Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
SMB Mobil
3.2
419 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

SMB Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
419 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#13
Middels
SMB Mobil er rangert
#13 av 22 mobilselskaper
52%
Bra
52% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 419 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
172
54
3
10
180
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 419 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tommelopp

Omtale av  Ellen

God service, enkel fakturering, grei å følge på Min Side for full oversikt. Meget fornøyd med brukt telefon. Kan anbefales.

Svar fra SMB Mobil
19.02.2024 08:49

Hei Ellen, Takk for en fin tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår service, fakturering og Min Side. Det er flott at den brukte telefonen også har levd opp til forventningene! Takk for at du anbefaler oss videre. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mobilabbonbement

Omtale av  Fenger G

Rimelig og god. Ikke opplevd noen problem. Kan anbefales.

Svar fra SMB Mobil
19.02.2024 08:48

Hei Fenger, Takk for din positive omtale! Vi er glade for å høre at du finner vår tjeneste både rimelig og god, og at du ikke har opplevd noen problemer. Din anbefaling betyr mye for oss, og vi setter stor pris på at du deler din positive erfaring. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil

Selger var ikke etterrettelig. Lovet mer enn vi fikk.

Omtale av  Arne K. H

Vi opplever problemer med dekning på reise. Dette skulle være Telenor sin løsning for små bedrifter, men billigere. Vi mistet Min Sky og Se hvem som ringer. Dårlig dekning i Spania. Med mer..

Svar fra SMB Mobil
19.02.2024 08:47

Hei Arne, Vi beklager å høre at du har opplevd problemer med dekning på reise. Vi tilbyr våre kunder den samme dekningen som Telenor tilbyr sine egne kunder, men vi er en selvstendig mobiloperatør. Du viderefører derfor ikke Min Sky og Se Hvem som ringer. Ta kontakt med vårt kundesenter for å få hjelp til å finne alternative tjenester. Angående dekning i utlandet så benyttes partnere som Telenor har roamingavtale med. Noen ganger kan problemer med dekning løse seg ved å skru på og av flymodus eller telefonen. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil

Lurer og skittent spill

Omtale av  Johan

Jeg ble oppringt av en selger som informerte om at en kollega av henne hadde snakket med meg tidligere, og at vi bare kunne fortsette. Da jeg sa at jeg ikke hadde snakket med dem tidligere, og sa at dette var ren løgn, la hun bare på. Jeg ringte tilbake ril kundesenteret i dag og fikk bekreftet at de ikke hadde kontaktet meg før dette. Dette oppleves som lurer og skittent spill.

Svar fra SMB Mobil
05.02.2024 14:08

Hei Johan, Jeg beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Slik ønsker vi ikke å ha det. Jeg håper imidlertid at du vil gi oss en sjanse i fremtiden til å bevise at vi er en seriøs aktør og at vi kan få muligheten til å gjøre det vi kan for at du skal bli en fornøyd kunde hos oss! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Fungerer helt fint!

Omtale av  Kjell R

SMBMobil har gode løsninger for oss som liten bedrift. Vi er godt fornøyd.

Svar fra SMB Mobil
05.02.2024 13:52

Hei Kjell, Takk for din positive tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at dere er godt fornøyd og at vi har løsninger som fungerer for dere som er en liten bedrift. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Mobilselskap

Omtale av  Indu S

Vi er fornøyd med SMB mobil og er fornøyd med selskapet. God oppfølging og rask svar fra kundeservice.

Svar fra SMB Mobil
05.02.2024 13:51

Hei Indu, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss som operatør. Vi har stort fokus på personlig kundeservice og jeg er derfor spesielt glad for at du har opplevd god oppfølging og raskt svar fra vår kundeservice. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Gal og misvisende tlf salgsinfo gjennom tlf salg.

Omtale av  Stian

Misvisende markedsføring og fremsto som selger var fra Telenor, mitt eget mobilselskap. Opplyste ikke om at det gjaldt et bedriftsabonnment. Gjorde avtale for meg selv og mine to barn men sa opp så snart jeg fikk avtalen i e-post der jeg innså at det var snakk om eks moms og bedriftsab.. noe jeg selvsagt ikke hadde bedt om.. Trodde det var snakk om et priv familieabonnement. Med bedriftsab var det ingen angrefrist og kort tid etter fikk jeg derfor et krav på over 17 000 kroner for et abonnment som jeg sa opp samme dag som det skulle aktiveres. Helt uakseptabel tlf salg taktikk og misvisende informasjon! Det ble heller ikke opplyst om at jeg ville miste flere tjenester enn den ene de nevnte (mobil id logg inn i bank) Mistet også skylagring med mer men dette ble ikke nevnt. Altså flere forhold der informasjonen var mangelfull eller gal ved tlf salget.

Svar fra SMB Mobil
05.02.2024 14:04

Hei Stian, Takk for at du deler din erfaring med oss. Jeg beklager å høre at du føler deg lurt etter å ha byttet til våre abonnementer, spesielt i forbindelse med familiemedlemmene dine. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør og det tar vi alvorlig. Det er viktig for oss å presisere at det aldri er vår intensjon å villede noen, og vi tar ansvar for å sikre at all informasjon som gis er tydelig og korrekt. Vi beklager hvis dette ikke var tilfellet i din kontakt med oss. Ettersom vi selger bedriftsabonnement så blir prisene oppgitt eks mva. Dette skal imidlertid selger også informere om i samtalen, i tillegg til at det skal stå i SMS som sendes før avtaleinngåelse. Det samme gjelder eventuell avtaletid. Det skal også informeres om at det er bedriftsabonnement og våre kunder må alltid bekrefte korrekt orgnr i samtale med selger, i tillegg til at dette står i sms som bekreftes før avtaleinngåelse. Dersom din sak enda ikke er løst ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected] med detaljer om saken slik at vi får sett på den. Jeg ønsker veldig gjerne at vi får sett på hva som har skjedd i salgsprosessen her. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 419 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR