Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
933 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Negativ trend

Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
933 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 933 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
418
53
16
31
415
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 933 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fantastisk god service og gode priser!

Omtale av  Frida

Min erfaring med Unifon er at prisene er svært gode, i tillegg til at det er en helt fantastisk service!

Svar fra Unifon
05.10.2022 10:53

Hei Frida, Tusen takk for fine ord, det skal jeg ta med til vårt kundesenter. Hos oss får du alltid full Telenordekning. Ha en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God pris og svært hyggelig samtale

Omtale av  Jan H

Jeg fikk en god pris jeg var fornøyd med 😊 hyggelig samtale.

Svar fra Unifon
05.10.2022 10:53

Hei Jan, Takk for fine ord. Vi er stolt av å leverer mobiltjenester i Telenors mobilnett til konkurransedyktige priser. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Veldig god service!

Omtale av  Malene

Jeg tok kontakt for å undersøke mulighetene mine hos unifon. Informative og ryddige ansatte hjelper meg til å ta et informert valg!

Svar fra Unifon
05.10.2022 10:52

Hei Malene, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med det. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Fantastisk service!

Omtale av  Maria

Veldig god service, og rimelige priser. Meget fornøyd!

Svar fra Unifon
30.09.2022 15:41

Hei Maria, Takk for fine ord! Vi er stol av å kunne levere tjenester med 100% Telenor dekning til konkurransedyktige priser. Ha en fantastisk helg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Kjempe bra service

Omtale av  Prims

Gode priser og kjempe bra service. Veldig førnøyd 👍

Svar fra Unifon
05.10.2022 10:51

Hei Prims, Det er fantastisk å høre du er så fornøyd med vår kundeservice. Takk, og ikke minst for at vi er så heldig som får ha seg som kunde! Ha en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Skjulte kostnadar her og der.

Omtale av  Kristoffer

Skjulte kostnadar over alt. Prisar eks. mva. Oppseiings gebyr Oppseiingstid Meget dårleg informasjon frå kundebehandlarar. Eg fekk beskjed om at eg fekk tilbakebetalt førehandsbetalte fakturaer, dette stemmer ikkje då det er ei oppseiingstid på 3 mnd. som ikkje er informert om før skifte av levrandør er eit faktum. og oppsigelsestida varar i frå abonent seier opp skrifteleg og 3 mnd. fram. Har lyst å skriva mange ukvemsord her, men det får være.

Svar fra Unifon
27.09.2022 10:17

Hei Kristoffer, Vi ønsker på ingen måte å skjule kostnader for noen, dersom dette er tilfelle må du gjerne sende meg eksempler direkte på [email protected]. Oppsigelsestiden fremkommer i våre vilkår som er tilgjengelig på www.unifon.no. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Elendig

Omtale av  Elisabeth

Føler meg skikkelig lurt. Jeg ser at det er vanlig å lure kunder med på abo ved å operere med forskjell på bindingstid og oppsigelsestid. At man har oppsigelsestiden «gjemt» i kontrakten og bare opplyser om bindingstiden i avtaleoversikten er råttent. Det ble ikke nevnt med et ord av selgeren på telefonen. Jeg trodde naivt nok at ingen bindingstid betyr at man er fri til å bytte når man vil, men man har altså lurt inn tre og en halv måneds oppsigelsestid i i kontrakten. Den nevnes ikke i oversikten og ikke av selgeren heller. En hemmelig liten klausul. Når jeg nå vil sjekke avtalen min nærmere ved å følge linken de har sendt meg med hele avtalen, finnes ikke siden lengre. De opplyste heller ikke om at abo tilbudet var eks mva. Vet at det også er vanlig, men særlig sympatisk er det ikke. Anbefaler ingen å bytte til Unifon. At det er lovlig og vanlig å operere på denne måten gjør det ikke rett. Jeg føler meg lurt, og kommer aldri til å gå tilbake til Unifon. Jeg syns også det tar altfor lang tid å få svar fra supporten. Elisabeth

Svar fra Unifon
27.09.2022 10:14

Hei Elisabeth, Så trist å lese at du sitter igjen å føler deg lurt, vi ønsker på ingen måte å gi deg den opplevelsen. Nå må det uansett nevnes at oppsigelsestid og bindingstid er to helt forskjellige utrykk. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, du er velkommen til å kontakte meg direkte på [email protected] for en gjennomgang. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 933 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR