Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
NiceMobil
3.9
496 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NiceMobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
496 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#4
Utmerket
NiceMobil er rangert
#4 av 22 mobilselskaper
75%
Utmerket
75% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 496 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
290
68
38
29
71
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NiceMobil
NiceMobil har 496 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kjeltringer

Omtale av  Nåjd

Dette er ren humbug. Har fått trekt penger av konto langt over det billige abonnementsbeløpet. Nummeret har ikke virker halvparten av tiden. Fullstendig useriøs, ren mafiavirksomhet. Jeg ser en trist kollaps i møte for disse uredelige finanshaiene. Å drive slik er som å be om å få gå på snørra. Null stjerner eller minus

Svar fra NiceMobil
18.04.2023 13:39

Hei! Dette var trist å lese 😥 Hos oss så blir variable kostnader trukket automatisk fra den betalingsmetoden som er lagt inn via appen vår ☀️ Gjerne ta kontakt med oss på chat, så tar vi en titt på alt sammen - Casper, NiceMobil 😎👉👉

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget fornøyd

Omtale av  Ingvi L

Har bare gode erfaringer til nå. Alt fungere slik som lovet. Å anbefale!

Svar fra NiceMobil
13.04.2023 08:17

Hei😊 Så utrulig hyggelig å høre. Det setter vi stor pris på🤗💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸

Veldig fornøyd med Nicemobil

Omtale av  Henrik

Hadde lenge hatt lyst til å prøve E-sim, men var skeptisk til å bytte til Nice ettersom jeg trodde de hadde dårlig dekning. Jeg valgte derfor å prøve i en måned, for å sjekke om dekningen var tilstrekkelig, og det var den. Akkurat samme hastighet og tilgjengelighet som Telenor. Noe annet som er meget positivt er den gode appen, som er oversiktlig og enkel å bruke. Prisene er også lett tilgjengelig på deres nettsider, noe som også er betryggende.

Svar fra NiceMobil
11.04.2023 11:41

Takk for en super tilbakemelding, Henrik 😍 Husk vi gir deg dobbel paraply på dekning med ICE og Telia ☂️

Nærmest svindel å regne slik de opererer med skulte priser og plutselige belastninger.. Styr unna!

Omtale av  Jan B

NiceMobil er et meget useriøst og lite tillitsvekkende mobil-selskap og med sine skjulte avgifter og plutselige belastninger på enten via Vipps eller kort, så blir man meget skuffet å se deres avgifter belastet i tide og utide! Derav meget useriøst, uproft og totalt tillitssvikt overfor sine nye kunder og deres selvprofilerte «best i test».. men alle kan nå se at denne rangeringen faller som en sten, da fler og fler oppdager NiceMobil sin falske og nærmest svindelaktige fremtoning mot sine såkalt verdsatte kunder! Styr derfor langt unna og ikke tro et sekund på deres markedsføring, som verken stemmer eller vil stemme når dere evnt skulle velge å bli kunde. De har forøvrig et meget slett betalings-system, da du kun(!) kan velge mellom Vipps eller kort, og derfor ikke som en annen seriøs troverdig mobil-leverandør, hvor regningen kommer i nettbank eller i post. Derav forsyner de seg fra din konto uten å få muligheten til å sjekke føringer, angre eller klage, som jeg gjorde, men bryskt avvist! Vipps skal derfor bli informert om nevnte, da de selv sier de ikke ønsker slike direkte Vipps løsninger til useriøse leverandører som NiceMobil viser seg å være, dessverre!

Svar fra NiceMobil
05.04.2023 19:51

Hei Jan B 😀 Veldig trist at du føler det sånn 😔 Vi er en ærlig mobiloperatør og du finner våre vilkår på nettsiden vår: https://www.nicemobil.no/ 💛 Men takker også for tilbakemeldingen din 😊 Vi er en heldigital mobiloperatør som ikke sender ut faktura. Når systemene våre fanger opp at man har brukt tjenester som ikke er inkludert i abonnementet, vil vi trekke deg automatisk fra kontoen du har lagt til som betalingsmetode hos oss 🤗 Du finner også oversikt over alle betalinger i app`en vår 😇 Du er alltid velkommen til å kontakte oss på chat 😍 Ønsker deg en super påske 🌞

Styr unna

Omtale av  Anncristin

I dag var dagen for oppstart i NM appen utilgjengelig og feil i betalingsmåte, som kun kunne ordnes i appen. Dette måtte graves videre I i teknisk avdeling, så sitter nå uten tlf og null løsning fra NM. Syntes oppriktig synd på personen jeg måtte tekste med i chatt i 2 ,5 timer, som var bundet på hender og føtter. Jeg sier styr unna, dukker det opp problemer, så er hjelpen laaaaangt unna. Telia ble min hjelp, er jeg heldig har jeg aktivt abonnement til kvelden.

Svar fra NiceMobil
05.04.2023 19:42

Hei Ann Cristin 😊 Dette var veldig leit å høre! 🙁 Våre kunderådgivere og de på teknisk avdeling ønsker alltid å hjelpe deg 🤗 Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar det til oss 🌼 Det er bare på den måten vi kan bli bedre 😃 Gjerne ta kontakt med oss på chat, slik at vi kan få løst dette for deg 💛 Ønsker deg en super påske 🌞

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig bra.

Omtale av  Ivar

Alt fungerer som det skal uten problemer samtidig som det er billig.

Svar fra NiceMobil
11.04.2023 11:37

Takk for en hyggelig tilbakemelding, Ivar 🤩

Elendig kundeservice

Omtale av  Ole R

Elendig kundeservice og et heller sleipt opplegg, hvis du vil forandre abonnement til lavere data mengde, får du nytt abonnement med en gang så du betaler dobbelt både for det du hadde fra før og det nye, selv om du bytter samme dag som abonnement fornyes dobbel abonnements pris der altsåhvis du vil forandre noe. Og ufattelig lite hjelpsomme til tider direkte frekke kundebehandlere. Styr unna hvis du faktisk trenger telefon, helt egenhendig avsluttet de hele abonnementet mitt denne mnd og får visstnokikke fikset det før om noen dager , ufattelig useriøst

Svar fra NiceMobil
20.03.2023 11:23

Hei Ole 😊 Ved endring av et abonnement hos oss, vil du bli belastet med en gang og får informasjon om dette før du gjør en endring. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, ta gjerne kontakt med oss på chat igjen for videre undersøkelse 🙏😊

NiceMobil har 496 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NiceMobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR