Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av selger som ikke oppga at han ringte for å selge abonnement rettet mot bedriftsmarkedet, og jeg oppfattet derfor ikke at prisene som ble oppgitt var eks. moms. og at dette ikke var for meg som privatperson. Selger nevnte ikke alle de skjulte gebyrene og påsto at Unifon har Norges beste dekning. Jeg har aldri hatt så dårlig dekning noen sinne, selv midt i Oslo. Har nå det dyreste telefonabonnementet jeg noen gang har hatt, og er stuck med det i 2 år. Hvis jeg vil bryte med Unifon koster det meg 3000kr. Hold deg for all del unna, dette er et selskap som burde stilles til ansvar for markedets styggeste salgsteknikk. Rent bedrageri.
Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. De har flest basestasjoner i Norge, og er størst på 4G+. Jeg vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
God dekning, gode priser og bra kundeservice. Glad jeg byttet operatør 😊
Hei Hege, Takk for hyggelig tilbakemelding! God dekning og kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Du må være forberedt på forhåndsfakturering for flere måneder om gangen, og det kommer fakturagebyrer i tillegg til den gode prisen de lover for abonnementet. Legg også merke til at de tilbyr bedriftsabonnement og at du som virksomhet/enkeltpersonsforetak ikke har samme rettigheter som privatpersoner har ifølge forbrukerkjøpsloven.
Hei John, Takk for din tilbakemelding. Første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar vil derfor kun inneholde faste kostnader for en måned og kostnader for bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Alle bedrifter må også beregne å betale merverdiavgift. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Opplevde at avtalen ikke ble slik som vi hadde avtalt per telefon. Det tilkom mange skjulte kostnader som ikke ble nevnt da avtalen ble inngått. Ble møtt med svært dårlig kundeservice da jeg ønsket å si opp avtalen på grunnlag av dette. De var heller ikke villige til å høre på begrunnelsen for hvorfor jeg ønsket å avslutte abonnementet, men ble møtt med frekke svar på mine e-mailer. Selskapet fremstår rett og slett som svindel, og vil ikke anbefale noen å tegne an avtale med Unifon.
Hei Marius, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du opplever det slik og at du referer til frekke svar. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men vil gjerne se nærmere på den. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold. Generelt kan jeg informere om at første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar, vil kun inneholde faste kostnader for en måned og bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Send meg gjerne en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Er strålende fornøyd med servicen. Snakket med en kundebehandler og må virkelig innrømme at det er den beste kundeservicen jeg noengang har fått. Utrolig hyggelig og imøtekommende, så jeg kommer definitivt til å forbli kunde hos dere. Helt formidabelt, 10 av 10!!
Hei Per, Takk for din hyggelige tilbakemelding! Fornøyde kunder er viktig for oss. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Får faktura etter at jeg har sagt opp og beskjed om at de skal ta tak i det, får purring etter at fakturaen er annullert (orker ikke krangle mer med de) Ingen bindingstid, men 3 månedersoppsigelsestid, som i praksis vil si 3 måneders bindigstid.
Hei Marius, Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men vil informerer om at når bindingstid er avtalt på bedriftsabonnement er det normalt 24 mnd. Dersom det ikke er bindingstid er det oppsigelsestid på 3 mnd. Dette er standard hos flere operatører i bedriftsmarkedet. Ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.
Unifon er en seriøs aktør i telemarkedet som setter kundens behov i søkelyset. Unifon leverer bleksible løsninger og er konkurransedyktige på pris og kvalitet. Anbefales...
Hei Allan, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding og din anbefaling! I Unifon lover vi deg enklere og rimeligere løsninger for din bedrift, uavhengig av størrelse. Verdens raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Vennlig hilsen Anita/Unifon