å enten prøve på nytt, eller bytte kort. Problemet er at jeg bare kan bytte kort. Det er ingen mulighet for å bare «prøv på nytt». Jeg har hovedkonto tom, og overfører heller penger til den fra en annen brukskonto siden det hjelper meg å spare penger, men NiceMobil gjør ikke det veldig lett for meg.
Heisann👋 Takk for tilbakemeldingen, godt å høre at du liker abonnementet😍 Det stemmer at dersom betalingen feiler og man ønsker at det trekkes på nytt umiddelbart så må man legge inn betalingsinformasjon på nytt. Det vil bli forsøkt trukket igjen dagen etter, opp til 5 dager etter den avviste betalingen, så man kan også vente på det om man ønsker😊 Ved å gå til Profil i appen og lese under "Betaling" så vil man alltid se neste trekkdato, slik at man også evt kan overføre penger før det trekkes 🥰 Ønsker deg en kjempefin dag 🌻