Jeg har vært i Thailand 2 ganger det siste halvåret. Første gang så kunne jeg ikke mota anrop eller sende sms til Norge. Da jeg kom hjem så kontaktet jeg kundeservice. Vedkommende sa at de bruker 2 operatører der. Neste gang så skjedde det samme. Da kunne jeg bare mota anrop og sms. Jeg kunne ikke ringe eller sende sms. Dette er jo helt forferdelig hvis noe skjer. Noen ganger så kan det jo komme en viktig telefon! Da jeg prøvde å ringe noen til Norge så kom en beskjed opp på telefonen at utgående anrop sperret. Og dette er på en turistplass i Hua Hin. Da jeg reiste tilbake mellolandet jeg i Amsterdam og da funket det helt bra. Akkurat som i Norge. I Norge funker My Call bra. Men de må gjøre med noe dette i Thailand. Jeg skal der snart igjen og hvis det ikke funker da så finner jeg meg en annen Telefonoperatør!
Har vært kunde i mange år, har aldri hatt noe problem. Er veldig fornøyd, til og med i utlandet fungerer dekning og alt perfekt.
Jeg har nå avsluttet abonnementet hos mycall pga flere fakturaer med ekstrakostnader uten god forklaring! Har prøvd å nå kundeservice mange ganger, men sitter bare i telefonkø ( kanskje det er ekstrakostnadene ???), Er drittlei! Hild dere LANGT UNNÅ!!!
Data didn't work outside norway, not in sweden, not in slovakia, not in england, nowhere. Not reliable at all. And expensive. Also data expires every 30 days. Before it happens, they notice/''force'' you, in order to keep your accumulated data for aother 30 days, to buy another package as only way. But it happened to me that even when I bought the cheapest package of 100mb to keep my 1,9gb from previous month, 1,9gb expired anyway and I was left only with 100mb which took 2 days to be spent already. No I do not have any data and I am not going to buy another tiny little thing from this operator and continue burning my money with them. My worst experience ever with a operator. I do not recommend. Switching to another one and never returning back.
men dyrt med data og ubrukelig kundeservice. nettsiden ikke optimal.Også SIM blir deaktivert uten info til kundene etter det var ikke i bruk.
Gi 0.5 GB for 100 kr da får deres flere kunder. alt for dyrt data generelt. nå alle veike internet ute. gratis ring til utlandet er veldig positive ting som er bedre enn hos konkurrenter.
Jeg er mange år kunde hos dere og bruke mycall,same min familie også.
Jeg har double følelse til my call. Kundeservicen er veldig snill. Men pris er ikke de beste. Stor del av verden går å ringe gratis og dette er positivt. Reduser prisene for data og alt blir bra 100%
Bra billig og ring utland, nå dekning i hjem er så dårlig.
God dekning, godt alternativ med at man kan legge inn bankkortet også bare trekker de fra konto. Rask 4g. Litt minus med de på kundeservice at de snakker dårlig norsk
Har dere tilbud hvis jeg blir kunde hus dere også har dere noe tilbud å ringe til eritrea
Jeg bruker kontantkort til my call , og er veldig fornøyd med kontantkortet .Jeg har lagt inn Mimix appen ,og ringer mye billigere . Det er dyrere med uten ,Mimix appen . Har alltid møtt hyggelige kundeveiledere på my call ,hver gang jeg ringer når jeg lurer på noe . takk foor at my call finnes :-)
Valgte MyCall på grunn av mulighet til kontantkort som jeg kan kontrollere og begrense risiko ved tyveri. Men datapakke går ikke. Der er det krav om å bruke den i løpet av 30 dager! Det er så dårlig at det ikke blir noen kjøp av Datapakker fra MyCall. Hvordan kan man skyte seg selv i foten! I en verden der nesten alle mobiler har dual simcard, My Call ønsker ikke å tjene penger!
Veldig lite samarbeidsvillige kundebehandlere, ønsker ikke å hjelpe og har en gjennomgående frekk tone.
I have been a customer for over 8 years and I have always had the best experience ever.
Jeg var fornøyd med behandlingen jeg hadde fått fra Kundeservice i mai. Trenger bare vanlig kontantkort og har funnet selskapet har en rimelig løsning for prepaid. De bør tenke om større datapakker dog.