Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2024
Telia Mobil
2.4
754 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
754 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#11
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#11 av 13 mobiloperatører
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 754 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
141
71
75
104
363
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Vi har kranglet mye med Telia på Tlf og Chat

Omtale av  Martin

Vi har kranglet mye med Telia på Tlf og Chat når vi «endelig» kommer gjennom etter minimum 30 minutter vente tid, men som oftest godt over 1 time ventetid på tlf… Du kan ikke finne på å bli ringt opp igjen ettersom telefonen ringer 1 gang før den automatisk legger på igjen slik at du blir plassert bak i køen igjen. Da har du det gående slik at du får beskjed før stengetid at de dessverre er stengt … Telia presser deg til å binde deg i 12 måneder for å få en bedre måneds pris. Oppsigelsestiden løper fra og med neste måned og plutselig får du en faktura på det dobbelte av hva du har betalt de 12 siste månedene. Anbefales på det sterkeste IKKE til noen ettersom kundeservicen er utrolig treg og vanskelig å komme gjennom med sine poenger og utfordringer. Ønsker du internett får du dette til en varierende pris. Ønsker du utfordringer i hverdagen og trives godt å vente på kundeservice er det bare å bestille nå i dag slik at du kan få dagene til å gå med å vente …

Dårlig opplevelse

Omtale av  Arian K

0 dekning på internet og til vanlig mobildekning hjemme hos meg. Ringt dem og mente de at må bytte til en annen lev

Styr Unna Telia!

Omtale av  Oliver

Misfornøyd med dekning og dårlig opplevlse med TBB. Vil også nevne å styre unna Telia butikker der de lover grønne skoger, og skal få redusert prisen på abbonomanget dit, men i ettertid opplever jeg at pris er gått ned samt kvalitet, da hadde de endret hastighet fra 1000 mbits/s ned til 200 mbits/s uten noe forvarsel, de hadde også bindet meg opp i 12mnder uten noe informasjon ved dette, noe jeg syntes var rein svindel.

Stort sett fornøyd

Omtale av  Kjell

Fungerer til daglig bruk. Dog litt dårlig dekning der jeg bor. Får «lav effekt» på 5G.

Telia X Start med 100GB data

Omtale av  Geir H

Telia X Start er Raskt. Bra. Mye data. Fungerer ALLTID.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig dekningsgrad og brutte samtaler

Omtale av  Fredrik S. B

Store områder helt uten dekning. Bryter stadig midt i samtaler, selv i området med tilsynelatende god dekning. Fryktelig misfornøyd!

Løgn og ansvarsfraskrivelse

Omtale av  Frode W

Levert mobil på service for bildeinnbrenning på nedre del og svarte flekker på øvre del. "det er skader over kameraet foran. det er hakk på rammen, og glasset som mot rammen er også bristet. Ved ytre skade bortfaller garantien. Så andre feil på skjermen, som for eksempel innbrent skjerm, dekkes ikke av garantien før skaden er håndtert" Jeg sender de bilde av mobilen jeg tok før jeg sendte den inn som viser helt klart at det ikke finnes noen antydning til ytre skader på glasset og riper i rammen har ingen relevanse til problemet. De påstår at mobilen har vært utsatt for trykkskader men kan ikke fremlegge noe form for bevis for dette når jeg etterspør det. "Når det gjelder slike feil og skader, er vi ansvarlige i opptil 6 måneder fra salgsdato. Etter denne perioden er det kundens ansvar å bevise at feilen lå der, før skade hendelse" Stortingets justiskomité har i Innst.O.nr.51 (1987-88) side 13 uttalt følgende om presumsjonen for mangel: «Disse medlemmer vil peke på at … § 32 (3) må forstås slik at den bare rammer mangler ved varen som eksisterte på tidspunktet for risikoens overgang. Når en gjenstand som er ment å ha en varighet vesentlig utover to år, viser seg å ha en mangel i løpet av en femårs frist, indikerer dette imidlertid at gjenstanden i seg selv var mangelfull da risikoen gikk over. En mangelfri gjenstand skulle nemlig vare vesentlig lengre. Hvis mangelen viser seg mens gjenstanden har vært i normal bruk, er det altså en sterk presumsjon for at mangel forelå ved risikoens overgang.» Det er også ganske åpenlyst at ingen ytre skade på glasset, om det hadde vært tilfelle, vil ha noe relevanse til problemet med bilde innbrenning, men de krever da at altså at dette skal utbedres på min regning (bytte skjerm) før de fikser bilde innbrenningen på sin regning (bytte skjerm). Dette er åpenlyst vås og ansvarsfraskrivelse.

Norges største utforder på liksom

Omtale av  Tor I. M. M

Unngå på det sterkeste. Telia var veldig fint back in the day, men det er ikke konkuranssedyktig i det hele tatt lenger. "Norges største utforderer" liksom. Her på Grua har vi vært helt uten dekning mange ganger, fårr veldig dårlig kompansasjon imens andre har fått bedre. Jeg var kunde hos Telia siden jeg var liten 10+år. Jeg hadde også en telefon fra dem som var defekt, men her var det heller ingen hjelp å få. De fant ingen feil. Jeg kan helt klart med hele mitt hjerte anbefale noe annet, hva som helst annet. Dette er siste gang jeg går ut med en dårlig opplevelse. Jeg har byttet og driver å får kjæresten min til å bytte også etter en uke uten dekning.

Styr langt unna Telia !!

Omtale av  Klaus V

Har vært uten tv/wi-fi siden k.l 21.00 i går kveld. Ikke mulig å få hjelp via kundeservice. Ringer og ringer... Ingen kontakt. De har ikke ring tilbake-funksjon . Sitter her med svart skjerm. Styr unna !

Trash

Omtale av  Kem D

Null kundebehandling, søppel nett, styr unna med mindre du liker betale for søppel.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Unngå TELIA

Omtale av  Petter

Unngå TELIA. Umulig å få kontakt med kundeservice. Har fått byttet ut min gamle router. Etter det er det ingen nettkontakt og ingen hjelp å få.( Det ble bemerket at jeg måtte skaffe meg ny telefon. (+kr 10000 ) for å fikse feilen. )🫤

Håpløst

Omtale av  Terje

Dyrt og helt håpløst å komme i kontakt med kundeservice.

Pris er alltid et spm

Omtale av  Lene

Fornøyd! Men kan alltid få en billigere pris! Så derfor sjekker jeg ut prisene nå.

fpryd.

Omtale av  Alice M

Har aldri hatt problemer med telia og har brukt selskapet i over 20 år.

Telia med hele veien

Omtale av  Hassan N

Telia god servis hos kundetelefon og bra app telia

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Frustrert kunde

Omtale av  Medlem

Mobilabonnement sperret to ganger på grunn av Strex betalingsløsning som kom over en kredittgrense de har satt(ingen info). Jeg får heller ingen melding om at abonnement er stengt, 250kr koster det å åpne igjen. Mobilapp er ubrukelig da du må logge inn med bankid utallige ganger. Kundeservice var greie på telefon

Forrige
Side 1 av 48

Telia Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR