Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Får alltid den hjelpen jeg trenger
er vel i grunnen bra
Har rimeligste abonnement, men får mer for pengene enn jeg har fått i andre selskap. Med samme forbruk har jeg regninger som ligger om lag 200 kroner mindre pr mnd., selv om jeg betaler 50,- for ekstra internettbruk.
bra dekning.. men det koster for mye :-)
til nå god service , god dekning, men som kjent alt kan bli bedre.
Jeg har ingen ting å klage på.
Telenor har ikke mobildekning på min arbeidsplass, til tross for at dekningskartet viser at de har. Selgere som ringer påstår at de har, men ingen som er der kan ringe på Telenors nett.
Alt er bra har bare gode opplevelser med Telenor, kommer ikke til å bytte uansett....
jeg kjøpte en mobil tlf av dere.. Angret på kjøpet føre 14 dager. Dere gikk imot det. Dere på stod att tlf var brukt(ripe i glasset) Dere forlangte betaling for den og jeg nekta. saken Gikk til innkaso. Jeg kontakta forbruker rådet og vant saken. Ingen unnskyldninger fra dere-
Dekning har blitt dårligere enkelte steder.
Bra dekning, tilbyr deg nytt og forbedret abonnement ut ifra dine behov
Tjenestene er bra! Prisen kunne vært mer konkurransedyktig, men en sikker tjeneste koster selvfølgelig mer enn en som ikke funker.
Inngikk avtale om et bra abonnement for mitt mobil og databruk, men da med binding i 12 mnd. Men operatør hos Telenor har ikke lagt dette inn i systemet, og jeg fikk ikke tilbudet som avtalt da jeg tok kontakt igjen og etterlyste dette, det var gått ut. Ergo så er jeg nå "gisseltatt" og låst med et drittabonnement som jeg ikke ønsket meg, mye bedre tilbud å hente hos andre leverandører. Jeg vil umiddelbart bytte til annet selskap når dette er gått ut. Er ikke fornøyd med Telenor (Djuice) i det hele tatt...