Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Brukes på hytta i Mandal og erfarer at dekning ofte faller ut. Ikke stabilt og bruker masse tid på å klage uten at det hjelper besynderlig.
Hadde noe vært bra så skulle jeg skrivd det, Men min mening er at telenor bare er søppel! 😡 Folka bryr seg kun om penger, driter fullstendig i kundene sine og gidder på ingen måte å yte noen som helst form for service! Aldri vært så missfornøyd med operatør noensinne!! 😡😡😡 Hvis noen trenger mer info så send gjerne en melding til (anonymisert), så skal jeg fortelle!
Jag tycker det helt vansinne att dom äldre i Norge som knappt ringer och inte bruker data fortsatt betalar 499:- i månaden för sina abbonomang hos telenor. Detta är scam!
Jeg ringte kundeservice for å høre om mobiltbredbånd til huset, og om det var mulig å få twe pakke fra dem også. Fikk beskjed at det gikk helt fint. Så bestilte da begge deler. Mobiltbredbånd kom ganske så fort. Ringte så for å høre om hvor twe blei av. Fikk da beskjed etter 1t i kundeservice og omtrent 6stk forskjellige folk at det ikke var mulig å få til. Blei da sent inn sak til reklamasjon hos Telenor. Fikk tlf fra de idag at jeg kunne sende inn ruter for å få tilbake pengene. Så sitter nå her med triste unger uten Internett, uten tv og ett hull i vinduskarmen etter ledning fra antenna. For det var ikke aktuelt som ett plaster på såret for at de solgte ett produkt som ikke gikk. Å da få beholde Internett til jeg fant en ny leverandør.
Jeg har ingenting bra å si, jeg blir ringt opp minst 2 ganger i uka der de ringer en gang hver dag, til 5 dager i uka og Opptil tre ganger med oppringning pr dag. Jeg er så virkelig lei av at de skal tigge til seg kunder på den måten, ikke minst bli ringt opp hver j#%la dag når jeg sier jeg har binding hos et annet selskap. Bare drit å dra Telenor, skjerp dere, dere er verre enn de personene i kirka som tigger om penger gjennom en gudstjeneste.
Det strevet virker på meg som det er "første dag på jobben". Har kjøpt en mobil hjemmetelefon som ikke virker. Har strevet med dette i flere måneder. De klarer å sende faktura! De må få det inn med teskjeer! Jeg har av alle ting fått beskjed om at de har registrert "feil på Bredbånd!! Ikke noe feil der. Bruker Get.
Telenor fungerer greit, men jeg syntes det er alt for dyrt og veldig varierende i pris. 8 gb til 399 er greit nok, men dyrt iforhold til andre operatører?.. Det som derimot irriterer meg mest er når jeg har brukt opp dataen min så får jeg melding av Telenor at Måndens data pakke er brukt opp og at jeg automatisk får en ny data pakke til 199? uten og få muligheten til og takke ja eller nei? Syntes Telenor burde ha en for godkjenning før man får en ny data pakke? Telenor fungerer ok, men når jeg får regninger som varierer fra 900-1200 stiller jeg meg noen spørsmål? Vurderer og se etter en rimeligere operatør.
Overpriset alle tjenester, begriper ikke at de har kunder. Viden kjent for dårlig kundeservice.
Gikk gjennom fakturaen nå, og fant ut at Telenor har lagt til SAFE uten min tillatelse. Dette koster meg 200 kr ekstra i måneden. Swap er også noe tull. Styr unna!
Har snakket med de 9 ganger, saken er fortsatt ikke løst og ingen tar ansvar....
Telenor er dyrt, de er lite hjelpsomme, og regningen min gikk plutselig opp med 200 kroner for tjenester som før var inkludert (ID-tyveriforsikring og noe nettsikkerhet). Jeg begynte med Telenor for å teste Swap. Jeg har betalt swap-forsikring hver måned, men når jeg skulle swappe så ville de ha 1000 kroner ekstra fordi baksiden av telefonen har riper. Jeg har nettopp byttet mobilleverandør, for denne pengeutpressinga kan de dra på skogen med.
Værste erfaringen jeg har hatt med en mobil leverandør. Veldig dyrt, ligger til tjenester jeg ikke ønsker og tar blodpris.
Dyrt abonnement blir enda dyrere hvis vi må betale transaksjon gebyr BankID. Ellers er jeg fornøyd med dekning og kundeservice.
Telenor er et stort selskap noe som sikkert er grunnen til at man ikke kommer gjennom på kundeservice, men det skal ikke våre 40 minutter ventetid når man ringer. Samt prisene på abonnement er alt for høye kontra hva man får. Og at Telenor velger å ta betalt for BankID på mobil er helt uholdbart. Anbefales ikke!
Man blir påprakket en masse tillegg man ikke har spurt etter, de har heller ikke et system der man kan ringe fritt til land i Norden uten tillegg i pris. Gjør man slike samtaler suger telenor deg ren med ågerpris. Jeg har hatt telenor abonnement helt siden jeg kjøpte første telefon og begynner nå og alvorlig tenke på å bytte selskap. Det er også slik at når man kjøper en ny telefon og blir spurt om man vil ha forsikring og opplyser om at man har forsikring. Da er det ingen som sier noe om at den gjelder spesifikt for den telefonen du er i ferd med å bytte ut. Det må gies beskjed om dette fra ekspeditør, at man der og da må si opp den forsikring man har på den gamle telefonen. Deretter at man må tegne ny forsikring på den nye telefonen. Jeg personlig har aldri fått slike opplysninger ved kjøp av ny telefon og har i den anledning betalt forsikring i X- antall år på telefon som ikke har hvert i bruk. Følgene av det er at jeg har betalt tusenvis av kroner jeg like gjerne kunne kastet i toalettet, eller benyttet til kjøp av ny telefon. SKJERP DERE, ellers vil der miste kunder, ja i flertall!!!
Blir alltid overfakturert og er alltid noen skjulte kostnader som dukker opp. Byttet til ice og har 1000GB i mnd og blir aldri overfakturert og ingen overraskelser. Topp kundeservice.