Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
PlussMobil
3.6
282 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
282 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
69%
Bra
69% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 282 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
11
31
48
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 282 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig gode kundebehandlere

Omtale av  Ole E

Har vert kunde hos Pluss mobil ei god stund nå. Jeg har gjort et noen henvendelser til kundeservice angående mine abbonement og de har hver gang lagt tilrette for meg.

Svar fra PlussMobil
09.11.2023 13:44

Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen - fint å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundesupport

Omtale av  Richard B

Svarer ikke når jeg prøver å få kontakt på telefonen... Prøver å nå dem fordi mobildataen min ikke virker...

Svar fra PlussMobil
02.11.2023 23:15

Hei Richard! Det var synd å høre at du ikke fikk tak i oss på telefon, og du var nok litt uheldig at mange andre ringte akkurat da. Vi kan også nåes på chat og epost, så send gjerne en epost til [email protected] så skal vi hjelpe deg med å få i gang mobildataen din. Sannsynligvis er det kun snakk om å legge inn riktige innstillinger på telefonen din. Se denne siden for hvordan du sjekker at innstillingene er korrekte: https://www.plussmobil.no/innstillinger Hilsen Thomas fra PlussMobil

Gjør deg selv en tjeneste, hold deg langt unna

Omtale av  Morten B. L

Hold avstand. Dette er bare skrot. Ofte får de som ringer beskjed om at nummer ikke er i bruk. Samtale venter virker 1 av 10 ganger. Er du i utlandet og ringer ut, får mottaker privat nummer eller ukjent nummer. Ofte når man ringer ut virker det som om det er 2 linjer, den ene ringer, den andre sier at nummeret ikke er i bruk. Klage kan man ikke, da må du oppgi informasjon som ikke eksisterer. Aller media er eier, det kan mistenkes at de avlytter eller lignende. Skremmende selskap

Svar fra PlussMobil
02.11.2023 09:21

Hei Morten, Takk for tilbakemeldingen! Dette høres ikke bra ut. Det kan virke som problemene du beskriver er i utlandet, så det kan henge sammen med nettverket du er koblet til i det landet, og kanskje at mobilen din ikke er stilt inn med riktige innstillinger. Men dette må vi undersøke nærmere, så ta kontakt med oss på [email protected], så ser vi på saken med en gang! Jeg kan forsikre deg at vi ikke er et skremmende selskap, og jeg et litt usikker på hva du mener med avlytting. Vi bruker mye av tiden vår på kundeservice, og vi er her for å hjelpe hvis det skulle oppstå problemer - men jeg forstår at du har et annet inntrykk etter de problemene du beskriver. Hører fra deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Enkel og flott hjelo

Omtale av  Lisbeth

Jeg er veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk. Hyggelig og systematisk mann👍💯

Svar fra PlussMobil
27.11.2023 09:26

Hei Lisbeth, Takk for omtalen, og hyggelig å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Umulig å få opprettet mobil data. Tvilling som kort

Omtale av  Robert

Umulig å få opprettet data sim kort. Har forsøkt flere ganger, men det lykkes ikke. Så er i tenke boksen om PlussMobil er noe for meg. Det har ikke vært problem hos andre leverandører

Svar fra PlussMobil
30.10.2023 14:52

Hei Robert! Det høres ikke bra ut - du kan velge mellom Tvilling-SIM (for tale, sms) eller Data-SIM (kun for databruk). Jeg er litt usikker på hvorfor dette ikke har fungert for deg, da det ikke er noen kjente problemer rundt aktivering av ekstra SIM. Ekstra SIM bestiller du på Min Side eller i appen vår, og da sender vi ut ekstra SIM-kort til deg. Alternativt kan du velge å bruke Tvilling-SIM eller Data-SIM som eSIM. Ta kontakt på [email protected], så hjelper vi deg med å komme i gang så fort som mulig :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Anbefales

Omtale av  C

En av de beste prisene, god dekning og god kundeservice.

Svar fra PlussMobil
27.10.2023 09:59

Hei! Takk for tilbakemelding, og fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

llitt lei.

Omtale av  Veronica S

Jeg har aldri kommet inn på de gratis magasinene jeg liksom skal og kundeservice sender meg i loop mellom mail og tlf. Synes det er sløvt. Nå skal de også plutselig bytte simkort uten at de har korrekt addresse i systemet. Virker som hele selskapet er hastverksarbeid og ingenting er sjekket om fungerer ordentlig.

Svar fra PlussMobil
27.10.2023 09:15

Hei Veronica! Takk for tilbakemeldingen. Det høres ikke bra ut. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi hjelpe deg i gang med lesestoff så fort som mulig - det høres ut som det har skjedd noe feil som gjør at du ikke får registrert deg. Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 282 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR