PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårligere dekning en mitt tidligere abonnement. 4/5g virker ikke samtidig som samtaler med min telefon. Det var ikke noe problem med mitt tidligere abonnement. Fakturering for hel måned for 4,5 dager 🤷
Veldig enkelt forhold. Alt bare virker uten problem. God hjelp hvis det er noe en lurer på. Flere tilvalgstjenester samt mulighet for eSim. God dekkning i Telenor sitt nett til en betydelig lavere pris. Veldig fornøyd.
Hei Joakim. Takk for hyggelig tilbakemelding, hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Hilsen Frank i PlussMobil
Meget rask kundeservice og løsningsorienterte forslag
Hei Vegard - takk for fin tilbakemelding. Det er kjedelig å stå lenge i kø, så vi jobber mye med å ha så rask svartid som vi klarer :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Kjapp og god hjelp, bra selskap med lave priser. God kundeservice som er kjappe på ballen.
Hei Henry Takk for god tilbakemelding. Supert at vi fikk hjulpet deg raskt. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Frank i PlussMobil
Super kundeservice. Hadde problemer med mobildata og MMS. En telefon og alt virket.
Hei Helge. Godt å høre vi fikk løst opp i problemene du opplevde, og takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil
Billig i forhold til andre. Anbefaler å prøve 1000m og 25gb for 279kr versjonen de har.
Hei, og takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber hardt for å kunne tilby så lave priser som mulig - og med 25GB-abonnementet vårt får man virkelig mye for pengene! Hilsen Frank i PlussMobil
Meget hyggelig kundeservice. Fikk svar etter noen få sekunder. God og rask avklaring på problemet. Anbefales!
Hei Geir - takk for hyggelig tilbakemelding. Bra vi kunne ordne opp i problemet ditt raskt og effektivt. Hilsen Frank i PlussMobil
Hjelpsom og svært tålmodig brukerstøtte for å sette opp nytt SIM-kort og få mobildata og MMS på plass.
Hei Svein - så bra å høre at vi kunne hjelpe deg. Noen ganger kan de innstillingene på telefonen være litt vrange, men vi har heldigvis vært borti de fleste telefoner og lært oss noen triks så vi kan hjelpe :-) Skulle det oppstå nye problemer så ikke nøl med å kontakte oss igjen. Hilsen Frank i PlussMobil
Ingen klager, sømløst nettverk av ypperste kvalitet, til en overkommelig pris.
Hei Andreas, takk for hyggelig tilbakelemelding: Glad for å se at du er fornøyd med oss! Hilsen Frank i PlussMobil
Bare vært abbonent i en uke og fornøyd så langt. Det fungerer som avtalt hittil.
Hei Torleif. Velkommen som kunde hos oss i PlussMobil, og godt å se du er fornøyd. Hvis det skulle være noe så ikke nøl med å kontakte oss! Hilsen Frank i PlussMobil
Gjengen på kundeservice vet hva de snakker om - er dyktige og tilbudene er konkurransedyktige.
Hei Ptr, takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se du er fornøyd med kundeservice og de dyktige medarbeiderne vi har der - de brenner virkelig for å hjelpe kundene våre! Hilsen Frank i PlussMobil
Rask og klar forklaring på løsningen av problemet. Hyggelig samtale.
Hei Eivind, takk for hyggelig tilbakemelding. Bra vi fikk ordnet opp i problemet ditt raskt og på en hyggelig måte. Ikke nøl med å kontakte oss igjen dersom det skulle være noe annet. HIlsen Frank i PlussMobil
Rask, hyggelig og svært informativ kundeservice! Strålende fornøyd.
Hei Per-Christian. Så bra å se du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Sånne tilbakemeldinger gjør at vi gleder oss til å gå på jobb hver dag! Hilsen Frank i PlussMobil
Meget god support-tjeneste med presist og raskt svar.
Hei Jan. Takk for super tilbakemelding. Godt å se du er fornøyd med kundeservice og at vi fikk løst problemet ditt raskt! Bare å ta kontakt med oss igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Hilsen Frank i PlussMobil
Hyggelig med hjelp av (anonymisert navn) 👍👍. Ble antagelig forsøkt svindlet og da var det helt supert med en prat om dette med han.Ble beroliget og det var veldig bra.Ganske lett å bli lurt da jeg fikk meld om å laste ned week for å fjerne virus. Et abonnement på week/safedok kostet 129 pr uke. Fjernet appen.
Hei Anne, Takk for at du deler din opplevelse! Så godt å høre at du fikk hjelp etter svindelforsøket og at alt gikk fint. Det er dessverre lett å bli lurt, så det er viktig å være ekstra forsiktig med hva man trykker på. Hvis du opplever noe lignende igjen, er det bare å ta kontakt! Hilsen Jonna i PlussMobil
Bra opplegg. Kun opplevd problem 2 ganger iløpet av et par år som kunde. Skulle ønske Kundeservice Chat åpnet kl 08
Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for for å høre at du er fornøyd som kunde. Vi setter pris på ditt innspill om lengre åpningstider på chat, og vil se på mulighetene for dette! Hilsen Jonna i PlussMobil