Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
SMB Mobil
2.9
363 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
363 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#14
Dårlig
SMB Mobil er rangert
#14 av 22 mobilselskaper
46%
Middels
46% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 363 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
141
33
3
10
176
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 363 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forsøk på lureri

Omtale av  Ove Å

Ble oppringt av selger som startet samtalen om mitt abo hos Talkmore som jeg har idag. Refererte til tidligere samtale om pris, noe jeg ikke husket, hvor han kommentert med en gang at dette var lenge siden. Jeg oppfattet det som at det var Talkmore som ringte. Han tilbydde abo til en hyggelig pris og inkluderte 20Gb data. Iløpet av ett år ville jeg spare 2300 kr. Nå begynte ringeklokkene å kime, ble skeptisk. Så leste han opp fra abo vilkårene og skulle ha meg å svare Ja på alt. På slutten spurte jeg om det ikke var Talkmore jeg snakket med. Deretter ble det mye forklaringer hvor god dem var, og ba meg svare ja på SMS. Jeg sa jeg skulle se, og svare etterpå - måtte se på det. Han ga seg ikke og sendte sms og ringte opp igjen. Hvorfor haster det så spurte jeg, jeg skulle sjekke, og glad er jeg for jeg ikke inngikk avtale. Snakk om å lure kundene. Alle prise uten MVA og det sa han ingenting om.. Styr unna folkens - forsøk på svindel spør du meg, og 32 mnd bindingstid. Ingen andre seriøse operatører har bindingstid.

Svar fra SMB Mobil
15.02.2023 09:23

Hei Ove Å Takk for din tilbakemelding. Veldig trist at dette er opplevelsen du sitter igjen med etter samtale med selger. Slik du beskriver er ikke slik vi ønsker å fremstå. SMB Mobil er en seriøs norsk mobiloperatør som ønsker å utfordre bedriftsmarkedet på mobiltelefoni. Det fremgår i avtalen at priser er oppgitt eks mva da dette er bedriftsabonnement, og i likhet med våre konkurrenter har vi abonnement både med og uten bindingstid/avtaletid. Vi ønsker gjerne å undersøke saken nærmere og setter pris på om du kan sende oss en e-post til [email protected]. Send oss gjerne tidspunktet du ble ringt, hvilket nummer du ble ringt av, og gjerne ditt firmanavn og kontaktnummer. Mvh Charlotte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kun usannheter

Omtale av  Roald S. J

Meget hyggelig selger som fremstår som meget kunnskapsrik og ærlig person. dette gjør at jeg bekrefter overføring av 2 telefonnr. Min kone og jeg driver et lite hobby firma sammen. Her gjør jeg en feil. jeg trodde på selger. 1. Selger sa at de ikke hadde bindingstid. kun smb som garanterte meg samme pris i 3 år. 2. Det var roll over på data 3. De hadde egen avtale med Telenor. slik at jeg fikk bedre nett en andre 4. Jeg skulle ikke over til SMB før 03.01.23 selv om jeg bestilte tidlig November 2022 5. Jeg skulle få med 2 data kort uten kostnad. Jeg får sim kort 10 November, selv om jeg ikke skulle ha overgang før 03.01.2023. og en faktura for 3 mnd med en gang. Da begynner jeg å sjekke opp hvilket firma SMB mobil er. Ingen bindingstid var bare løgn, de krevde nå 3 ÅR. Data Rollover har jeg enda ikke fått pr i dag 07.02.2023, sikkert bare løgn dette også. Avtalen med Telenor sjekket jeg opp og var bare løgn. men har fått 2 data kort. Jeg ble så sint på grund av alle disse løgnene, at jeg skrev flere eposter til kundeservice, med krav om at avtalen var ugyldig oss imellom. uansett skulle jeg ikke til smb mobil før januar 2023. dette ble blankt avvist. det ville kost meg kr 6000.- Dette er kidnapping av våre telefonnr. Så ser jeg at jeg gjorde feil i å bekreft bestillingen, selv om det var på bakgrunn av usannheter fra SMB mobil. Uansett får jeg sikkert her som alle andre et standard svar, men aldri en løsning. jeg har brakt inn dette dokumentert til Varslingslisten.no Anbefaler alle andre og gjør det samme. Jeg betaler heller mer for et mobilabonnement til et selskap som er ærlige. Jeg tar nå saken enten til forliksråd eller betaler løsepengene for våre 2 telefonnr.

Svar fra SMB Mobil
15.02.2023 09:22

Hei Roald S. J Takk for din tilbakemelding. SIM-kort blir sendt ut fortløpende fra bestillingen er bekreftet, men overføringsdato kan endres til et senere tidspunkt. Så her beklager vi hvis det har skjedd en feil rundt avtalt overføringstidspunkt. Så lenge du har et abonnement som er under 100 GB skal du ha rollover inkludert i abonnementet, så her må det ha skjedd en teknisk feil. Hvis det er bindingstid/avtaletid skal selvfølgelig fremgå i samtalen med selgeren og i avtalen som bekreftes. Dersom selger ikke har opplyst om ønsker jeg gjerne å undersøke dette for deg. Dersom overnevnte fortsatt ikke er løst enda ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected]. Send meg gjerne firmanavn eller organisasjonsnummer og en liten oppsummering av saken så jeg kan se nærmere på dette for deg. Mvh Charlotte SMB Mobil

Meget bra Kundeservice

Omtale av  Torunn

Problem med bruk av gavekort ble løst av Kundeservice på en meget tilfredsstillende måte.

Svar fra SMB Mobil
07.02.2023 15:32

Hei Torunn, Takk for din tilbakemelding. Så flott at problemet ble løst! Håper du blir fornøyd med det du brukte gavekortet på. Mvh Birgitte SMB Mobil

Styr unna! Ingen angrerett.

Omtale av  Geir

Har opplevd det samme som flere andre beskriver. Ble oppringt fra en selger som jeg oppfattet var fra Talkmore som jeg er kunde hos. Han startet samtalen med at jeg skulle få 40% på prisen jeg hadde der. Prata kjapt og klarte desverre å få meg til å trykke ja på SMS før jeg hadde fått lest betingelsene. Ringte kundeservice noen timer etter samtalen med selger, forklarte saken, at jeg ville ut av avtalen. De opprettet en sak på dette, med mine begrunnelser, og lite å komme tilbake med et svar. Etter en uke har jeg fremdeles ikke hørt noe. At det ikke er en angrefrist hos dette selskapet, er ganske utrolig, så mitt råd er å styre unna SMB mobil.

Svar fra SMB Mobil
07.02.2023 15:29

Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Så trist å lese at dette er opplevelsen du sitter igjen med, det er noe vi absolutt ikke ønsker. Ta gjerne kontakt på [email protected] hvis du ønsker at vi skal se nærmere på din sak. Mvh Birgitte SMB Mobil

Helt grei kundeservice

Omtale av  Olafur F

Jeg opplever dem som helt greie og med god kundeservice, de tar kjapt kontakt og løser problemene med engang.

Svar fra SMB Mobil
27.01.2023 15:52

Hei Olafur F Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, det setter vi pris på! Mvh Charlotte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Penegrådige

Omtale av  Olafur F

Jeg ble oppringt av dem og sa ja til et abonnement men ombestemte meg noen dager etterpå og trude jeg hadde angrefrist, men måtte si opp med 3 mnd frist og fikk 5650 kr i bruddgebyr, jeg foreslå at fortsette avtalen men de ville heller ha bruddgebyret nu en ny kunde neste 3 årene, dette viser bare grådighet framfor kundeservice.

Svar fra SMB Mobil
25.01.2023 15:57

Hei Olafur F Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker helst at våre kunder blir hos oss enn at de bytter operatør. Kan du sende meg en e-post til [email protected] med nummer, navn og gjerne organisasjonsnummeret ditt slik at jeg kan undersøke saken din nærmere? Mvh Charlotte SMB Mobil

Kjempegod kundeservice og lave priser!

Omtale av  Tora

Jeg er svært fornøyd med mitt kundeforhold hos SMB Mobil. De er seriøse og jeg opplever god kundeservice. Når jeg har spørsmål så svarer de med en gang, og er alltid veldig hyggelige. Jeg byttet fra en stor aktør til SMB Mobil, og prisene ble med en gang mye billgere. Jeg anbefaler SMB Mobil til alle!

Svar fra SMB Mobil
24.01.2023 08:47

Hei Tora, Takk for din tilbakemelding. Så utrolig hyggelig at du er så fornøyd med oss og vår kundeservice. Det setter vi stor pris på! Mvh Charlotte SMB Mobil

SMB Mobil har 363 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR