Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert juli 2024
NiceMobil
3.9
518 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
518 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
NiceMobil er rangert
#3 av 13 mobiloperatører
73%
Bra
73% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 518 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
297
70
40
32
79
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hold dere unna !

Omtale av  Mylene

Jeg så nice mobile og tenkte dette konseptet er ideelt for meg. Men lykken ble kort etter bestilt sim kort, som kom veldig fort, men da jeg ville registere sim i appen, kom jeg til betaling som ikke ville gå igjennom. Det kommer opp feil melding om at kort info ikke er riktig selv om jeg sikkert har tatstet inn riktig info 40-50 ganger nå. Jeg har nå prøvd i 2 mnd, avinstallert app og lastet ned igjen og bestilt kort nr 2 for å se om det var første sim det var noe feil med.... Jeg tok i dag endelig kontakt med chat kundeservice og tenkte de må jo kunne hjelpe meg, som er den eneste muligheten for kontakt, jeg måtte vente lenge for svar og flere min mellom hvert svar på chatten med en relativt ubrukelig og på grensen til ufin kundekonsulent... veldig skuffende og sjokkerende. Jeg ble fortalt at jeg kunne få noen til å hjelpe meg med å "taste inn riktig info" eller prøve et annet kort. En annen ting jeg reagerer på er at man kan registrere seg med vipps men ikke betale med det... så her er det noe i dems system som ikke funker.. Konklusjon - hold dere unna. Det virker som de ønsker seg færre kunder og fornærmer gledelig kunden, som her anbefaler å bli kunde et annet sted, som desverre blir mitt alternativ her. Svært skuffende, jeg ville gjerne bli kunde men etter dårlig kundeservice(om det kan kalles det) og at de ikke kunne gjelpe meg blir dette vanskelig...

Elendig behandling av kunder

Omtale av  Reisende

Elendig behandling av kunder. De trukket penger gra min konto uten noe presis tid og grunn. Ingen oversikt av når du har brukt data. Jeg har reist til Sveits fikk ingen melding om pris for bruk av data i Sveits. plutselig fikk beskjed at jeg har brukt 500kr. jeg stengte min mobildata. Nå er det 4 dager siden jeg har ankommet Italia hver eneste kveld de har trukket penger fra min konto når jeg kontakter dem de kan ikke sende oversikt av min databruk og sier at det er treghet i deres system og alt er fra Sveits. De har i ingen klage enhet virkelig useriøst

Svar fra NiceMobil
12.07.2024 15:17

Heisann! Så fryktelig leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket av oss💛 Betalinger for bruk utenfor det som er inkludert i abonnementet trekkes etter bruken finner sted, det kan være alt fra et par timer i etterkant til et par uker. Sveits er ikke en del av EU/EØS og har egne priser, det stemmer 😊 At det da fortsetter å trekkes for bruk etter man har forlatt landet med kostnader er ikke uvanlig, da det er på dette tidspunktet vi mottar informasjon om bruken. Hvis du ønsker informasjon om mengde data brukt med kostnad og dato for det så er det såklart bare å ta kontakt, så finner vi frem det😊 Ønsker deg en fin dag🌻

Rimelig og bra!

Omtale av  Arne

Har man eSIM i sin mobiltelefon er det en lek å bytte abonnement,men de sender simkort i posten også. Rimelig funksjonelt abonnement, og trenger man ikke tvilling sim, anbefales absolutt dette.

Svar fra NiceMobil
11.07.2024 12:02

Hei, Arne🌞 Tusen takk for den flotte omtalen og de fem stjernene!💛 Vi er glade for at du finner abonnementet vårt rimelig og funksjonelt. Vi setter pris på din anbefaling🌟 og er alltid her for å tilby god service. Ha en strålende dag!

Lyse Tele - "nice" mobil

Omtale av  Lord S

jeg forsøkte å bytte fra ice til nicemobil for en ukes tid siden og hele affæren var latterlig. fikk nytt sim kort i posten men aktiveringsprosessen igjennom appen var ikke til å gjenomføres. jeg fikk aldri sms som trengs for å aktivere sim kort så jeg ble satt i kontakt med ICE sin kundeservice. der fikk jeg nøyaktig en mail hvor de ba om mer informasjon. jeg svarte men fikk aldri noe svar fra dem så jeg sendte dem beskjed om at jeg bytter heller til talkmore og trenger ikke lengre noe "kundeservice" fra dem. de sender fortsatt påminnere om å aktivere sim kortet som om ingenting er skjedd. dette er hva du får når du involverer deg med noen som helst under Lyse Tele kompaniet. styr unna!! les anmeldelser fra alle tre firamene som har slått seg sammen så finner du fort ut at de tjener på å lure folk med å ignorere dem så fort det er et problem. har hatt akkurat samme problemet med altibox. later som om jeg ikke har tatt kontakt for å kunne stjele noen ekstra kroner her og der. skammelig er det. Lyse Tele er boikottet her i familien og jeg anbefaler alle og tenke seg om før de tar imot tilbud fra dette kompaniet. tilbud som virker for gode til å være sannt er alltid en felle. og Lyse Tele / ICE, Nicemobil & Altibox bør falle til grusen hvor de hører hjemme. (ikke svar på denne beskjeden og fortell meg at jeg får hjelp hvis jeg kontakter dere. all kontakt mellom brukere og firmaer er nødt til å forbli transparent ellers er bytt.no bare en platform for korrupsjon og en måte for firmaene og skjule sine stygge sider i lukkede chat rom... latterlig hele opplegget)

Svar fra NiceMobil
12.07.2024 15:41

Heisann🌻 Så leit å høre at du ikke fikk gjennomført aktiveringsprosessen! Ta gjerne kontakt med våre kunderådgivere på chat via NiceMobil.no eller NiceMobil appen dersom du ønsker at vi tar en titt på det😊 Litt usikker på hva du mener med ice sin kundeservice her? Det må i så fall tas med ice, det får vi dessverre ikke hjulpet med. Angående påminnelse om aktivering av SIM-kort så kommer det 3 automatiske SMS, de får vi ikke stoppet eller endret tiden på, men det vil ikke komme flere enn 3😊 Siden de er automatiske vil de komme fordi du har bestilt SIM-kort, uavhengig om du har gitt beskjed om at du ikke ønsker det likevel. Veldig leit å høre at du sitter med dette inntrykket av ikke bare oss men flere selskap, vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre produkter og tjenester, og er tilgjengelig for å hjelpe dersom du behøver noe💛 Vi har ikke mulighet til å hjelpe eller utgi spesifikk informasjon om din sak her på bytt.no, ikke av noen annen årsak enn at det er private personopplysninger vi rett og slett ikke har lov til å utgi😊 Ønsker deg i alle fall en kjempefin sommer ☀️

ikke fornøyd kunde

Omtale av  Markku T. L

ikke mulig og snakke med menneske.kun på chat.har ikke meir og si,trenger bedre kundebehandling

Svar fra NiceMobil
02.07.2024 14:52

Hei, Markku😊 Det stemmer at vi ikke har support over telefon, men vi er tilgjengelig på chat og klare for å hjelpe der mandag - fredag 08:00-20:00 og lørdager 09:00-17:00🥰 Vi er et selskap med fokus på digitale løsninger for de som ønsker det, men alt kan ikke passe for alle såklart, det går helt fint💛 Ønsker deg en god sommer🌻

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig greit

Omtale av  Tor

Gikk veldig greit med overgangen fra tidligere leverandører. Dekning er ingen problem her hos meg.

Svar fra NiceMobil
02.07.2024 14:53

Hei, Tor👋 Så flott å høre 😍 Er du fornøyd så er vi fornøyd! Tusen takk for at du deler erfaringen din, det setter vi pris på💛 Ønsker deg en god sommer!

Hvor skal du bo for å kunne bli kunde?

Omtale av  Egil

Jeg prøvde å bli kunde, men appen bekrefter ikke min adresse. Nettopp leser fra en annen som opplevde det samme og ikke fikk relevant svar. Desinstallerer appen, Nicemobil ser ut å ikke ville få flere kunder?

Svar fra NiceMobil
03.07.2024 10:40

Heisann, Egil👋 For å kunne bekrefte adressen må det stå nøyaktig slik det står registrert hos Posten, og det må stå på riktig sted i appen 😊 Ta kontakt med våre kunderådgivere på chat, så finner vi kjapt ut av det sammen😍 Ha en ellers super dag ☀️

God kundeservice veldig fin app enkel og grei i bruk.

Omtale av  Gabriel B. B

Veldig god kundeservice på chat og gode priser! Ambefales sterkt

Svar fra NiceMobil
05.07.2024 08:42

Hei, Gabriel👋 Åh, så flott å høre 😍 Vi er veldig stolte av både kundeservicen, appen og prisene våre, og lover å aldri gi oss med å forbedre det! Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi pris på💛 Ha en super dag☀️

Ikke bra !

Omtale av  Gerd H

Feil på SIM-kort, nytt SIM-kort tar tid å få. Viderekobling til annen mobil er IKKE MULIG. For deg som har behov for 100 % tilgjengelighet, er Nice et dårlig valg. Kundeservice kun på chat, i tillegg lang ventetid på svar.

Svar fra NiceMobil
05.07.2024 08:45

Hei, Gerd👋 Så leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Jeg får ikke sett hva som har skjedd her, men om telefonen din støtter våre eSIM kan du evt forsøke det? Vi har som regel ganske kort ventetid, om noen, men unntak kan selvfølgelig skje💛 At vi har kundeservice kun på chat stemmer da vi har fokus på digitale løsninger🥰 Ønsker deg i alle fall en skikkelig fin dag ☀️

Mobildata forsvinner fortere.

Omtale av  May

Rart at det går 1.8 GB når jeg kun leste noen nettsider. Ingen lyd/video bruk.

Svar fra NiceMobil
17.06.2024 19:49

Takk for tilbakemeldingen May 😊 Mobilen kan plutselig bruke mer mobildata enn vanlig på grunn av bakgrunnsoppdateringer, apper som automatisk spiller av videoer, store nedlastinger som programvareoppdateringer, streaming av musikk eller videoer i høy kvalitet, og automatiske sikkerhetskopier. Det kan også skyldes at noen apper bruker data uten at du er klar over det, for eksempel ved å oppdatere innhold eller sende meldinger i bakgrunnen. Om du skulle ønske noen råd om tiltakt, ta kontakt med oss på chat så vi kan se på det sammen med deg 🤗 Ønsker deg en fin kveld ✨

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

The best mobile operator in 2024.

Omtale av  Mykola

I've been using Nicemobil for the past six months. It has the cheapest plans on the market, everything works just fine, and I've never had any issues. I switched from another operator that increased their prices by 20% to Nicemobil, and I don't know why I didn't do it earlier. Recommended!

Svar fra NiceMobil
04.07.2024 14:53

Hi, Mykola👋 Thank you for the kind review, we appreciate the feedback😍 We work towards keeping our prices as low as possible continuously, and we promise we won't stop! Wishing you a Nice day, and a great summer 🥰☀️

Postivft overaska. Bedre enn Telia dekning.

Omtale av  Aleksander

Mye bedre dekning enn Telia! Ice/ Nice har steppa opp. Noen steder innendørs gruser dere Telenor og Telia på dekning. Men er forsatt en god del bak Telenor genrelt. Men mye mer bedre enn og velge Telia. Etter 5g kom har hastighet og kvalitet blitt markant forbreda. Telenor er forsatt overlegen. Men fantatisk jobb dere gjør med dekning og nå er det bare og grønne på med 5g overalt så blir ice raskt bedre enn Telia. Fantatsik med konkuranse. Håper dere til fremtiden lanserer markedeste billigste fri data. Med for eks 3 mbits, 25mbits, 100,200, 350/ maxmail. Slik som noen i Sverige har.

Svar fra NiceMobil
04.07.2024 14:50

Hei, Aleksander👋 Så hyggelig tilbakemelding, takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din! Nettverk og dekning jobbes kontinuerlig med, og vi har høye mål🤓 Vi har i dag fokus på å dekke behov opp til 15GB i måneden, men vi tar selvsagt med forslaget ditt videre🤗 Ønsker deg en flott dag, og en fortsatt god sommer☀️

Billig og bra, men når ikke opp for vår del

Omtale av  Marit L. S

Bor i nord, steder hvor dekningen ikke er særlig god. Nice mobil har beste pris, og hvis man kun befinner seg i områder med god dekning så funker det godt. Minus for en del trøbbel med innlogging på appen (logges automatisk ut nå og da og må logge inn igjen med BankID, da det av en eller annen grunn ikke funker med Vipps for min del. Har også opplevd at abonnementene til kidsa plutselig endres på NiceMobil (fra 5 til 1 GB) uten at jeg har bedt om det. Med 5 abonnement i familien går jeg nå tilbake til OneCall – koster meg 18 kr mer i mnd, men da får jeg 40 GB i stedet for 39 (12+12+5+5+5), samt langt bedre dekning i distriktet her.

Svar fra NiceMobil
11.06.2024 15:36

Hei Marit😊 Vi bruker både ice og Telia sin dekning, så det skal være tilgang stort sett over alt i hele landet. Når det kommer til innlogging i appen, må du bruke samme innlogging som du opprettet brukeren din med. Eks, opprettet du med bankID, må du bruke det hver gang. Samme hvis du opprettet med vipps. Dette er for at kundeforholdet er opprettet med da enten vipps eller bankID og appen skal kjenne deg igjen. Du kan også ordne personlig kode eller faceID som innlogging, så slipper du bruke bankbrikken hver gang😉 Hvis du opplever at abm endrer seg, uten at du selv har gjort det, tar du kontakt med oss på chat, så skal teknisk se på det og evt få fikset og sett på årsaken til at dette skjer. Som regel er det en løsning og forklaring på alt, som de også klarer å fikse👍🏼 Ønsker deg en fin dag videre🌸

De har ikke orden på datasystemene sine, og kundeservice er skuffende.

Omtale av  Michael

Uten at jeg oppdaget det hadde abonnementet mitt blitt "avslutta". Telefonen (ringe/sms) fungerte, men mobildataen var borte. Oppsiden var at de slutta å sende regning. Regningene kom selvsagt oppsamlet mer enn 3 måneder senere. Å snakke med kundeservice var noe herk. Er bare chat, og der skal all data oppgis hver gang. De følger ikke opp og løser ting som lovet, spør om ting som er umulig å ha (kvitteringer på regninger ikke sendt fra dem) og som ville vært irriterende vanskelig å finne om de fantes. Å spørre om ting flere ganger, å oppgi personlig info flere ganger, føles ekstra kjipt når ting har gått galt fra deres side.

Svar fra NiceMobil
11.06.2024 15:40

Hei Michael😊 Hvis du opplever problemer med data, men tale og sms virker, kan det være flere årsaker til dette. At det er tomt for data, eller andre teknsikse årsaker. Da er det bare å ta kontakt, så skal vi se på det. Ang regninger, så har ikke vi det hos oss. Vi trekker direkte fra kortet, så faktura fra oss kommer ikke. Alle kvitteringer på betalinger finner du i appen slik at du får oversikt over alle trekkene som er gjort👍🏼 Grunnen til at du må oppgi perosnlig info flere ganger, er fordi vi ikke utgir info til andre enn juridisk eier. Når du ikke er logget inn i chatten med din ID, gjør vi dette for å værne om personvern til kundene. Dette er vi veldig strenge på Ønsker deg en fin dag videre🌸

NiveMobil er best👍

Omtale av  Åse

Bytt til NiceMobil, mye for pengene, god og rask service på chat. Du vil ikke angre.

Svar fra NiceMobil
06.06.2024 13:19

Hei Åse😊 Det er veldig hyggelig å høre🥰 Ønsker deg en strålende dag🌸

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice

Omtale av  Karl

Vil ikke forandre forfall dato for en dårlig kundeservice har jeg aldre vært bort i

Svar fra NiceMobil
05.06.2024 14:53

Hei Karl😊 Det handler ikke om at vi ikke vil. Det handler om at det ikke går å endre. Det er ikke noe knapp i vårt system som gjør at det kan endres, da alt går automatisk. Når du endrer abm ditt, endres også trekkdatoen👍🏼 Ønsker deg en fin dag🌸

Har tilegnet profilen
NiceMobil deltar på Bytt.no

NiceMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NiceMobil besvarer omtaler

NiceMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NiceMobil ønsker tilbakemeldinger

NiceMobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR