Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
943 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
943 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 943 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
421
55
16
31
420
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 943 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyde kunder

Omtale av  Gunn E. S

Vi er veldig fornøyde med tjenstene til Unifon. Bra kundeservice og god dekning. Prisen er også konkurransedyktig.

Svar fra Unifon
12.09.2022 14:50

Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Hos oss får du alltid 100% Telenor dekning, med svært konkurransedyktige priser. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Imøtekommende og kompetent

Omtale av  Joakim D. W

Opplevde personen jeg snakket med som rolig og behagelig. Det er lett å forstå seg på hva som forklares.

Svar fra Unifon
12.09.2022 15:04

Hei Joakim, Det er virkelig flott å se at du er fornøyd med kundeservicen vår. Dette setter vi stor pris på. Jeg vil ta tilbakemeldingen din med til leder for kundeservice. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon "spiser" GB.

Omtale av  Jorun

Mine 2 GB forsvant på 4 dager, min partner hadde 12GB som forsvant like fort. Det har aldri skjedd før. Ingen forståelse hos såkalt kundeservice. De sier det 4 mndrs oppsigelse!! Fikk tilbud om å kjøpe mer GB! Vi (2stk) så oss best tjent med å si opp abonnement, men nå må vi betale "fast" pris det blir 2500,- i 4 måneder! Til alt overmål ble min partner ringt opp. STYR UNNA! VI FØLER OSS LURT!!

Svar fra Unifon
09.09.2022 11:12

Hei Jorun, Vi vil gjerne se nærmere på saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Unifon. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Useriøst, vanskelig og lite kundevennlig!

Omtale av  Tone

1. vanskelig å komme i kontakt med 2. lite hyggelige kunderådgivere 3. bindingstid, med gebyr på 3000 pr nummer om man bytter. 4. oppsigelsestid på tre måneder

Svar fra Unifon
09.09.2022 11:09

Hei Tone, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Unifon. Vi vil gjerne se nærmere på dette Send en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

ELENDIGE STYR UNNA

Omtale av  Kenneth

De sender regningen din til inkasso med engang. Er du 8 dager over tiden så blir det sendt til inkasso med engang. du får ikke så mye som en purregebyr. Også stenger inkassoselskapet telefonen din før du vet ordet av det. Jeg fikk et abonnent derifra på 50 GB i mnd. Plutselig gikk de bare inn og endret dette til 3 GB pr mnd og sendte meg ekstra data som jeg måtte betale for uten at jeg engang hadde bedt om det. Har de lov til og oppheve bindingstiden på 2 år, mens andre må betale bruddgebyr på 3000 kroner. Spurte om jeg kunne betale normal pris for et abonnent med 50 GB men det nektet de meg så jeg måtte liksom ha et abonnent på 3 GB per mnd. Skikkelige uprofft spør du meg. Styr unna disse svindlerne

Svar fra Unifon
09.09.2022 11:15

Hei Kenneth, Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Unifon. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din. Send meg en mail på [email protected] så tar vi kontakt. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

SVINDEL STYR UNNA!

Omtale av  Linda L

Ble oppring hvor de utga seg for å være fra telia og ville gi meg et bedre tilbud på bedriftsabonnement, det ble aldri nevnt at jeg skulle bytte leverandør før de etter jeg hadde skrevet under sa at jeg burde laste ned unifor appen. ringte kundeservice for å kansellere abonnementet, og ble fortalt at jeg hadde 4mnd oppsigelse og ikke kunne bruke angreretten. rendyrket svindel!

Svar fra Unifon
05.09.2022 11:05

Hei Linda, Det er trist å høre du har hatt en negativ opplevelse. Vi har strenge krav til dokumentasjon i innsalg, og det tas samtaleopptak av bekreftelsen. Send meg gjerne nummeret det gjelder på [email protected] så skal jeg undersøke saken for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Elendig tilbud og kundeservice

Omtale av  Sigrid M

Ønsket umiddelbart å trekke meg fra avtalen da jeg forsto hva jeg hadde gått inn på, blir likevel fakturert for en periode jeg overhode ikke har benyttet tjenesten. Uverdig utnytting av kunder.

Svar fra Unifon
29.08.2022 09:23

Hei Sigrid, Tjenestene vi leverer har standard oppsigelsestid i henhold til våre generelle vilkår. Vilkårene er alltid tilgjengelig på vår nettside www.unifon.no Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i sakene din, du må gjerne sende meg en epost på [email protected] med navn og nummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 943 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR