Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Allente TV
1.4
888 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
888 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-selskaper
14%
Dårlig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 888 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
58
47
53
90
640
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig styr unna

Omtale av  Simen

Har hatt allente i 2 måneder nå. Og har fortsatt ikke fått tilgang til verken Viaplay eller TV2 play enda, selv om vi betaler for dette. Kundeservice er umulig å nå, og ved kontakt får man stadig beskjed om å ringe igjen senere. Desverre går det ikke ann å gi en stjerne. Så måtte bli en hel en, selv om jeg synes 279 i måneden med binding, uten att noe som hels kan benyttes i abbonomentet er forferdelig. Ender nokk med en mail til forbrukerrådet i mitt tilfelle.

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:20

Hei, Beklager så mye for ventetiden på telefon/chat, vi har hatt litt ekstra pågang i det siste men nå skal det være bra igjen. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, om du fortsatt trenger hjelp eller lurer på noe. Med vennlig hilsen, Allente

Ubrukelige tjenester

Omtale av  Frank

Inngikk avtale om mobilt bredbånd. Det viste seg at dem ikke kunne levere som dokumentert avtalt. Skitt happens tenkte jeg, det er et langstrakt land med forskjeller. Tok telefonisk kontakt og ba om at dem tok affære - var fleksibel og forståelsesfull på om det ikke var løsning, dem la på! Skrev et uttall av e- poster og ringte. Fikk ikke svar! Men inkasso sendte dem! Klaget dem inn for Brukerklagenemda (BKN), der fikk dem kritikk for manglende info og anbefaling om frafall av alle krav. Allente svarer med å sende nytt krav. I mitt tilfelle har dem ikke en sak, så je tar den videre med rettsak. Gjør det da jeg regner med å vinne, men der er til nå 10 måneder med fanskap. Hvor mye mer vil vise seg, men Fuck You Allente, dere har møtt på kvist her. Minner om at det er samme selskap som eier Telenor. Gjett hva jeg gjør med dem på mandag!

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:21

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Stadig telefonoppringninger etter oppsagt abonnement

Omtale av  Jan J. B. L

Etter at jeg stadig ble mer og mer misfornøyd med Canal digital/allente valgte jeg å si opp mitt abonnement fra og med 01.08.21. Allerede før denne datoen begynte jeg å bli plaget med telefoner om å fortsette abonnementet hos de. Til dags dato, 04.11.22, har jeg nok blitt oppring en plass mellom 8 - 12 ganger; siste gang i dag og forrige gang i går. De bryr seg heller ikke om at jeg har reservert meg mot telefonsalg. Jeg har kontrollert senest i dag at reservasjonen ligger inn. STYR UNNA ALLENTE. Det må jo være noe fullstendig galt hos Allente når de enda ikke har forstått at jeg ikke har noe ønske om å komme tilbake til et så useriøst selskap.

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:22

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Med vennlig hilsen, Allente

MANGLENDE OPPLYSNING OM BINDINGSTID

Omtale av  Thea

Selger opplyste ikke om at det var 12 mnd bindingstid. Hadde Altiboks, opplyste heller ikke om at jeg måtte ha fiber/internett i tillegg Etter gratis periode blir da totalpris høyere

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:22

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med våre selgere. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Svindelere

Omtale av  Mattis F

Du får ikke produktet de lover, de tar betalt og binder deg, tar ikke ansvar for tjenesten og krever betalt selv om de ikke leverer.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt ubrukelig

Omtale av  Morten F

Ble kunde gjennom fiberleverandør…her er det score 0 på kundeopplevelse. Ingen informasjon og oppfølging. Må finne ut alt selv og min side er umulig å ligge seg på. Fikk høre nå at dette ikke er på plass før 1.desember. Snakk om å være i etterkant med kundekommunikasjon. Dette gidder jeg ikke mer

Svar fra Allente TV
21.10.2022 09:36

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oppstart av abonnement gjennom fiber. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen. Vi vet vi har fortsatt mye å lære, derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

No blei da ein dritt Dekoder nr 2

Omtale av  Øystein S

Eg trenger tydligvis ikkje forklare igjen,om dei to siste dekodarane dåkas.Dåke har hørt det av andre og.Så då er spørsmålet?Hva skjer? Dere var jo så gode ,og har sagt at dere alltid er forann.Men nett no har da gått skikkeligt i revers pga eit par dekodere.Spark teknikeren deres spør du meg. Øystein Trofast Kunde

Svar fra Allente TV
21.10.2022 09:34

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med utstyr fra oss, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi vil gjerne prøve å løse dette for deg så ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente

Angrefrist benyttet på Allente 1 boksen

Omtale av  Obynild

Umoden boks. Ikke kompatibel med hjemmekinoanlegg. Stadig heng, resetting, svart skjerm, heng også etter booting, resetting til fabrikkinnstilling, bytte av boks hjalp ingenting. Trøbbel hver dag inntil vi benyttet angrefristen og returnerte boksen. God hjelp fra kundeservice, men til ingen nytte.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:40

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med dekoderen din, beklager så mye for denne opplevelsen! Med vennlig hilsen, Allente

Allente App og parabol.

Omtale av  Ingvar

Appen må logges inn på smart tv hver gang den skal brukes, man må logge inn via pc eller smarttelefon hver eneste gang appen åpnes på tven. Vi har parabol i tillegg, dekoderen har ingen smart-funksjoner lengre etter i våre(2022) hvor allente bare fjernet dette på dekoderen. Vi må da kjøpe ny dekoder for smart-funksjoner og lagring...allente sier at appen er en betaversjon og vil fungere i desember...vel vi betaler for et abonnement som inkluderer en fungerende app og som inkluderer en fungerende dekoder. Dette var dråpen, abonnementet hos allentet avsluttes.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:42

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår app. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen. Vi vet vi har fortsatt mye å lære, derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

teknisk support trykk 2.

Omtale av  Liv

Streamer med Apple 4k tv. og har pakken Large. Har ikke hatt Eurosport 1 og Viasat Film på programoversikten i over 3 uker.Har kontaktet spesial teknisk flere ganger, som sier de vil se på problemet og kontakte meg! De har enda ikke kontaktet meg. Jeg vil vite om når jeg kan forvente at problemet blir løst, eller om det er uløselig? Plutselig var også DR1 / DR2 / TV2 D borte, men de kom da i hvert fall tilbake etter 1 uke.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:43

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med AppleTV'en din, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke dekoderen din videre. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Umulig å forholde seg til.

Omtale av  Christian B

Nettsiden virker ikke, har prøvd å bestille nett i over ett halvt år, men det beste jeg fikk til var at det ikke ble fakturert for bredbånd. Hoderystende at dette skal være et profesjonelt firma.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:44

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Avtalesvikt

Omtale av  Tore

Fikk et tilbud om gratis frem til midten av Oktober fra allente,men Nå forlanger de forskuddsbetaling i September for halve Oktober. Ringte kundeservice, og fikk ei nebbette svensk dame,som tydeligvis ikke var interessert i å hjelpe. Hun var direkte uhøflig. Værste kundeservice!

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:45

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Elendig kundeservice og internett!

Omtale av  Kenneth B

Startet som kunde i Canal digital, Allente lever ikke opp til forventningene! Ustabilt nett og ræva service. Skal ut umiddelbart!

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:45

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Hvis du har privat og bedrift abonnement registrert med samme e-Mail og kontakt Persona

Omtale av  Elvira T

Kundeservice på bedrift og privat kan ikke gjøre jobben sin. Privat og bedrift abonnement registrert på samme navn og samme e-post. Data fungerer bare på privat siden og registrer ikke oppsigelse på begge to. Må tas kontakt på telefon med kundeservice (hvem vil ikke forstå den) 6 mnd ikke registrert oppsigelse bare sendte straffefakturer og påpeke om noen min galt!!!!! Svindel og uprofesjonalitet personer!!! Aldri anbefaler!

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:45

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Verste kundeservice jeg har vært borti

Omtale av  Ola

Større dritt enn Alente finnes nok ikke. Værste kundeservice jeg noen gang har vært borti.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:45

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Problemer problemer problemer

Omtale av  Roar H

Det er en jobb hver morgen å få dekoderen i gang. Dette er 3. Oneplace jeg har. Den virker ok noen uker, då begynner problemene. Må slå av og på flere ganger. Ut og inn med strømtklkobling flere ganger. Det spraker og blinker på skjermen. Idag ble skjermen rosa og låste seg fullstendig. PS: Jeg har prøvd alle triks tro meg. Tilsammen 2 timer i telefon med en guttinge som trodde jeg var senil. Ba han sette meg over så jeg fikk sagt opp etter 30 år med Canal Digital, nå Allente. Etter 20 minutter ny venting, la jeg på. Jeg vil ikke fortsette mitt abonnement med Oneplace. Send meg en ny mottaker eller betrakt dette som en oppsigelse. Send meg tilgodehavende på mitt årsabonnement. Roar

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:46

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med dekoderen din, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke dekoderen din videre. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dekoderen sammen. Med vennlig hilsen, Allente

Allente TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR