Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Når kommer esim venter på dette skulle fått brukt apple watch igjen
Hei Trond, Takk for din henvendelse! Vi forventer å kunne aktivere de første kundene på e-SIM i slutten av september. Grunnet manglende støtte for bankID på mobil har vi valgt å utsette e-SIM frem til nå. Dessverre støtter vårt eSIM foreløpig ikke applewatch da Apple per idag kun tilbyr dette til hovedleverandørene. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Gigabytene renner ut i løpet av et par dager, og de forlanger 990 kr pr ekstra GB data(!). De fakturerer gjerne dobbelt og nekter å ta selvkritikk eller gi tilbake penger dersom de har gjort en feil. Du har bindingstid på 2 år hvor du må betale 3000 kr for å si opp abonnementet før det -og I TILLEGG er det tre måneders oppsigelsestid!?! Dette er seriøst det mest svindlete selskapet jeg noengang har vært borti! Stay away!
Hei Ellen, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Unifon tilbyr abonnement med Data Refill, da vil du aldri gå tom for data. Når datapakken din er brukt opp vil du automatisk få tildelt en ny datapakke med datamengde tilsvarende den du har i abonnementet (oppad inntil 20 GB) ditt til kun kr 99 eks. mva. Det du ikke bruker opp av den inkluderte datapakken vil overføres til neste måned med Data Rollover. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Var uforsiktig å bite å et tilbud fra Phonect. Startet med at de ikke brukte avtalt pris på fakturaen, siden har det vært et virvar av kreditnotaer og fakturaer, delvis uten spesifisering. De prøver seg til og med på å føre opp kreditnota som faktura på kontoutskriften. Betaler du ikke så sendes det inkassovarsel fra Wisma med friske ekstra gebyrer. Kundeservice var så elendig at vi valgte å flytte etter 14 dager, godt gjort! De tar betalt 3 måneder på forskudd, allerede i juni dukket faktura for september opp, og de har 3 mnd oppsigelsestid, så dersom du porterer til annet selskap på kortere varsel så må du selv betale dobbelt i perioden. Ligg for alt i verden unna denne gjengen.
Hei Magne, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Dårlig mobilabbonement på alle mulige måter: - Utelater å nevne moms og administrasjonsgebyr når de selger abonnementet. Når dette legges til er prisen tilsvarende alle mulige andre billig-abonnement - 3 mnd oppsigelsestid! - Dårlig kundesørvis og rot i forbindelse med oppsigelse. Måtte ringe 4 ganger for å få sagt opp abonnement. Vet fortsatt ikke om det har gått i orden! ringte første gang for 4 mnd siden! - rotete fakturaer
Hei Ida, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Uten å kjenne detaljer i din sak vil jeg gjerne sjekke opp dette og hjelpe deg. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bare bløff. Dette går jeg til Forbrukerrådet og Telenor med. Telenor kan ikke samarbeide med sånne meget useriøse folk. Legger på mer enn 4 gangar’n . Sier det er 15 GB. Så blir det 10. Blir det ikke ordnet opp så kommer også TV 2 hjelper deg inn i bildet.
Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for våre kunder. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg er ikke fornøyd! Utgir seg for å være telenor, oppgir ikke nøyaktig pris. Oppgir ikke bindingstid og at det er NULL angrefrist på bedriftsabonnement. Mitt firma er ikke aktivt men ble lurt til å kjøpe bedriftsabonnement, visste ikke at det var det jeg gjorde. Dyr data om du er uheldig å gå over. Appen funker ikke så får ikke kjøpt ny data for 99,- og endre med å betale 990kr for 1GB. Helt utrolig. Dårlig data, mister dekning hele tiden. Forskuddsbetalte for 3 mnd, 2600kr!! Får nå ny faktura for November som skal betales i sept. Utrolig dårlig kundeservice. Styr unna! Jeg går tilbake til telenor!
Hei Maria, Takk for din tilbakemelding! Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi gjerne vite hvilket områder dette dreier seg om og undersøke om det ligger feil eller trenger oppgradering. Send meg gjerne en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg fikk tilbudt en fantastisk pris, men det skulle altså vise seg at regningen skulle bli langt høyere. Prisen er fortsatt ikke så fryktelig dårlig, men skuffende at det skulle bli slik.
Hei Bjørn, Takk for din tilbakemelding! Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Send meg gjerne en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon