Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
PlussMobil
3.7
280 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
280 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 280 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
11
30
47
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 280 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fungerer dårlig i utlandet.

Omtale av  Stian

Har opplevd flere ting som ikke bør forkomme med dagens teknologi. Konas 1gb med data blir borte innen første uke i måneden, noe som aldri har forekommet hos andre leverandører, og vi har full kontroll på hva på telefonen som får lov å bruke data via telenettet. Min data blir også fort borte. Har også hatt problemer med å ringe ut og motta samtaler og sms via telenettet i USA, England og Sverige. Heldigvis har vi kjøpt internasjonalt dataabonnement på lenger reise, men vært utfordrende likevel. Kona har ordinært SIM og jeg eSIM.

Svar fra PlussMobil
19.01.2024 13:44

Hei Stian, Det hørtes ikke bra ut. Det er vanskelig å si hvorfor du har opplevd problemer i utlandet, men dette skal ikke skje. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi finne løsning på dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Helt overlegne på kundestøtte

Omtale av  Hans J. G

Aldri hatt så god kundestøtte for noe som helst. Jeg fikk ikke konfigurert min gamle, brukte smart-telefon. Men kundeservice hos PlussMobil ga meg raske og skikkelige tilbakemeldinger via e-post og viste både generell innsikt og spesifikk kompetanse på både telefonmodell og operativsystem. Jeg er imponert. Altfor mange tjenestetilbydere der ute vil gi kunden et skinn av service ved å gi rask respons, men det hjelper lite om de ikke er kompetente, eller om de ikke er engasjerte. Før har jeg brukt OneCall, Ice og Telia, som er rævva i forhold.

Svar fra PlussMobil
18.01.2024 16:15

Hei Hans, Takk for omtalen, det var en fin tilbakemelding, og godt å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

IKKE FORNØYD KOMMER TIL Å BYTTE

Omtale av  Ann B. H. E

Etter nye sim kort er det ikke bra mange ganger vi ikke har fåt ringt ut eller får tlf inn. Barna har blitt bekymret da de ikke får tak i oss. Mistet vakter på jobb da de kommer rett til mobilsvar selv om tlf er på.

Svar fra PlussMobil
15.01.2024 09:56

Hei Ann, Dette høres ikke bra ut! Det kan virke som mobilen din ikke er helt samarbeidsvillig med det nye SIM-kortet - kanskje p.g.a innstillinger eller fordi telefonen har hengt seg opp. Ta kontakt på [email protected] så skal vi finne en løsning. En enkel løsning er eventuelt å aktivere ditt tidligere SIM-kort - det kan gjøres i løpet av kort tid! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Hyggelige hjepere hoscÅlussmobil

Omtale av  Bjørn H

Hjelpen vi har fått har vært storartet. Tålmodige, vennlige og klar informasjon har gjort alt lett.

Svar fra PlussMobil
15.01.2024 09:57

Hei Bjørn, Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

WI-FI oppkobling er ikke gratis i dette selskapet, men fullt ut betalbart!

Omtale av  Bjørn

Ubrukelig for WI-FI dekning i Nordsjøen. De fakturerer SMS o.l med Flymodus aktivert, og WI-FI-tale funksjon slått på. WI-FI er IKKE gratis å bruke med dette abonnementet. Bare være klar over det, før du avtaler noe med dem. De "raner" deg om de kan,og de gjør det helt bevisst!

Svar fra PlussMobil
11.01.2024 11:06

Hei Bjørn, Takk for tilbakemeldingen! Det stemmer at på enkelte offshore plattformer så har Telenor for tiden en feil, som gjør at våre kunder ikke får brukt WiFi-tale. Dette jobber vi med å løse, og vi håper på en rask ordning! Når det gjelder å sende SMS til utlandet via WiFi-tale, så er dette det samme hos alle operatører i Norge. Det er ikke "gratis" å bruke WiFi-tale, men samme priser gjelder som på vanlig mobilnett. Derfor vil SMS til f. eks USA ha en kostnad, slik det normalt har når du ikke er på WiFi-tale. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God valuta for pengene

Omtale av  Persn

Gode priser og god service som svarer raskt på henvendelser samt retter opp.

Viker unna konfrontasjon, umulig å snakke med.

Omtale av  Vant J

Retter ikke opp feil og mangler (det er bokstavelig talt svindel) men sluntrer unna ved konfrontasjon. Holdt tilbake vesentlig informasjon mot kunde som har betalt riktig sum hver eneste måned, kunde ble utsatt for trusler, surr med priser (når kunde har byttet til billigere abonnement). Ble behandlet dritdårlig og svindlet, derav 1 stjerne. Fikk skyhøy regning på mobildata jeg ikke har brukt. Anbefaler brukere å sjekke datamobilbruk med hva de trekker fra, ikke stol på appen dens. De lyver.

Svar fra PlussMobil
09.01.2024 14:45

Hei! Det var veldig mye som ikke har gått veien høres det ut som! Vi kjenner oss ikke igjen i dine kommentarer i forhold til svindel, uriktige summer og databruk osv - og det er litt vanskelig å vite hva som har skjedd her. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi få tatt tak i dette med en gang! Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 280 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR