Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
927 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
927 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 927 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
414
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no

avtaler?

Omtale av  Bent B

Utrolig dårlig kundeservice. Får ikke kontakt . Kun fått mail at jeg har avtale som sier at jeg har oppsigelsestid noe som er merkelig da jeg ikke har noe avtale med Unifon.(Unifon har kjøpt selskapet der jeg hadde ab. i 6 år) Får ikke se avtalen de påstår at de har. De nekter trolig å svare slik at jeg må betale de 3-4 mnd. ekstra. Useriøse aktører.

Svar fra Unifon
15.11.2022 10:39

Hei Bent, Vårt nummer til kundeservice er 05015. Du kan også nå oss på epost [email protected], informasjonen finner du på vår hjemmeside www.unifon.no. I henhold til våre generelle vilkår er det oppsigelsestid i innværende og tre påfølgende måneder. Dersom det allerede foreligger en skriftlig oppsigelse kan man selvsagt se bort fra dette. Ønsker deg en riktig fin dag.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindel fra ende til annen

Omtale av  Terje L

De overfakturer og pålegger all slags avgifter slik at månedsavgift blir skyhøy. Så jeg fraråder alle til åbinde seg til Unifon. Man går å gruer seg hver måned for hvilke ekstra avgifter de har funnet på. Nå har jeg sagt men må holde ut i oppsigelsestiden som er på 3 måneder. Hvis delebil unngå å bli flådd så hold dere unna Unifon.

Svar fra Unifon
07.11.2022 14:03

Hei Terje, Det er trist å høre du ikke er fornøyd med oss som leverandør. Alle kostnader knyttet til avtalen fremkommer i kontrakt/vilkår. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men send meg gjerne navn og nummer på [email protected] så vil jeg gjennomgå saken. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Hold dere laaaaaangt unna

Omtale av  Kjetil

Ho,d dete langt unna om du ikke vil ha lang oppsigelserid og masse fakturaer.Blir oppringt av selgere som lover ingen bindingstid som bare er løgn

Svar fra Unifon
07.11.2022 14:05

Hei Kjetil, Avtalens oppsigelsestid kommer frem i vilkårene som følger avtalen. Vi har strenge krav t il dokumentasjon i forbindelse med innsalg, så dersom du mener noe er hold tilbake vil jeg gjerne gjennomgå saken din. Du kan sende meg en epost på [email protected] med navn og nummer. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Telefonselger - useriøs?

Omtale av  Petter

Ble nettopp oppringt av en selger fra Unifon. Jeg hadde ikke hørt om de før. Han forklarte at de var underleverandør av Telenor, fortalte om et milliardsøksmål Telenor hadde tapt og at Unifon ble opprettet for å få lov til å tilby mye bedre priser. Og at de dekket samme alltid på nett garanti. Så spurte han meg om hvilket abonnement jeg hadde og jeg sjekket opp og sa pris. Så la han bare på. Selgeren ringte fra tlf: +47 960 0* *** Virker veldig proft og jeg kommer garantert til å føle meg trygg på å bli kunde her med et slikt flott innsalg..

Svar fra Unifon
07.11.2022 14:08

Hei Petter, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Nå er det ikke lov å utgi sensitiv informasjon på bytt.no som telefonnummer. Send meg gjerne en epost på [email protected] så kan jeg gjennomgå saken din. Vi tar denne type henvendelser svært alvorlig, da det er strenge krav i forbindelse med innsalg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Fantastisk

Omtale av  Elias W

Fantastisk kundeservice, fikk svar innen 30 sekunder. Har også fått en god og stødig kundekontakt. Om du betaler mye for telenor-dekning, så får du en rimelig pris hos Unifon.

Svar fra Unifon
07.11.2022 14:10

Hei Elias, Dette er jo helt fantastisk! Tusen takk for en så fint tilbakemelding, og ikke minst for at vi får ha deg som kunde. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forsøk på svindel

Omtale av  Edmund F

Ble ringt opp for 1 mnd siden og tilbud det veldig lukrativt tilbud om mobilabonnement fra Unifon med siden de var jo som Telenor. Ble fortalt at hvis jeg svarte OK på meldingen hun sende kunne jeg få mer informasjon også skulle hin ringe meg opp på et senere tidspunkt. Svarte OK i god tro om at jeg ville bli ringt opp og det ikke var bindene som hun sa. Hadde egentlig glemt hele samtalen, men nå 1 mnd senere prøver de å presse meg til å begynne å bruke deres sim kort og tjenester. Så ringte kundeservice i dag og han var grei og forsto misforståelsen. Han ba meg ringe Telenor og kansellere overføringen fra Telenor til Unifon og at alt nå var fikset. Ringte telenor og de sa at Unifon ikke hadde kansellert overføringen og at jeg måtte ringe de å be de kansellere. Så etter noen timer får jeg Mail om at jeg enten må betale 3000 kr + mva for å bryte eller godta abonnementet med 2 års bindingstid. Tok kampen og fikk kansellert hele greia uten kostnad

Svindel - hold dere langt unna!

Omtale av  William

Ble oppringt av Unifon tidligere i dag. De sa de så at jeg var inne på et «gammelt abonnement» hos Telenor, og ville få meg over på et nytt abonnement. Jeg sa jeg trodde hun sa hun var fra Unifon, men da betrygget hun meg med at Unifon var underleverandør for Telenor, så de samarbeidet. Jeg sa at dette hørtes rart ut, og da la hun på med en gang. Tanken på hva de gjør med kundene de har fått på tråden, orker jeg ikke tenke på.gjett hva Unifon; å utgi seg for å være noe man ikke er, er straffbart!

Svar fra Unifon
31.10.2022 09:00

Hei William, Det er svært trist å lese du har hatt en negativ opplevelse. Vi har strenge krav til dokumentasjon i forbindelse med innsalg, og hva som skal komme frem av opplysninger i en salgssamtale. Vi tar det på alvor dersom det er tilfelle at selger har utgitt seg for å være fra Telenor. Send meg gjerne ditt navn å nummer på [email protected], så kontakter vi deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR