PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra app, rollover, mulighet for e-sim og telenor dekning. MEN på en ny tlf, både fysisk sim og esim, så er det gjentatte problemer med oppkobling ved telefonsamtale. Enten ingen summetone og/eller at du får kontakt men ingen lyd. Kjørt fabrikkinnstillinger på tlf og fulgt alle råd fra plussmobil, men problemet vedvarer.
Jeg har 2 mobilabonnement hos Plussmobil, jeg selv har ett og min sønn har det andre. OFTE får vi sms om at noen har ringt oss, ikke har vi ubesvart anrop på mobilen eller noe.... Vi har full dekning hvor vi befinner oss i det daglige. Skjønner ingen ting av dette, selv kundeservice sliter med og kunne finne ut av dette. Skal du til Sverige på harry handel, type rett over grensen som i mitt tilfelle er Storlien. Kan ikke ringe ut herifra, eller motta samtaler. Mobildata fungerer bare så der på slik tur på Svensk side. Dette har skjedd flere ganger siste året... Snakker med andre som har Telenor dekning, de kan både ringe ut og motta samtaler på denne plassen, både di som er kunder hos Telenor direkte eller Talkmore. Hvorfor ikke vi som plussmobil kunder kan ringe ut, er meg en gåte. Volte er på, roaming er også på.... I sommer opplevde jeg selv midt i Trondheim, at jeg mistet alt av dekning, inkludert mobildata... Funka ikke å restarte mobilen.... Jeg var uten fungerende mobil 30-45 minutt før alt plutselig var tilbake. Dette mens mine venner med abonnement hos operatører med Telenor dekning, hadde full dekning og en vell fungerende mobil. Dette har forøvrig skjedd en gang jeg var på jobb også, helt i det blå, alt av dekning bare forsvant midt i en telefonsamtale, det tok lang tid før dekning på mystisk vis kom tilbake Hva er det dere driver med plussmobil??? Slikt kan jeg ikke ha det i 2024, det blir bytte av operatør for oss!
Hei Frank, Takk for din tilbakemelding! Jeg forstår at dette har vært en frustrerende opplevelse, og det er leit at vi ikke har klart å finne en løsning for deg tidligere. Dette er absolutt ikke en vanlig opplevelse som kunde hos oss, og vi ser at det har vært flere hendelser som tilsier at vi bør undersøke saken nærmere. Når det gjelder situasjonene du beskriver så er det ikke problemer vi normalt opplever i nettverket med våre kunder, så vi vil gjerne undersøke dette nærmere sammen med deg og våre teknikere. Vi ønsker å rette opp i dette og sikre at du får en best mulig opplevelse som kunde. Hvis du ønsker å gi oss en ny sjanse, ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så skal vi finne en løsning for deg. Hilsen Frank i PlussMobil
Har hatt mange leverandører i mitt liv, og enten har det vært veldig dyrt eller forferdelig dårlig. Med PlussMobil har jeg ikke tenkt på abb, dekning eller noen ting annet enn at jeg bruker mobilen overalt til alt. Aldri noe som ikke er som det skal. Veldig bra app og topp kundeservice og bra pris. De eneste som har alt :)
Hei Viggo - det høres jo helt strålende ut:-) Det beste er når alt bare virker som det skal, og det til en lav pris - akkurat slik vi jobber for hver eneste dag. Hilsen Frank i PlussMobil
god og rask service, fikser utfordringer og problem veldig raskt
Hei Peter. Takk for god tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hilsen Frank i PlussMobil
Rimelig og greie. God kundeservice. Ikke noe å utsette her egentlig.
Hei Anders. Hyggelig å få tilbakemelding fra deg. Vi syns du oppsummerer det helt strålende; Rimelig, grei og god kundeservice - der har du PlussMobil :-) Hilsen Frank i PlussMobil.
Byttet til PlussMobil p.g.a. at jeg trengte telenor dekning på fjellet, men liker ikke prisene og holdningen hos telenor. Plussmobil har blitt et supert alternativ, og de har rask og hyggelig kundeservice :)
Hei Inger. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi elsker å være et alternativ til Telenor, med samme dekning men til mye lavere priser. Håper du koser deg på fjellet med god dekning. Hilsen Frank i PlussMobil
Gode priser, spesielt for mange Gb. Kjapp og effektiv kunseservice.
Hei Kai - takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil
God hjelp av en svært hyggelig kunderådgiver, til å komme ut på nett
Hei Gustav, takk for tilbakemelding. Så bra vi kunne hjelpe til med nettverksproblemet. Hilsen Frank i PlussMobil
Super kundeservice, (Anonym) tok seg bryet å hjelpe!.
Hei Odd - takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se vi kunne hjelpe deg - vi er veldig stolte av kundeservicen vår :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Rask og god service når problemer oppstår. Eneste er at prisen på abonnementet steg fra 99,- til 119,- etter bare en mnd, men det er til å leve med.
Hei Målfrid. Takk for gode tilbakemeldinger. Fint å se at kundeservice hjelper deg raskt og effektivt. Det høres ut som om du kom inn rett før vi dessverre måtte justere prisen litt. Vi sloss alt vi kan for å holde kostnader og priser så lave som vi kan, men i vår måtte vi dessverre gjøre en liten justering. Vi håper det blir lenge til neste gang :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Kontaktet PlussMobil i forbindelse med endring av e-SIM. Jeg ble besvart etter 2 minutters ventetid. Fikk umiddelbart hjelp av en meget hyggelig medarbeider som løste problemet på kort tid. Anbefaler PlussMobil på det sterkeste.
Hei Paal Takk for hyggelig tilbakemelding. Bra vi kunne hjelpe deg med eSIM. Hilsen Frank i PlussMobil
Thank you (Anonym) I had problems with my eSims and We could fix it
Hi Ariel, glat we could help you with youe eSIM. They can be a bit tricky sometimes :-) Best regards Frank, PlussMobil
Foreløpig fornøyd, avventer fremover for å se om jeg er like fornøyd.
Hei Liv - så bra å se du er fornøyd så langt. VI håper du fortsetter å være det, og om det er noe som du ikke er fornøyd med så håper vi du kontakter oss og sier fra, så kanskje vi klarer å gjøre noe med det :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Ble litt skuffet når tilbudet for nye kunder var bedre enn det jeg hadde men så tok jeg kontakt med kundeservice og en mann som heter (Anonym) var veldig flink på å gi alternativer og han hjalp meg med å matche tilbudet! Her er det hyggelige folk som ordner opp når du tar kontakt! Jeg vil også si at brukergrensesnittet på appen deres er av det enkleste og beste på markedet. Mvh Marius :)
Hei Marius. Så bra vi fant en god løsning til deg. Vi gjør alt vi kan for å fikse opp i små og store utfordringer, så vi kan holde kundene våre fornøyde. Vi er forresten enig med deg i at appen vår er enkel og grei å bruke :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Oversiktlig faktura. Teknisk fungerer det meget bra
Hei Terje. Takk for hyggelig tilbakemelding, fint å se at det fungerer bra og at du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig fornøyd med appen, Telenor-dekning og god kundeservice.
Hei Håkon, takk for hyggelig tilbakemelding. Supert å se du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil