Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
SMB Mobil
2.9
363 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
363 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#14
Dårlig
SMB Mobil er rangert
#14 av 22 mobilselskaper
46%
Middels
46% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 363 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
141
33
3
10
176
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 363 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ekstremt bra!

Omtale av  Magnus O. R

Veldig fornøyd med dette! Billige priser og hyggelige folk

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 10:44

Hei Magnus, Takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med prisene og opplevelsen med vårt team. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hyggelig selger - resten er derimot....

Omtale av  Serviceintell

Det er ikke for noe for meg...: Kundesenter har kun åpent 08.00-16.00 i hverdager, stengt i helgen. Ingen chatfunksjon. Appen er veldig mangelfull, virker ofte ikke. Hjemmesiden er også mangelfull. Det er ofte tekniske feil i appen. Svindyrt om du bruker mer enn du har i ditt abonnement, og ikke får kjøpt ekstra GB. 1.250kr for 10 GB...! Svindyrt å tale/melde til EØS lande, om ikke du kjøper EØS pakke i tillegg. Fakturaene og kontoutskrifter er mangelfulle og har ofte feil priser. 36 mdr. bindingstid. 4.500kr +mva i oppsigelsesgebyr pr tlf.nr. etter et år. Med andre ord er det ikke et mobilselskap som tar kvalitet og kunden seriøst. Mange feller å gå i her. Kan derfor ikke anbefale andre å gå inn i en avtale med SMB. Jeg håper at de kan gjøre det bedre de siste 2 år jeg er bundet til!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 10:43

Hei, Takk for at du deler din opplevelse og gir oss verdifull tilbakemelding. Vi beklager å høre at tjenestene våre ikke har møtt dine forventninger. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både teknologi og kundeservice, og setter pris på din tilbakemelding her. Vi har telefontid fra 8-16 mandag-fredag, men besvarer e-poster utenfor normal arbeidstid, også i helgene. Jeg ønsker gjerne å diskutere dine problemer og finne mulige løsninger. Vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan finne en bedre løsning for ditt behov. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Svindel i dagslys.

Omtale av  Tor

Ble lovet fri tale, sms og data, likt telenor sitt ubegrenset abbonement. MEN det som det ikke sto skrevet noe om var at de «tok seg rettigheten» til å fakturere ekstra viss du bruker over så så mye taletid. Skulle hatt regninger på estimert 1197,- frem til nå, har byttet fra dette og betalt totalt 7637,-. Svindel

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 10:39

Hei Tor, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager eventuelle misforståelser rundt betingelsene for ditt abonnement. Dersom du ønsker å ta en gjennomgang av denne saken kan du gjerne ta kontakt med oss på [email protected]. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB-MOBIL er SCAM.

Omtale av  Sølve L

Ble oppringt, fortalt at de kunne konkurrere med prisen fra Telenor, blir så fortalt at prisen ligger hele 50kr under det jeg tidligere betalte. Som jeg var klar til å høre. Forteller meg ikke om 36mnd bindingstid, forteller meg ikke at dette er ekskludert mva, sier jeg må bare skrive "JA" på melding jeg får fra dem (ettersom jeg hadde 1% strøm på mobilen). Leser gjennom meldingen dagen etter, å finner ut at jeg nå betaler 50kr mer enn det tidligere abonnementet, med en bindingstid av 36mnd. Ikke bare lyger dem for at mann skal si ja, men også binder deg til en løgn i 3 år. Helt utrolig, aldri bruk denne tjenesten. Hva de sier på telefonen, og hva realiteten er er vidt forskjellige. Håper du er en av de hellige som ser dette før du svarer "JA".

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 10:36

Hei Sølve, Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss. Vi beklager at det har oppstått en slik misforståelse rundt betingelsene for abonnementet ditt. Vi ønsker å påpeke at det er standard prosedyre hos oss at alle våre selgere skal informere tydelig om at alle priser oppgis eksklusiv merverdiavgift, da dette er bedriftsabonnement. Det informeres også om eventuell avtaletid både i salgssamtalen og i den påfølgende verifiseringen før avtalen blir inngått. I SMS som skal bekreftes før avtaleinngåelse skal det også fremkomme at priser er eks mva samt eventuell avtaletid. Det ser ut som det kan ha skjedd en feil i kommunikasjonen i ditt tilfelle, og vi tar dette svært alvorlig. Vi ønsker å rette opp i dette og forsikre oss om at våre prosesser følges korrekt. Vennligst send oss en e-post på [email protected] med detaljer om din sak, slik at vi kan undersøke dette nærmere. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Veldig fornøyd

Omtale av  Per J

Er veldig fornøyd med dekningen. Prisen er også veldig bra.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 09:54

Hei Per, Takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med dekningen og prisen vår. Vi streber etter å tilby våre kunder den beste mulige service til en god pris, så din tilbakemelding betyr mye for oss! Takk for at du valgte oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svindelfirma, styr unna.

Omtale av  Hjørdis K

Svindel! Styr unna, de oppererer med falske betingelser. En selger ringte meg, sa de ikke hadde bindingstid og at jeg fikk 750,- i rabatt i hvilken som helst telenor butikk. Ingen av delene stemmer. Nå mener de at jeg skal betale de 4500 pga kontraktsbrudd, men avtalen ble inngått på falske premisser så jeg har sendt en anneldelse.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 09:53

Hei Hjørdis, Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring. Vi beklager å høre om de problemene du har møtt og misforståelsene som har oppstått. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve vår service. Vi tar dine bekymringer alvorlig og ønsker å undersøke saken grundig. Kan du sende oss en e-post med detaljer om samtalen og avtalen til [email protected]? Dette vil hjelpe oss i vår videre undersøkelse. Vi setter pris på din tilbakemelding og ønsker å rette opp i denne saken. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Løgn i forsøk på salg til ENK

Omtale av  Christine

Blir oppringt fra en selger som sier at han ringer meg tilbake igjen siden vi har snakket sammen tidligere, og han har funnet en billigere løsning for meg. Dette stemmer bare ikke, for jeg snakker konsekvent ikke med selgere. Løgn er ikke greit, uansett hva.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 09:51

Hei Christine, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du opplevde denne situasjonen med en av våre selgere. For å kunne undersøke saken nærmere, ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post med detaljer om hendelsen til [email protected]. Vi setter pris på at du tok deg tid til å informere oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 363 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR