Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Mobil
2.2
537 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
537 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#20
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#20 av 22 mobilselskaper
34%
Middels
34% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 537 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
118
50
65
67
237
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Mobil
Telenor Mobil har 537 verifiserte omtaler på Bytt.no

For dyrt

Omtale av  Anja

Jeg synes abonnement er for dyrt. Og jeg skjønner ikke hvorfor det er så dyrt.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Prisen

Omtale av  Kristoffer

Först höjde de prisen på mitt 6GB. Så jag endret till 4GB för att behålla samma prisen. Nu har de höjt prisen på tjensten Ring Norden fra 9kr till 79kr. Spurte support varför sådan höjning. - För att nu kan man ringa hela EÖS för 79kr/månaden. Men jag vill ringa Norden.

Prisen

Omtale av  Morten F

Er veldig fornøyd med Telenor, bortsett fra prisen.

Utrolig sleipe

Omtale av  Bjørn

Dem krever fra 1 april 79 kr for å ringe Norden/andre land, å dem gjør stadig om abonnementer slik att dem blir dyrere, så jeg bytter ut dem med Telia. Men har hatt telenor siden 90 tillet men nå er det nok

For dyrt

Omtale av  Sissel V

Tjenesten er dyr. De gangene vi har kontaktet Telenor butikk (Storo) for hjelp for å møte våre behov, skjønner vi i etterkant at vi har fått en avtale som er veldig dyr.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forferdelig service

Omtale av  Helge

Når Telenor gjør en feil, så er det kunden som må rydde opp. Man kan kun ringe (Telenor tjener penger), det kan ikke sendes mail. Gjelder det f.eks en datters midlertidig abonnement på hjemmebesøk, og det er feil på faktura, så kan ikke "kundeservice" ringe opp kunden. Og ingen andre kan ordne opp.

Fullstendig ute av kontroll

Omtale av  Pål M

- Telenor selger meg Internett og tv over telefon - jeg forklarer at vi flytter inn i huset om 6 uker og da får jeg beskjed om at det er nok tid. - noen dager senere får jeg plutselig beskjed om at de må avklare om det er mulig å etablere Internett i område - jeg snakker med 2-3 saksbehandlere hver dag i over 2 uker nå og flere av de har forskjellige historier: 1 sier at saken er sendt videre til deres entreprenør Eltel (Eltel har ikke fått bestilling) 1 sier «det er på vei til deg nå», 1 sier at saken er sendt til Telenor internt for å avklare om det er mulig å etablere fiber… dette til tross for at jeg har informert de om at fiberrøret ligger frem til husveggen og naboen har nettopp fått fiber fra Telenor. Saken står fremdeles her nå etter over 2 uker. Jeg har ennå ikke fått noen ordrebekreftelse… Dette er bare helt overordnet forklart. Det er så mye mer til denne historien. Telenors behandling av kunder er en sak for TV2 hjelper deg.

Telenor Mobil har 537 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Mobil mener

Telenor Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR