Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert lørdag 21. juni
Phonero
5 478 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.7
Utmerket
5 478 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 12 bedriftsoperatører
85%
Utmerket
85% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 5 478 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
4 024
781
127
66
480
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Sperring av SIM kort

Omtale av  Bjørn B. G

Kundeservice fungerte selv etter kl. 15. Ble ringt opp av en hyggelig dame

Alltid flott service

Omtale av  Torgeir B

Har meget god erfaring med Phonero. De har alltid god support.😊

Positiv

Omtale av  Tom E. S

Meget rask og god serice. Hyggelig kunderådgiver. Alt i orden.

Konkuransedyktige priser

Omtale av  Bjørnar B

Dersom det er behov for kundestøtte, går det rimelig greit pr telefon, noe jeg setter pris på. Minuset med abonnementet er at lagring av «rollover» begrenses til kun det dobbelte av abonnementet. Burde være samme prinsipp som på en vanlig bankkonto. Oppsparte midler burde bli akkumulert til reell verdi, til enhver tid.

Totaltsett bra

Omtale av  Per I

God service, oversiktlig app, litt dårlig dekking enkelte steder

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Phonero hjelper deg når du trenger

Omtale av  Lisa

Kjempefin service og hjelp. Vi hadde mistet WiFi hjemme og fikk veldig god hjelp.

Svar fra Phonero
20.06.2025 15:56

Så fint å høre at alt løste seg Lisa! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.

Fornøyd med Kunderservice

Omtale av  Markus F

Ok dekning, bra kundeservice, snille damer på telefonen:)

Svar fra Phonero
20.06.2025 15:56

Tusen takk for fin omtale, Markus ! Vi setter utrolig stor pris på at du deler din erfaring med oss 😊 Hilsen Mads i Phonero.

Fornøyd kunde

Omtale av  Roger

Har brukt Phonero i mange år og er veldig fornøyd med kvalitet som Phonero leverer

Svar fra Phonero
20.06.2025 15:55

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, Roger! 😊Vi setter stor pris på at du har vært kunde hos oss i mange år, og det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med kvaliteten vi leverer. Vi ser frem til å fortsette å levere gode tjenester til deg i årene som kommer! Hilsen Mads i Phonero

Fornøyd med tjeneste

Omtale av  Giedrius

Fornøyd med tjeneste, go deknning, og bra pris:)))

Svar fra Phonero
20.06.2025 15:52

Så hyggelig å høre, Giedrius! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Mads i Phonero.

Virker bra foreløpig

Omtale av  Tore

God og hyggelig service. Har ikke tatt i bruk abonnement enda.

Svar fra Phonero
19.06.2025 13:54

Så fint å høre at du er fornøyd med servicen, Tore!😊. Vi håper du blir like fornøyd når du tar abonnementet i bruk. Hilsen Mads i Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fin og trivelig kundemotagning

Omtale av  Arnes B. A

Alt fungerer etter avtale. God kundemottagning. Beholder abonnemang inntil videre.

Svar fra Phonero
19.06.2025 13:52

Så hyggelig å høre din opplevelse med oss og tusen takk for at du deler din erfaring 😊 Hilsen Mads i Phonero.

God service

Omtale av  Hilde

God service, vennlig saksbehandler, kjapp respons.

Svar fra Phonero
19.06.2025 13:50

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Tusen takk for at du la igjen en omtale, Hilde! 😊Hilsen Mads i Phonero

Tipp topp tommel opp

Omtale av  Alexander

Rask effektiv å veldig hyggelige å hjelpsomme. Ikke minst lett å komme i kontakt med

Svar fra Phonero
19.06.2025 13:48

Vi blir veldig glade for å høre at du opplevde hjelpen som både rask og imøtekommende. Det motiverer oss til å fortsette å levere god service! Tusen takk for omtalen, Alexander ! 😊Hilsen Mads i Phonero.

Veldig god service

Omtale av  Nina K

Veldig god service da jeg måtte ha hjelp med oppgradering av abbonement. hyggelig dame som hjalp meg.

Svar fra Phonero
19.06.2025 13:47

Så fint å høre at du fikk god hjelp med oppgraderingen, Nina! 😊 . Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din – det betyr mye for oss. Hilsen Mads i Phonero.

Feilsøking

Omtale av  Rune

Meget tilfreds med kundebehandleren! Vennlig og informativ veiledning. Gir ikke toppscore pga (lang) responstid. Ellers veldig fornøyd.

Svar fra Phonero
19.06.2025 13:46

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevelsen din, Rune.😊 Det er alltid hyggelig å høre at våre medarbeidere gir god hjelp. Vi beklager at det tok tid før du fikk svar – vi jobber kontinuerlig med å forbedre tilgjengeligheten vår. Hilsen Mads i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ligg unna dette selskapet!

Omtale av  Ketil K

Trodde ikke det var mulig at min misnøye med Phonero kunne bli større, men den er faktisk stigende. Jeg spurte om forklaring på hvorfor jeg betalte inn kr 783,26,- på et uberettiget inkassokrav og får refundert kr 678,26. Jeg får en forklaring som går på at det ble først innbetalt kr 105 på annen dato. Den innbetalingen er ikke å finne på min konto. Det kom ingen korrigering på inkassofeilen før jeg tok kontakt og etterlyste reaksjon. I ettertid har Phonero lyktes godt med å skape større forvirring. Jeg ba om å få tilsendt innkassokravet som dokumentasjon i regnskapet. De henviste meg til selv å logge meg inn på Kredinors sider. Der finner jeg ikke dette kravet. Når jeg tar ny kontakt er linklen jeg klaget på er stengt for videre dialog. Nylig fikk jeg beskjed om at jeg blir fakturert kr 3000 i bruddgebyr. Jeg bryter ikke avtalen. Dette kravet bekrefter bare at Phonero forsøker å drive inn penger fra kundene på alle mulig måter. Selskapet har som motto å gjøre hverdagen enklere for kundene. De har lyktes å gjøre min hverdag mye verre. Phonero har en forbausende godt utviklet evne til å skape rot og forvirring hos kundene og man må hele tiden følge med at de ikke fakturere for mye. Jeg har tatt dem på feilfakturering to ganger det siste året.

Svar fra Phonero
19.06.2025 13:43

Hei, og takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din, Ketil. Det er virkelig leit å høre at du har hatt en slik erfaring med oss. Vi ønsker å undersøke hva som har skjedd – vårt mål er at alle våre kunder skal føle seg godt ivaretatt. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med kontaktinformasjonen din, så følger vi opp og ser nærmere på saken. Hilsen Mads i Phonero.

Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR