Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
de har alltid god service. Ved regninger "som forsvinner" har de alltid forståelse og gir ekstra frist. De gir alltid beskjed når noe skal fixes. Beste selskap som er (har prøvd mye andre både i inn og utland, Ja du kan få billigere, men er noe feil, ja så har de som regel crappy service).
Lureri! Fått helt annet jeg vært lovt. I sted på 299 kr regning fått 508 kr, håper hun som ringt dukker opp.
Veldig bra dekning, men det er ganske dyrt, er ikke verdt det å bruke de egentlig, ICE og Komplett mobil er like bra og billigere.
Utrolig god kundeservice, vært i kontakt med dem flere ganger, og får alltid god hjelp. God dekning rundt hele landet, også hode utenriksavtaler!
Skulle gå fra Komplett mobil (nå Ice) til telenor. Ble lovet på telefon at jeg og mine barn skulle få 1 GB abonnement til hhv 199/149 kr per måned. Etter jeg ble kunde ble jeg oppmerksom på at jeg skulle betale 249/199 kr per mnd. Kontaktet kundeservice, og de informerte om at prisene var absolutte, og den prisen jeg hadde fått i utgangspunktet ikke gjaldt. En useriøs representant har gjort sitt til at vi igjen skal bytte mobil leverandør. Bortsett fra det skal de ha skryt for rask og profesjonell kundeservice mtp andre spørsmål og portering.
Stoler på dette. Fakturaene kommer i posten. Veldig bra med dette over år.
Måtte registrere mange persondetaljer, f.nr og lignende for å kunne få greie på en pris via chatten! Dyrt og dårlig. Ice, here I come
Har alltid fått den hjelp vi trengte, høflig og positive personale.
Et selskap jeg pga både pris og kundebehandling skal holde meg så langt unna som overhode mulig!
Suveren dekning og relativt greit å holde oversikten over utgiftene. Det som kommer litt "skjult" er kostnadene for spesialnummer til banker osv. Har opplevd at kundeservice har vært noe "aggressiv" når jeg ikke forstod utgiftspostene.
Telenor har null respekt for kunden. Ikke stol på noen av fakturaene deres. Ei heller avtaler du gjør gjennom kundeservice. Telenor vil garantert miste mange kunder i fremtiden med slik kundebehandling som de utøver nå om dagen. Jeg er nærmest sjokkert og vil fraråde på det sterkeste å binde seg opp mot Telenor!
Jeg kan trygt si at du ikke får det du skal for pengene her, både i mengde GB, hastighet osv. Jeg hadde mobil og mobilt bredband. Mobilregningen var på ca 1500-2000 swap, flexi. den var nede på 1200 da jeg var uten mobil en måned. Det mobile bredbåndet fikk jeg bestilt noe som tok lang tid, slik at jeg gikk i butikk for å hente ut ett og sende tilbake det andre når det ankom. Det andre ble sendt tilbake, men jeg måtte fortsatt betale for begge to og fikk beskjed om at det skulle bli tilbake betalt eller slettet når andre regninger kom. Fikk vell en sum på 5-6 tusen på 1 måned og ingenting ble slettet/tilbakebetalt. SKAL ALDRI BRUKE TELENOR MER!
Det er ingen abonnement som kan måle seg med Telenor. Best dekning, pluss at jeg får både rollover OG Music Freedom, som jeg gjør at jeg sparer MYE data. Jeg har også veldig god erfaring med kundeservice både i butikk og på nett.
Jeg synes det er dyrt, men er også veldig fornøyd med service og app.
Sammenlignet med andre abonnement er Telenor Yng 6GB dyrt. Opplever også at jeg av og til har dårlig dekning, selv om jeg bor midt i Tromsø sentrum. Ellers et helt ok abonnement.
Lei av å bli byttet fra abonnement til abonnement for dårligere avtaler og dyrere pris. Originalt hadde jeg 4gb for 249 kroner, men jeg ble tvangsflyttet til 5gb for 399kr etter et halvt år da abonnementet jeg hadde ble fjernet. Kvalmt og jeg byttet så ned til 2gb for 249 og føler meg snytt for 3gb. Veldig kraftig nedgradering etter min mening. Sånn jeg opplever det og min erfaring med dårlig kundeservice angående bredbånd så er jeg rett og slett dritt lei Telenor. De tenker bare på penger og gir ingenting tilbake.