Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
927 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
927 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 927 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
414
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utmerket

Omtale av  Olav T

Unifon hooket meg opp med et bra abonnement, til bra pris. Sentralbord løsningen virker også bra. Super happy !

Svar fra Unifon
06.10.2020 11:26

Hei Olav, Så hyggelig å høre, fornøyde kunder er viktig for oss! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindel

Omtale av  Al

Arven etter Phonect. Vi ble lurt trill rundt av selger i Phonect. Det gikk uker før de fikk aktivert simkort. Deretter ble vi dobbelfakturert, der saksbehandler lovte å sende ny faktura. Dette skjedde aldri. Etter flere telefonsamtaler valgte vi å skifte tele-leverandør. Hadde ikke sjekka avtalen som måtte underskrives samtidig som vi satt i telefonsamtalen. Selger bedyra at der ikke var avbruddsgebyr, og vi trodde på han. "Det er samme pris uansett". Etterhvert skifta selskapet navn til Unifon. Vi ba om opptaket av samtalen der Phonect solgte oss abbonement, med det var selvsagt sletta! Vil tro at det er samme folka som driver Unifon siden der ikke fins vilje til å rydde opp. Nå sitter vi med regninger på flere tusen for et abbonement som bare virka i 3 uker.

Svar fra Unifon
01.10.2020 10:24

Hei AL, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Elendig kundeservice, på grensen til bondefangeri

Omtale av  Henning

Etter en hyggelig samtale med selger, forsvant all kundeservice. Sene, om noen, svar på henvendelser, villedende informasjon. Og det verste var når jeg valgte å oppsi avtalen. De godtok flytting av nummer til annen leverandør, men hevdet så at de ikke hadde fått noen oppsigelse og insisterte derfor på å fortsette å sende fakturaer. Lang samtale med flere kundeservice som kom med løgn og bortforklaringer.

Svar fra Unifon
24.09.2020 15:02

Hei Henning, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Useriøs selskap

Omtale av  Michael

De skulle sende bedriften vår en gratis test-SIM slik at vi i ei uke kunne teste hastigheten de lovet. Deretter starter det. Vi blir fakturert for et fult abonnement. Klagen blir avvist med at vi ønsket et abonnement. Videre klage får vi medholt på, en unnskyldning og lovnad om å få kreditert fakturaen. Deretter skjer det lite, helt til de sender en ny faktura med et til abonnement, denne gangen på databruk. Tror når man blir kunde må man sjekke nøye hva de i sin kreativitet fakturerer. Utenkelig for oss, å signere en avtale når det starter slik.

Svar fra Unifon
25.09.2020 07:42

Hei Michael, Takk for din tilbakemelding. Beklager igjen for denne opplevelsen men er glad for at vi fikk ordnet opp i deres sak. Det har aldri vært vår hensikt å prøve å lure dere eller andre kunder. Vi håper dere ved en senere anledning velger Unifon. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Komplett leverandør

Omtale av  Thomassi

En av Vestlandets største aktører innen bilbransjen har gått over til Unifon, vi er strålende fornøyd med de som leverandør av løsninger innen telefoni og ser fram til videre samarbeid.

Svar fra Unifon
23.09.2020 08:44

Hei, Takk for deres tilbakemelding. Så hyggelig å høre at dere er fornøyde, det betyr mye for oss! Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svindel

Omtale av  Per

Ble lurt inn i 2 års bindingstid av selger, som ikkje informerte skikkelig om dette på telefon. Måtte og betale gebyr på brudd av bindingstid til Phonect som er kjøpt opp av Unifon for og skifte abbonomang. Selv om det ble sagt at det blir ringt fra samme selskap. Hyggelige folk i kundeservice som sier de skal hjelpe med og få brutt bindingstiden uten at noe skjer. Er og blitt fortalt gjentatte ganger at omdømmet fra Phonect tiden skal bli bedre. Men ser at dette nok bare blir videreført i Unifon, får ingen reel hjelp i kundeservice.

Svar fra Unifon
21.09.2020 07:38

Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Klarer ikke levere tjenesten

Omtale av  Roy A

Tegnet abonnement med Unifon den 28 juli 2020 og nå er vi kommet til 16 september og jeg har forsatt ikke fått sim kort fra dem. Siden jeg har kreditt anmerkning så måtte jeg betale inn kr 1000,- i forskudd som jeg nå har forlangt å få tilbake for andre gang. Første epost til dem hvor jeg trekker bestilling og forlangte depositum tilbake ble sendt 9 september uten at jeg har fått noe svar på den.

Svar fra Unifon
21.09.2020 07:32

Hei Roy, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse hos Unifon. Uten at jeg kjenner detaljene i denne saken vil jeg tro at dette er tatt tak nå! Send meg eventuelt en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR