Trøndermobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning, selvm om det er telenor dekning er det dårligere enn tidligere telenor abb. 4g der det skal være 5g
Hei Joachim, jeg ser at du ikke har noe aktivt kundeforhold hos oss i dag, antar derfor at denne omtalen er feil, hos oss får du full Telenordekning! 💙 Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Fredrik og resten av gjengen i Trøndermobil.
Jeg er veldig fornøyd med dette byttet, å imponert over oppfølginga før og etter byttet ble gjort. De er tydelige på att de vil kunden skal være fornøyd. Billig og bra!
Hei Benthe, Tusentakk for så trivelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! 💙 Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Fredrik og resten av gjengen i Trøndermobil.
Meget fornøyd 👍Trivelige å kunnskapsrike kunderådgivere👍👍Alt blir ordnet opp i via Tlf. kontakt🌹Håper det fortsetter sånn som det har begynt⛴👍Sparer også en del fra å være i Telenor👍👍👍Ønsker Trøndermobil masse lykke til i fremtiden🌹
Hei Edna, Tusentakk for så trivelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! 💙 Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Fredrik og resten av gjengen i Trøndermobil.
Veldig god sørvis og blir forklart på en god måte.
Hei Trygve, takk for trivelig tilbakemelding, ønsker deg en flott dag videre! 💙 Hilsen Silje og resten av gjengen i Trøndermobil.
Fungerer utmerket, knapt merkbart bytte fra forrige levrandør. Anbefales👍
Hei Martin, takk for trivelig tilbakemelding! 💙 Mvh Silje og resten av gjengen i Trøndermobil.
Trøndermobil er bare helt supert! Æ bytte fra Ice og fikk bedre pris og mye bedre dekning, dem har også fantastisk kundeservice!!! 😊😊😊
Hei Bibbi, takk for hyggelig tilbakemedling! Vi setter pris på at du er kunde her hos oss lokalt💙 Mvh Silje og resten av gjengen i Trøndermobil.
God service når e ringer dæmm å grei pris på abonnementet
Hei Anne, så trivelig tilbakemedling, vi setter pris på at du er kunde her hos oss lokalt! Mvh Fredrik og resten av gjengen i Trøndermobil💙