Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mars 2024
Telia Mobil
2.3
724 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
724 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#18
Dårlig
Telia Mobil er rangert
#18 av 22 mobilselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 724 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
135
66
71
102
350
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Middels

Omtale av  Frode W. J

Dyrt å ringe,vanskelig å lade på appenm. Men ellers bra

Dårlig

Omtale av  Tove

Dårlig dekning. Signaler forsvinner. Må bruke mobildata hjemme om jeg går mer enn 2 meter fra boksen.

Telia, nok er nok!

Omtale av  Kjell Ø

Telia endret typen abonnement uten å informere tilstekkelig hva endringen innebar for oss. Det kom en stor regning på nordensamtaler, som var inkludert i våre opprinnelige abonnementer. Da jeg ringte dem, fikk jeg en masse «unnskyldninger» om at det «er dyrt å ringe utenlands», etc. Samtidig hadde de et «tilbud» på ringing i norden for kr 9(!) pr abonnement. En «felle» som kan løses billig for kunder som ikke får med seg endringen i det opprinnelige abonnementet, altså. Telia fjernet den ekstra utgiften fra regningen vår, men tilliten er uansett betydelig svekket. Deres «kundeservice» kan man også undres over. Det måtte 2-3 samtaler til før de oppfattet at vi skulle ha nordenpakken til kr 9,- (!) Dette, i tillegg til at de kommer vesentlig dårligere ut enn andre leverandører ift pris, gjør at vi nå er i markedet for nye abonnementer!

Styr unna

Omtale av  Abdihakin

Automatisk fornyelse til et nytt og dyrere abonnement med dårligere betingelser. Lite forståelse ved kontakt med kundeservice. Bytt!

Forenøyd garanti

Omtale av  Kai

Må starte med at jeg kan forstå mange av dem som har hatt negative opplevelser med kundeservice og lignende. Jeg bor og jobber i grisgrendte strøk. Har alltid hatt Telenor , har i de siste årene irritert meg over prisene. Men det har fungert upåklagelig Ville prøve noe billigere, gikk over til Telia. Hyggelige priser for fri data. Selger av abonnement ved en Telia butikk i Skien forsikret meg om at det var knallbra signal overalt oppi der jeg bor og jobber. De hadde bygd ut nettet bla bla Dessverre så fungerte dette ekstremt dårlig, Telia har en fornøyd garanti , fornøyd eller pengene tilbake. Tok kontakt med dem. Dessverre 2 ganger , første dagen snakket jeg med en jente/dame som skulle ordne opp å sende meg en bekreftelse på Mail som bekrefta at jeg benyttet av fornøyd garantien. Ingenting skjedde ingen Mail eller sms. Ringte på nytt neste dag og etterlyste bekreftelsen. Snakket da med en ung mann som forsto problemet uten å dra i gang en usaklig diskusjon. Han sørget da for at de tilbakebetalte fakturaen som jeg hadde betalt , vedkomne sendte også en bekreftelse. Dette ble gjort i mens jeg satt i telefonen med han. Det var veldig fort gjort. Ikke hadde hun første jeg snakket med kreditert innbetalt faktura, eller sendt denne bekreftelsen , altså ingenting av det som hun sa at hun skulle gjøre hadde blitt gjort. Sett i fra mine øyne så opptrer de profesjonelt og veldig seriøst om man treffer på riktig kundebehandler Hadde jeg jeg ikke fulgt opp dette selv, ville jeg nok risikert og gått over fristen for denne fornøydgarantien. Fått en ny regning på et ubrukelig produkt. Hadde ikke gått konkurs av ei ekstra regning på 700kr totalt for 2 abonnement , men mer prinsippet De lederne burde lytte på noen av lydloggene som kundebehandlere har i sammen med kundene, for så kvitte seg med de råtne eplene de har i kurven som forderver de "friske "

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra abonnement

Omtale av  Mikkel H

Veldig fornøyd med Telia! Har god hastighet på telia X Max og Prisen er også god

Bra men for dyrt

Omtale av  Lars O. L

Bra men dyrt, over 300 for enkelte abonnent. Så fint om det kunne være litt billigere.

30 år som kunde

Omtale av  Camilla J

Har vært fornøyd med Telia i snart 30 år, Eneste minus er at noen få steder er det ikke dekning der andre har full dekning med andre mobilselskaper . Men prismessig er jeg superfornøyd med Telia.

Ute etter ett bedre billigere abb med mer hastighet

Omtale av  John M

Dyrt og dårlig hastighet. Telia x med ekstra sim noe jeg ikke trenger lenger.

Abonomang

Omtale av  Dag

Tar lang tid for og få kontakt med kundeservice.og de har ikke noe abbonnomang som jeg vil ha.de tvinger folk til og ha 100gb og det er dyrt. jeg trenger kun 15gb pr mnd.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ble svindlet på pris

Omtale av  Ole

Ble lovet fri data som jeg hadde i chilli mobil for 349 mnd. Får regninger på 989-1500kr mnd uten av de ønsker å rette noe. Fikk heller ikke fri data som lovet men 10gb. Kostet meg nærmere 5000kr før jeg klarte å komme ut. Telia er fult av selgere som lover alt du vil høre for å få provisjonen sin, så ender du opp med noe totalt annet å ingen som vil ordne opp

Fornøyd kunde i 18 år

Omtale av  Vegard S

Har hatt netcom/telia i 18 år. Like fornøyd enda, som jeg har vært fra starten

Bra Service, best dekning

Omtale av  Hussein

Har hat null med problem. Best kunde service, best dekning både innlandet og utlandet.

Å bestille abonoment fra telia er det dummeste jeg Har gjort!?

Omtale av  Janne A

Bestilte abonoment hos Telia, men ombestemte meg innen den 2 ukers angrefristen og ringte inn for å si opp. Kundeservice var hyggelige og skulle ordne opp, men så får jeg mld om bruddgebyr jeg må betale på 2000,-. Ringte inn, og de beklaget og så at det skulle de ordne opp i, for bruddgebyr skulle jeg ikke behøve å betale. Så ser jeg nå at jeg har fått et purregebyr fordi jeg ikke har betalt de 2000,-!! Og nå kjenner jeg at det snart klikker for meg!! DERE MÅ IKKE BESTILLE ABONOMENT FRA TELIA!

For dyr avtale

Omtale av  Kristin

Dyr mobilabonnement etter ny avtale. Hadde all inclusive tidligere

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Mobilnett detter for mye bgort

Omtale av  Henrik

Mobilnett detter ut . Kan være lenge borte Problem og å få tak i telia .

Forrige
Side 1 av 46

Telia Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR