NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er en billigste og derfor den aller aller beste
Så hyggelig å høre Severin! 😄 Billig og bra er alltid en vinnende kombinasjon! Takk for at du deler din mening med oss! 🙌💫
Har hatt Nicemobil ett år og det har gått helt knirkefritt. Lave priser og like bra som ICE for min bruk.
Tusen takk for at du deler din erfaring! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd 😊 Vi setter stor pris på deg som kunde! 🌞
tar mye for imessage i utlandet. bodde i to måneder utenfor Europa og fikk høye regninger for imessage til tross for at jeg bare brukte wifi. har ikke opplevd dette bedre med andre abonnementer
Takk for din omtale, Andreas 😊🙏 Imessage i seg selv koster som regel ikke penger om du bruker over Wi-Fi, men kan være ulike årsaker at du har fått kostnad hos oss. For eksempel om du har mistet Wi-Fi tilkobling og så blitt sendt som en vanlig SMS utenom Wi-Fi. Det vil koste å sende SMS utenfor EU/EØS land hos oss, men om du bruker Wi-Fi så skal ikke dette bruke fra SIM-kortet vårt. Ta gjerne kontakt med oss via chat kundeservice om du ønsker hjelp til å finne ut av hva som kan ha skjedd her 😊 Ønsker deg en fin dag! 🌞
Kundeservice er sånn der, de hjelper deg men tålmodigheten deres er på null . De trekker deg omtrent hver dag 3 kr der , 12 kr her , 9 kr der , 1,5 kr , bare fordi du har brukt mobildata bittelite grann, og mobildata betaler vi for i abonnementet. Så billig er det ikke likevel , hvis man regner det sammen. Dekningen er ræva , funker ikke for deg som bor i skauen eller på fjellet eller ved . 2 mnd for oss var for lenge .
Hei, Nia! 👋 Det er leit å høre at du har hatt en så frustrerende opplevelse. Det skal ikke være slikt. Vi vil selvsagt hjelpe deg med problemstillingen din 😊 Jeg får desverre ikke sjekket saken i detaljer her om ekstra kostnader, vennligst ta kontakt med oss via chat på nicemobil.no eller i appen, så vi kan undersøke saken nærmere. 😊 Vi trekker selvsagt ikke penger som man ikke har oversikt over. Du som kunde skal få kvittering for betaling, inne i appen 😊 Du kan gå til NiceMobil appen --> Profil --> Betaling (Les mer) --> Se all historikk. 💳 Vi jobber godt med å ha en god dekning slik at alle kan nyte mobilen uten å ha problemer 🙏 I slike situasjoner foreslår vi at du tar kontakt med oss i chatten slik at vi kan sjekke om det er noen problemer med dekningen i området ditt, eller at alt av dine innstillinger ser bra ut 🤓 Vi håper du gir oss en ny sjanse i fremtiden 🙏 Takk for tilbakemeldingen! 🤗 Ha en fin dag videre 👋
De får kun 3 ettersom det ikke går att deaktivera talepostkasse.
Takk for tilbakemeldingen! 😊 Vi forstår at det kan være frustrerende at mobilsvar ikke kan deaktiveres. Dette er noe vi jobber med videre som en viktig sak. Om det er noe annet vi kan hjelpe deg med, ta gjerne kontakt via chat. 💛
enkel og grei løsning i stedet for vanlig abonnement, og veldig greit for de som ikke er kredittverdig. mye for pengene. hver gang jeg har trengt hjelp har jeg blitt møtt med god service stort sett alle ganger. eneste grunn til at jeg ikke gir 5 stjerner, er fordi: - ingen mulighet for tvillingsim, noe som er meget slitsom ved f.eks. tap av mobilen. - at det er trekk for ny måned, hver 30 dag, dette gjør at man ender opp med å betale for ekstra uker, så egentlig er dette et dagsabonnement, og ikke for 1 hel måned. det gjør også at månedsbeløp blir trukket en dag tidligere hver måned, dette gjør at betaling blir noe ustabil, spesielt for oss med en liten utbetaling 1 gang i måneden.
Tusen takk for tilbakemeldingen! 😊 Så fint å høre at du setter pris på vår løsning og god service. Vi forstår at mangel for Tvilling-SIM og betaling hver 30. dag kan være utfordrende. Ved en uheldig opplevelse som tap av mobil er vår kundeservice klare til å hjelpe deg, så ta gjerne kontakt via chat. 😁 Betaling hos oss skjer for 30 dager om gangen, og du finner mer info her: https://www.nicemobil.no/faq/betaling 🌼 Det er i snitt 30,4 dager i en måned, så vi omtaler det som "pris pr. måned" for enkelhets skyld. Om du har spørsmål, må du gjerne kontakte oss via chat. Ønsker deg en superfin helg! 🦸♂️💛
Fornøyd med arbeidstelefon, nettet er bra så lenge man ikke har masse apper som bruker data!
Hei🌟 Takk for tilbakemeldingen din. Det er flott å høre at du er fornøyd med arbeidstelefonen og at nettet fungerer bra😍 Vi anbefaler gjerne å være oppmerksom på databruken til ulike apper, da dette kan påvirke hastigheten. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med noe annet, er vi tilgjengelig på chat☀️
Null hjelp og forståelse fra start. Ingen mulighet til å endre faktura dato eller hjelpe til dette. Merker det er helt cowboy opplegg. Lite imponert over dekningen også. Ca 4 uker holdt jeg ut som kunde hos dem. Hvis man ikke forlanger noen verdens ting og ikke har noen forventninger til service eller produktet, kan jo dette være noe. Verste i bransjen, lett!
Hei, Fredrik 👋 Det er leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket 😞 Når det gjelder faktura datoen, tar vi tilbakemeldingen din på alvor og jobber med forbedringer. 💛 Om dekningen, vi jobber kontinuerlig med å forbedre den over hele landet. Du kan sjekke dekningen i ditt område på www.nicemobil.no/dekning/kart 😊 Vi bruker både ice+ og Telia-nettverk, som dekker 99,6% av Norges befolkning. 🗺️ Du er hjertelig velkommen tilbake i fremtiden dersom du ønsker å gi oss en ny sjanse, og skulle du lure på noe så er det bare å ta kontakt med oss via chat🤗👌
Overall, I am satisfied. I am aware that it is ICE coverage so I know my limits of expectations. There are a couple of issues I have faced though. I have 2 numbers registered with NiceMobil. Sim card for both stopped working and needed to be replaced around 2-3 months apart. I have 5G coverage in my area but I don't get 5G service on the physical sim connection despite having 5G phone and have been using it with Telenor 5G previously. Lately, I bought a phone with eSim. And I get 5G on the phone using eSim but not on the other phone with physical sim. I wonder why.
Hello 👋 Thank you for your feedback, we are glad to know that you are satisfied 😎 We, unfortunately, had some production errors on some SIM cards and that was the reason you needed to change to a new one! We apologize for that inconvenience. 💛 Now, regarding the coverage issue, I would suggest that you contact us via chat so we can take a closer look at the settings of your phone and all the information we need that will lead us to the best solution for your problem! We are looking forward to helping you in the chat! 🤗 Have a beautiful day 👌
Vervet en venn. Fikk melding på profilen at jeg ville få 50% rabatt. Endret da abonnement til et dyrere ab. Fikk beskjed om at nei, det begynner ikke gjelde før dagen etter, så ble trukket full pris. Det sto med mindre skrift at det var ventende rabatt. Hadde dagen før blitt trukket for mitt "gående" abonnement, men det ble ikke hensyntatt. Be trukket full pris for begge ab. Tok det opp med de og fikk beskjed om at det jeg hadde betalt for mye ville bli avregnet på kommende fakturaer. Trekker fra bet.kortet jeg har registrert med det samme jeg gjør endring, men å få tilbakebetalt skal ta måneder. Anbefales ikke!!! Brukte MYE tid og forklaring på chat for å få de til å forstå at de hadde trukket meg for 2 ab. UTROLIG treig fyr på chatten!
Hei, Arve ! 👋 Det er leit å høre at du har hatt en så frustrerende opplevelse. Vanligvis, så går alt med vervebonus automatisk, men det kan skje noen uforventet feil. 🙌 Jeg får desverre ikke sjekket saken i detaljer her, vennligst ta kontakt med oss via chat på nicemobil.no eller i appen, så vi kan undersøke saken nærmere og fikse det så godt vi kan. 😊📱
Liker godt abonnementet—billig, raskt og stabilt. Eneste jeg misliker er at jeg om jeg ikke betaler akkurat når NiceMobil vil jeg skal betale, så får jeg varsel om å enten prøve på nytt, eller bytte kort. Problemet er at jeg bare kan bytte kort. Det er ingen mulighet for å bare «prøv på nytt». Jeg har hovedkonto tom, og overfører heller penger til den fra en annen brukskonto siden det hjelper meg å spare penger, men NiceMobil gjør ikke det veldig lett for meg.
Heisann👋 Takk for tilbakemeldingen, godt å høre at du liker abonnementet😍 Det stemmer at dersom betalingen feiler og man ønsker at det trekkes på nytt umiddelbart så må man legge inn betalingsinformasjon på nytt. Det vil bli forsøkt trukket igjen dagen etter, opp til 5 dager etter den avviste betalingen, så man kan også vente på det om man ønsker😊 Ved å gå til Profil i appen og lese under "Betaling" så vil man alltid se neste trekkdato, slik at man også evt kan overføre penger før det trekkes 🥰 Ønsker deg en kjempefin dag 🌻
Jeg er veldig fornøyd etter 15 md. med NiceMobil. Gode priser. Super kundeservice. Eneste jeg er misfornøyd med er at det ikke er mulig å fjerne mobilsvar. Når Ice tilbyr det, og når NiceMobils hardeste konkurrenter på pris også tilbyr det, antar jeg at øknomiske motiver gjør at NiceMobil virker motvillige.
Hei Geir👋 Så flott å høre at du er fornøyd, vi setter pris på tilbakemeldingen😍 Deaktivering av Mobilsvar er ikke mulig pr dags dato pga tekniske begrensninger, men vi jobber med muligheten for å få dette til i fremtiden🤗 Ønsker deg en super dag 🦸
er det framdeles mega useriøs eller kan man kalle det allerede kriminell? Jeg håpe jeg kan bevare noen for svindeln - delvis daglig svindel. Er kunde der i ca 14 dager!!!! 3x har dem trekkt penge fra kontoen min. 1x Abo med 95kr - 168kr dagen etter!!! der ingen vet hvorfor (hverken kundebehandler eller APPen) - men jeg brukte telfonet sist den 1.9. (ringte naboen) og deretter den 6.9. - etter betaling var trekt!!!!! Også.... 11 dager seinere for 78kr der ingen vet hvorfor.... regne med de prøve seg på nykunder først med småbeløp opp til 200kr før dem øker det til 500 og sikkert 1-5000kr for ingenting. Mega useriøs??? Nei det kaller jeg kriminell. Så tenk over om du har penge du vil gi bort til noen som jukse uansett med folk. Har du det er NICE den rette aktøren da. Btw... dere fra Nice som skal "hvitvaske" dere kriminelle handlinger i svaret der. Glemm det - jeg har tatt kontakt med kundeservice og med tekniske avdeling som skulle hjelpe meg. Rent bortkast tid for meg. Men dere få lov å svar på omtalen min og lyve som før
Hei Marcus👋 Så leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket! Vi tar aldri betalt for tjenester som ikke har blitt brukt, og skulle det ha skjedd en feil så skal det såklart bli funnet ut av og ordnet opp i! Det er kjempefint at du tok kontakt, ser du skriver at saken din er hos teknisk avdeling - da vil de få undersøkt og ordnet opp der så fort som overhodet mulig 💛 Ønsker deg en kjempefin dag🌻
Superfornøyd med disse abonnementene! Ikke bare er prisen best, men de har overraskende god og super hyggelig kundeservice i tillegg:)
Hei, Jeanette! 😊 Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med både abonnementene våre og kundeservice! 🎉 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din! Takk for at du valgte oss! 😄 Ønsker deg en strålende dag videre! 🌟
Løgnere og svindlere, jeg var i EU i sommer og de belastet meg for ekstra bruk av Internett i EU-land 500 NOK.Da ba jeg om en regning og en forklaring, angivelig lastet ned fra "satellitten".For to dager siden tok de 6,99 kroner fra kortet mitt ved to anledninger, uten noen forklaring. Du har inntrykk av at de når som helst kan strekke seg inn i lommeboken din og ta penger uten noen forklaring.
Hei, Zoran! 👋 Det er leit at du sitter igjen med det inntrykket 😔 Det skal selvsagt ikke være slikt at vi trekker for beløp som ikke stemmer. 🙏 Her anbefaler jeg at du tar kontakt med oss via chat, så får vi undersøkt det. 🕵️ Det skal stå hva trekket gjelder på kvitteringen i appen, og jeg ser du skriver at det gjelder "Satelittnett". Det vil si bruk på ferge, vanligvis Colorline, som går til Tyskland eller Danmark, som kan være ganske høye priser. ⛴️ Her kan du finne prisene for bruk på skip og fly: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/skip-og-fly/ Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi finne spesifike detaljer på betalingene 🕵️ Ønsker deg en strålende dag videre 🤗
Får ikke sendt sms til 4-sifret nr. Eks. P4 ol, ja til alle som har avgift for å motta meldinger. Nice har bare chat- hjelp. De er ikke istand til å hjelpe, og er lite innstilt på service og hjelp.
Hei, Anders! 👋 Det er leit å høre at du opplever problemer med våre tjenester 😥 Og slik skal det selvsagt ikke være. Jeg anbefaler at du tar kontakt igjen med vår chat, så kan vi ta saken videre til den tekniske avdelingen. 🧑💻 De kan nemlig sjekke hvor SMSene du sender stopper opp, om det stopper opp på selve telefonen din, eller om det stopper opp ved mottak. 🛑 Hvis du har en Android telefon, kan det være Premium SMS som er skrudd av eller som tuller. Prøv å skru den på, eller om den er allerede skrudd på, prøv å skru den av, også på igjen. 📲 Håper det ordner seg 🤗 Ha en strålende dag videre 🌻