Xplora Mobile har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uuuuumulig å si opp. De mener jeg må betale. Får masse henvendelser om betaling. Men umulig å ringe, maile, kundeskjema, eller innlogging på hjemmesiden. Har fungert når jeg trengte d. Men når jeg nå er ferdig så kommer jeg ikke ut. Hold deg langt unna Xplora.
Jeg vet ikke hvor man skal begynne. Produktet og kundeservicen er meget dårlig. Bruk pengene dine et annet sted, her er det kun frustrasjon å hente. Klokka fungerer ikke, til og med etter at vi mottok sim-kort nr 2. OG som at det ikke var nok, når man sier opp abonnementet så må man betale resterende av den mnd, PLUSS en ekstra mnd etter oppsigelse! Altså ut mnd etter, det er så sleipt!
Känner mig lurad. Har köpt en snygg klocka, som fungerar uselt. Hör inget när ungen snackar i den. Kameran är horribel. Appen buggar fruktansvärt mycket och tillråga på allt ett abonemang som kostar mer än mitt eget telefonabonemang.
Har hatt to klokker fra Xplora til barn. Håpløs dårlig dekning (antenne i klokken) og lite imponerende gps-tracking. Klokken tåler ikke vann, og fremstår litt så-som-så i byggekvaliteten. I tillegg er det klink umulig å få tak i noen på kundeservice, verken på telefon eller kontaktskjema. Appen er et sted mellom middelmådig og dårlig, men alt i alt det beste punktet av helheten. Fakturaen derimot kommer til riktig tid uten at man trenger å mase.
Meget dårlig kundeservice. Tar konsekvent ikke telefon, og bekrefter ikke oppsigelse verken på e-post eller kontaktskjema. Kan derfor virke som de trenerer oppsigelser med hensikt.
N må man ha abonoment for å ha klokke. Noe selgeren på elkjøp ikke sa noe om. Kan hende det blir litt amper stemning hos dem i morgen 🤯
Har prøvd å si opp abonnement siden august og det Xplora svarer ikke på kontakt kjema eller på telefon og faktura hver mnd sender dem og jeg har sendt 4 ganger oppsigelse og det vil ikke svare engang. Søppel selskap og nå skal jeg gå i anmeldes for å klare å si opp.
Latterlig elendig kundeservice, De har "for tiden stor pågang", det har de hatt veldig lenge, og har derfor klart å stenge både telefon og live chat. Når man har stor pågang gjelder det altså å tilby mindre hjelp til kundene, ikke mer. De bruker lang tid på å svare på henvendelser i kontaktskjemaet, som er eneste mulighet til å kontakte dem, og når de endelig svarer, kommer det standardsvar som viser at de ikke har tatt seg bryet med å lese spørsmålet. Så må man sende inn spørsmålet på nytt og vente i flere dager på svar igjen. Dyrt og skikkelig dårlig!
Jenta har en xplora. MAsse feil på klokken. Dålrig kunderservice. Plutselig får du ikke svar. Du får masse mailer du ikke kan svare på, samt at de ikke gir svar på det du spør om.
Dårlig klokke og du er tvunget til å være kunde hos de. De rotet lenge med å få startet abb. slik at klokken ikke virket.
Har hatt Xplora GPS klokke til barn. Dette er bare å styre unna !!! Man må betale 100kr/mnd bare for å bruke klokka. Da i tillegg til annet mobil abbonement. Og de har selvfølgelig gjort det nesten umulig å si opp abonnementet senere. Kunde-telefonen har de stengt pga "for mye pågang". Selve app’n er utrolig dårlig. Selve klokka er så lite brukervennlig at mitt barn gikk lei etter en mnd. Den må også lades HVER dag. Ideen med en slik klokke er god men Xplora er dessverre bare ute etter å lure penger av folk. Kjøp heller en mobil til barnet med en gang. Mye tryggere og billigere.
Dårlig kundeservice. Appen henger. Dårlig nøyaktighet på gps posisjon. Får ikke opp gps posisjon utenlands. Dyrt. De sperrer abonnement super fort om regningen ikke er betalt eksakt på forfallsdato.
Xplora 5. Dårlig produkt & kvalitet. Oppløsning skjerm er latterlig. Skjermen tåler lite, og knuste, men klokka kunne brukes. Etter nøyaktig 2 år gikk skjermen helt svart, og ble ubrukelig. Vurderte å kjøpe en Xplora3 som er på tilbud, men ser nå at simkort er forhåndsinstallert, og bruker man annet teleselskap, så skal Xplora ha 99,- pr mnd. / 1.188,- for 1 år ("Serviceavgift" for å bruke app!) Denne er ikke refunderbar, så for all del aldri velg å betale for 1 år om gangen. Med tanke på alle omtalene, den elendige kundeservicen og det dårlige produktet, så tenker jeg nok at Xplora aldri mer skal inn i vårt hus!
Dette er helt håpløst! Elendig elendig elendig service! Ikke mulig å komme i kontakt med dem, men krav kommer derfra!! Gutten vår fikk klokka, men mistet den etter 7 mnd. Vi hadde forsikring, og fikk ny klokke, men det ble umulig å få overført abonnementet, som vi hadde forhåndsbetalt for et år, til den nye klokka. Denne fikk vi heller ikke aktivert, slik at vi endte med å levere den tilbake til forhandler. Firmaet Xplora var ikke mulig å komme i kontakt med, verken for forhandler eller for oss. Nå er forskuddsbetalingsperioden forbi, og krav om innbetaling/trussel om inkasso kommer nesten daglig. Det er svindel og slett forretningsmoral fra Xploras side, STYR UNNA! Jeg har kontaktet forbrukerombudet som lover hjelp.
Prøver å ordne nyt abonnement til min datters Xplora klokke slik at vi kan ha kontakt med henne nå når det er sommerferie og hin vil være ute å treffe venner. Jeg får det ikke til å virke, har prøvd å få hjelp bia chat telefon Mail men ingen kontakt å få! Jeg har bestilt nytt abonnement som jeg regner med jeg allerde betaler på men virker altså IKKE! Hvor er Kundeservice?!!
Jobbet greit en stund, men klokken var ganske dårlig kvalitet. Skjermen sprakk ganske raskt og lydkvaliteten virket også å bli betydelig dårligere. Etterpå prøvde jeg å kansellere abonnementet mitt, men kundeservice mistet på en eller annen måte kanselleringen min og de legger skylden på meg. Etter en opphetet diskusjon forventes det fortsatt at jeg betaler for en hel ekstra måned. 0/5 stjerner.