PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tusen hjertelig takk for hyggelig hjelp i forbindelse med bytte av SIM-kort!
Fjernet abonnoment med 25 GB og rollover, byttet til 30 GB uten rollover. Prisen ble vesentlig dyrere. Dette kaller de en oppgradering.
Hei Henrik. Det stemmer at vårt produkt 25GB Basis ble lagt ned, og ble erstattet med 30GB Standard, som er 19 kr dyrere i måneden. Til gjengjeld er det mer inkludert ringetid og 5GB ekstra hver eneste måned. Vi Vi forstår at det ikke er sikkert dette abonnementet passer for alle, og det er også selvsagt mulig å velge andre abonnementstyper om man ønsker det - og alle pakkene våre ligger tilgjengelig i appen eller på minside. Hilsen Frank i PlussMobil
Jeg ble nødt til å betale for en hel måned bak i tid fordi de ikke opererer med dynamiske perioder. Dvs jeg startet abonnementet den 30. i en måned, og måtte da betale for hele den måneden samt påfølgende måned, i stede for at abonnementet løp fra 30. til 30. Det står med liten skrift så jeg har jo godtatt vilkårene (uten å skjønne det), men dette har jeg ikke opplevd hos noen andre selskaper. Jeg var også i utlandet i en periode og var da uten dekning i flere uker uten at de fikk fikset dette. Hvis du kun ser på prisen virker de bra, men under overflaten er det mye tull. Styr unna!
Hei - når man blir kunde hos oss betaler man kun for de dagene man er aktiv i oppstartsmåneden, men man får likevel tilgang til full datapakke som gjelder for hele måneden. Så blir du abonnent den 30, så betaler man kun for den dagen i den måneden - ikke hele måneden. I utlandet har vi avtale med en rekke nettleverandører i de aller fleste land, men vi er heldigvis bortskjemt med ekstremt gode mobilnett i Norge, så i utlandet kan man oppleve at både datahastighet og dekning kan være noe dårligere enn her hjemme. Hilsen Frank i PlussMobil
Har nettopp byttet til pluss mobil og det var godt og få Telenor dekning igjen fra (Telia) MEN dekningen på nettet suger å etter kun to dager vurderer jeg allerede og bytte. Virker så di selger mere nett enn di har og dermed skrur ned hastigheten
Hei Thor - dette hørtes rart ut. Har du aktivert VoLTE og 5G på telefonen din? Ta gjerne kontakt med oss på kundesrevice så kan vi sjekke litt hvorfor du opplever dekningsproblemer. Dekningen skal være identisk med det du får hos Telenor, men det kan være noen innstillinger på telefonen som må aktiveres kanskje. Hilsen Frank i PlussMobil
har plussmobil PlussMobil Fri Data Smart og plutslig byttet dem system leverandør (hva nå enn det betyr) det gjorde at min Pixel 6a kjøpt i norge på Elkjøp ikke lenger er brukende for Tale (ingen støtte for VOLTE. fra den nye system leverandørern Erate Norway AS nå når GSM blir stengt er det umulig å bruke dette
Hei Kristian og takk for tilbakemelding. Dessverre er det ikke støtte for Volte på den telefonen hos oss, men 2G-nettet hos oss vil være åpent ut 2027. Hilsen Frank i PlussMobil
Rimelig og bra abonnement med god dekning. Bedre enn de fleste andre aktører
TUsen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hilsen Frank i PlussMobil
Fornøyd med dokker det billigste mobilabonnementet jeg noen gang har hatt
Hei Tor, takk for tilbakemelding, hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil
Jeg er meget fornøyd til nå. Og at det er lav pris. Fornøyd
Hei Aud, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, det setter vi stor pris på. Hilsen Frank i PlussMobil
Har brukt plussmobil i 2 år. Strålende og hyggelig kundebehandling
Hei Sven - takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se du er fornøyd med kundeservicen vår. Hilsen Frank i PlussMobil
Rask og informativ hjelp til en lite datakyndig person
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Heidi, det setter vi stor pris på. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig hyggelig og hjelpsom ❤️ MEN måtte over en halv time på svar, selvom det ble sagt "skal straks hkelpe deg".Dere må oppgi nummer i kø.
Hei Hulda, takk for hyggelig tilbakemelding. Leit å høre at det var lang ventetid når du kontaktet oss. Vanligvis svarer vi de aller fleste kundene i løpet av et minutt omtrent, så det må ha vært ekstraordinært mange som kontaktet oss samtidig. Takk for innspill om nummer i kø, vi tar med oss forslaget ditt videre i planlegging fremover. Hilsen Frank i PlussMobil
Får melding om at data «nesten» er brukt opp før vi så vidt har begynt på måneden. 1 time senere får vi beskjed om at data er brukt. Synes dette merkelig da vi kun er koblet opp mot eget nettverk. Hatt Telenor og Talkmore siden mobiltelefonen funnet opp og aldri hatt dette problemet!
Hei Haakon, takk for tilbakemelding. Dette må vi finne ut av så vi ser om det er noe galt eller ikke. Kan du være snill å kontakte oss på [email protected] så kan vi sjekke dette opp? Hilsen Frank i PlussMobil
Grei kundeservice, men konkurrenter begynner å matche dere på pris, spesiellt etter at dere fjernet datakort på fridata abb.
Hei Stein, takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding - det setter vi pris på. Vi er i gang å se på dette det ekstra datakort, og inntil videre kan man bestille et ekstra kort på alle Fri Data-pakkene våre ;-) Hilsen Frank i PlussMobil
Kjempe service. Svarer kjapt og order opp viss det er noe som ikkje stemmer.
Hei Joar, takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på. Hilsen Frank i PlussMobil
En stor feil om du bruker mobilsvar aktiv : nå du skal sjekke svarer leses dato, dag og klokkeslett opp, dette kan du ikke slå av, beskjeder presenteres i vilkårlig rekkefølge, og enkelte dukker opp 2-3 ganger. Mulig dette er for en smal gruppe kunder, men for de som feks har foreldre med på begynnende demens er mobil svar fint å ha. Det gir en ok mulighet for å fange opp om det er noe viktig, plan b er å svare på de 10-15 samtaler som kommer pr dag. For alle andre er dette sikkert uvesentlig. Jeg bytter selskap etter 11 dager, det blir for mye styr å fortsette som kunde.
Hei Vidar. Takk for tilbakemelding. Vi setter pris på konstruktive tilbakemeldinger på hvordan vi kan forbedre oss og skal ta dette med oss videre i arbeidet med hvordan vi kan gjøre mobilsvartjenesten vår bedre! Hilsen Frank i PlussMobil
God service,raskt svar, god dekning,igenting og klage på,billig og bra.👍💪
Hei Ronald, takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se høre du er fornøyd med oss, det setter vi stor pris på. Hilsen Frank i PlussMobil