Telia Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ble oppringt av en selger fra Telia som lovet at jeg kunne angre innen 3 måneder hvis jeg ikke var fornøyd. Jeg fikk ruteren to uker senere, og tjenesten fungerte aldri – nesten ingen dekning. Når jeg forsøkte å si opp etter én uke, fikk jeg beskjed om at angreretten var utløpt og at jeg må betale 950 kr. Dette er både urimelig og i strid med angrerettloven. Jeg føler meg lurt. Aldri mer Telia.
Helt absurde priser relatert til produktet, har flere ganger fått prisene skrudd opp og endret abonnement. Hadde NetCom når de ble sammenslått med Telia og i løpet av årene så har de skrudd opp prisene og endret abonnement (pga de ikke "tilbyr" det abonnementet, så må vi settes opp til noe dyrere, som er rabattert kanskje en måned eller to). Har nå endt opp på 1600kr i måneden for 4 abonnement med uendelig data (en på 250mbit og 3 på 10mbit). Ekstremt overpriset og unødvendig, men har levd greit med det til nå. Når nettet hjemme var ute av stand en liten periode, så skulle det gå greit ettersom vi har 5g abonnement med uendelig data, men 5gen er så ufattelig tregt. Jeg sjekket dekning-kartet til Telia og vi er midt i en God 5G sone, men allikevel så får jeg ikke over 10mbit på mitt abonnement på 250mbit, selv når jeg står ute med ingen hindringer. Når jeg betaler for noe av det dyreste hos den dyreste operatøren, så forventer jeg at det i alle fall skal levere noe i nærheten av det jeg betaler en liten formue for, men slik er det ikke.
Har dobbel SIM via jobb og abonnementeter i både Telia og Telenor sine nettverk. Virker som Telia har flere 5G stasjoner i Sør Norge/ på Vestlandet, men dekningsgraden er dårligere. Nesten alltid har Telenor sterkere signaler.
Hatt Telia i 20 år og er meget fornøyd. Bra signaler, og god pris. Topp kundeservice og her veit hva jeg har å forholde meg til. Fikk for et år siden også byttet til et billigere abonnement etter deres initiativ da jeg ikke hadde sjekket opp muligheter selv. Vil også trekke frem at på Kuben senter i Hønefoss jobber det flinke ansatte som også yter det lille ekstra dersom man har problemer med telefonen sin på et vis.
Byttet fra Telenor til Telia pga Telia Horisont lovet bedre dekning enn det Telenor hadde. Bare tull. Var på E39 mellom Stord og Sandviksvåg og der måtte jeg ringe en person rundt 23 ganger, pga dekning av Telia datt ut. Ringte til Telia Kundeservice og fortalte dette, men fikk bare beklager, kan ikke gjøre noe med det. Kunne være sim kort, men det var ikke lenge siden jeg fikk det fra Telia Horisont når dette skjedde. Var i Sverige i 2024 og skulle lade bil og personen som var med hadde Telia, og fikk ikke ladet bilen via app og Telia dekning. Dette er rett og slett ikke noe bra. Hadde heldig vis Telenor i sverige og da fikk vi ladet elbilen, men ikke på Telia. Den personen byttet til et annet abonnement (ikke Telia) Byttet til bake til Telenor fra Telia og kommer ikke til å bytte til Telia mer. Rett og slett pga dekning som Telia ikke greier å levere. Hvorfor skryter dere av dekningen Telia??
Umulig å få kontakt med service. Satte 3g over 30 min i tlf kø. Dette sier vel litt om hvor mage som ringer med problemer! Dårlig nett, forklaring deres var at det er så mange kunder av de som er på samme mast! Mao jo flere kunder de har jo dårligere blir produktet
Forøkt å bestille fibernett av Telia til vår bedrift, da det dessverre kun er de som leverer fibernett til det bygget. Vår forespørsel er meget enkel: Vi vil bestille nett! Det skulle være et meget enkelt og lukrativt salg for de! Vi fikk tak i de en gang, men det var fredag formiddag og da måtte de vente til mandag med å ta i mot bestillingen. De skulle ringt tilbake på mandag. En uke senere etter å ha ringt inn ca 20 ganger, sendt kontaktinfo, chatet med de... Fortsatt ingen som svarer oss og ikke mulig å ringe inn til de. Så her sitter vi fortsatt uten nett fordi de tydeligvis ikke ønsker å ha kunder. Dette er det mest useriøse og den dårligste kundebehandling jeg noen gang har opplevd!
Helt umulig å få tak i de på kundeservice. Jeg er i kø halvannen time på chatten i skrivende stund. Velg aldri Telia
Prislegger seg ekstremt mye høyere enn konkurenter, øker prisen uten grunn.
Dyrt og misfornøyd med kundeservice ,har mange ganger betalt for mnd.utgifter 2 og 3 ganger pr.mnd. pengene blir ikke tilbake betalt,men trekt ifra litt i 2 til 3mnd i etterkant
Jeg er ikke fornøyd med pris, ellers fornøyd med resten av tjenesten som telia leverer
Villedende markedsføring ved dørsalg. Mye mindre tilgang til strømmetjenester enn opplyst. Ble sagt at en lang liste var inkludert, men man trenger veldig raskt flere "poeng" for å "åpne" tilgang. Elendig fart, slik at ungene ikke kan spille online. Dette ble garantert. Elendig dekning fra ruter innendørs også.
Ikke den beste dekkingen i Kragerö/stabbestad området.
Min opplevelse med Telia så langt er veldig bra, ikke noe å utsette på de.Min side fungere utmerket når jeg enn måtte velge å logge meg inn der.Jeg anbefaler Telia for min del og etter mine opplevelser så langt.Bra dekning,men fortsatt noen få steder som ikke har dekning men det gjelder andre også.
Telia er det absolutt verste dritt firmaet i Norge ! Kundeservice på telefon i kø 1 time og kommer aldri frem til en god løsning hvis det ikke koster penger. Utstyret og menyer forandrer seg hele tiden og ender opp i rot og forvirring og tilbudet blir selvfølgelig stadig dårligere selv om du har vært kunde fra Get. Til slutt er det ikke mulighet for å bruke apple tv med app for å spole til ønsket materiale og over reklamene. Det er tydeligvis ikke kundene som bestemmer! Alt annet er bedre !
Ofte opplever dårlig dekning. Appen er ikke alltid tigjengelig for å få oversikt.