Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice fungerte selv etter kl. 15. Ble ringt opp av en hyggelig dame
Har meget god erfaring med Phonero. De har alltid god support.😊
Meget rask og god serice. Hyggelig kunderådgiver. Alt i orden.
Dersom det er behov for kundestøtte, går det rimelig greit pr telefon, noe jeg setter pris på. Minuset med abonnementet er at lagring av «rollover» begrenses til kun det dobbelte av abonnementet. Burde være samme prinsipp som på en vanlig bankkonto. Oppsparte midler burde bli akkumulert til reell verdi, til enhver tid.
God service, oversiktlig app, litt dårlig dekking enkelte steder
Kjempefin service og hjelp. Vi hadde mistet WiFi hjemme og fikk veldig god hjelp.
Så fint å høre at alt løste seg Lisa! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Ok dekning, bra kundeservice, snille damer på telefonen:)
Tusen takk for fin omtale, Markus ! Vi setter utrolig stor pris på at du deler din erfaring med oss 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Har brukt Phonero i mange år og er veldig fornøyd med kvalitet som Phonero leverer
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, Roger! 😊Vi setter stor pris på at du har vært kunde hos oss i mange år, og det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med kvaliteten vi leverer. Vi ser frem til å fortsette å levere gode tjenester til deg i årene som kommer! Hilsen Mads i Phonero
Fornøyd med tjeneste, go deknning, og bra pris:)))
Så hyggelig å høre, Giedrius! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Mads i Phonero.
God og hyggelig service. Har ikke tatt i bruk abonnement enda.
Så fint å høre at du er fornøyd med servicen, Tore!😊. Vi håper du blir like fornøyd når du tar abonnementet i bruk. Hilsen Mads i Phonero
Alt fungerer etter avtale. God kundemottagning. Beholder abonnemang inntil videre.
Så hyggelig å høre din opplevelse med oss og tusen takk for at du deler din erfaring 😊 Hilsen Mads i Phonero.
God service, vennlig saksbehandler, kjapp respons.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Tusen takk for at du la igjen en omtale, Hilde! 😊Hilsen Mads i Phonero
Rask effektiv å veldig hyggelige å hjelpsomme. Ikke minst lett å komme i kontakt med
Vi blir veldig glade for å høre at du opplevde hjelpen som både rask og imøtekommende. Det motiverer oss til å fortsette å levere god service! Tusen takk for omtalen, Alexander ! 😊Hilsen Mads i Phonero.
Veldig god service da jeg måtte ha hjelp med oppgradering av abbonement. hyggelig dame som hjalp meg.
Så fint å høre at du fikk god hjelp med oppgraderingen, Nina! 😊 . Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din – det betyr mye for oss. Hilsen Mads i Phonero.
Meget tilfreds med kundebehandleren! Vennlig og informativ veiledning. Gir ikke toppscore pga (lang) responstid. Ellers veldig fornøyd.
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevelsen din, Rune.😊 Det er alltid hyggelig å høre at våre medarbeidere gir god hjelp. Vi beklager at det tok tid før du fikk svar – vi jobber kontinuerlig med å forbedre tilgjengeligheten vår. Hilsen Mads i Phonero.
Trodde ikke det var mulig at min misnøye med Phonero kunne bli større, men den er faktisk stigende. Jeg spurte om forklaring på hvorfor jeg betalte inn kr 783,26,- på et uberettiget inkassokrav og får refundert kr 678,26. Jeg får en forklaring som går på at det ble først innbetalt kr 105 på annen dato. Den innbetalingen er ikke å finne på min konto. Det kom ingen korrigering på inkassofeilen før jeg tok kontakt og etterlyste reaksjon. I ettertid har Phonero lyktes godt med å skape større forvirring. Jeg ba om å få tilsendt innkassokravet som dokumentasjon i regnskapet. De henviste meg til selv å logge meg inn på Kredinors sider. Der finner jeg ikke dette kravet. Når jeg tar ny kontakt er linklen jeg klaget på er stengt for videre dialog. Nylig fikk jeg beskjed om at jeg blir fakturert kr 3000 i bruddgebyr. Jeg bryter ikke avtalen. Dette kravet bekrefter bare at Phonero forsøker å drive inn penger fra kundene på alle mulig måter. Selskapet har som motto å gjøre hverdagen enklere for kundene. De har lyktes å gjøre min hverdag mye verre. Phonero har en forbausende godt utviklet evne til å skape rot og forvirring hos kundene og man må hele tiden følge med at de ikke fakturere for mye. Jeg har tatt dem på feilfakturering to ganger det siste året.
Hei, og takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din, Ketil. Det er virkelig leit å høre at du har hatt en slik erfaring med oss. Vi ønsker å undersøke hva som har skjedd – vårt mål er at alle våre kunder skal føle seg godt ivaretatt. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med kontaktinformasjonen din, så følger vi opp og ser nærmere på saken. Hilsen Mads i Phonero.