Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sa opp på min side, fikk epost at oppsigelsen var mottatt. Men dette var vist ikke bekreftelse på oppsigelese, kun bekreftelse på at jeg ønsket å si opp. Skulle og bli oppringt for å avklare oppsigelsen, den telefonen kom aldri, bare nye fakturaer. Håpløst system.
Ble lurt inn i en avtale gjennom Elkjøp. Har ikke fått å ta tjenesten i bruk, og venter bare til bindingstiden er over før jeg avslutter abbonementet
Lang kø i telefon og ikke mulig med min side.Ali helt ubrukelig.sett på flere folk.tjener nok. Svein
Ringte inn og forhørte om mulighet for å ha ett abonnement i omsorgsbolig. Kundebehandler satte da opp ett abonnement med 6 måneders binding uten at det ble godkjent av kunde. Nå er det ikke mulig å komme ut av avtalen, kommer ikke igjennom på kundeservice. bruker ikke abonnementet men må betale....
Elkjøp bestilte tydeligvis en pakke hos Allente. Fikk senere så en SMS der jeg måtte godkjenne min bestilling, noe jeg aldri gjorde, likevel ble Allente abonnementet bestilt og jeg ble senere fakturert. Satt så i kø en hel time hos Allente kundeservice på telefon siden chatten ikke ønsket å ta henvendelsen der. Kundebehandleren over telefon sier så at jeg har tatt i bruk TV2 Play abonnementet, noe jeg aldri gjorde, og sa at dersom jeg går ut av avtalen får jeg 1300kr i bruddgebyr. Dette oppleves som svindel fra Allente for å hente inn så mye som mulig.
Prøver å si opp abonnementet mitt, noe som viser seg å være svært vanskelig. Blir satt over til mange forskjellige personer og får beskjed om over 1t20min ventetid. De vil ikke ta i mot telefonnummeret mitt og ringe opp igjen. Har også prøvd å si opp på chat for 2 uker siden. Fikk da bekreftelse på chat om at abonnementet var sakt opp og jeg skulle få Mail med bekreftelse på dette i løpet av få dager, men den mailen kom aldri og abonnementet fortsatte.
Si opp via chat bot som ikke svarer engang. bare drøyer tiden, lurer på hva forbruker kontoret sier om disse.
Har sittet i 1 time og 30 minutter nå og ventet på svar fra kundeservice hos Allente. Jeg har den siste halve timen fått beskjed om at det er mindre enn 1 minutt ventetid
Kjøpte et allente-abonnement med 6 måners binding. Det ble billigere på månedspris, men siden jeg måtte ha dekoder(som jeg ikke trengte) så fører det til at jeg må betale 18 måneders nedbetaling etter at abonnementet var stoppet. Dette var ikke selger så ivrig å snakke om selv om jeg fortalte at jeg bare trengte abonnementet i 6-8 måneder. Betale over 2000 kroner for en så primitiv dekoder føles kjedelig.
Hei. Jeg er en av sikkert mange tusen kunder som har blitt lurt av allente fordi jeg ikke har tatt meg bryet med å sjekke hvilke summer som gikk ut av konto hver mnd. Allente trakk meg over 800 per mnd i så mange år at de aldri klarte å finne ut når avtalen ble startet. Jeg spurte om hvorfor beløpet var så høyt og fikk til svar at jeg hadde bestilt sportspakken. Jeg ville ha svar på når jeg hadde bestilt den og på hvilken måte. Da fikk jeg til svar at det visste de ikke noe om og bevisbyrden var min. En eller annen ansatt på provisjon hadde satt meg opp på sportspakken uten at jeg hadde bedt om det, er min teori. Jeg hater sport og var derfor 100% sikker på at jeg aldri ville sagt ja til et sånt tilbud. Jeg er fremdeles kunde, men det er jo fordi de nesten har monopol. Jeg oppfordrer derfor alle allente sine kunder om å sjekke om de betaler for kanaler de selv har valgt! Eller velg noen andre leverandører
Elendige greier! Treg respons siden jeg tok den i bruk. Forsøkt alt. Også mange runder med teknisk support uten at det hjalp. TCP-IP Kablet også. Problemet er rett og slett ytelsen på boksen. Hva annet kan Allente tilby?
Svært tidkrevende og unødvendig å seie opp.. blir sendt mellom telefon selgere i evigheter, anbefaler ingen dette firmaet !
Det er ikke en eneste positiv ting å si, bare vanvittig glad for at jeg omsider har kommet meg ut av avtalen. Nå er det streaming av de kanalene jeg selv ønsker hos andre leverandører, uten bindingstid, og abonnement som jeg selv kan si opp med to tastetrykk.
Etter sammenslåingen av Viasat og Canal Digital endret TV markedet seg. Viasat var fantastisk. Men nye selskapet Allente er helt elendig. Kan ikke finne ord på hvor dårlig de er på kundeservice. Ville ikke anbefalt disse til min fiende en gang. Priser er alt for høye, service er dårlig og ofte nedetid. Håper det kommer nytt tilbud på markedet snart. Bytter med en gang da.
Styr langt unna. Håpløs fakturering, elendig nettside og det er umulig å så opp. Jeg har forsøkt å si opp men det er helt umulig. Blir henvist til et nummer som aldri svarer . Kontaktet forbrukerrådet
Jeg ber Allente gang på gang med å slutte å ringe meg, men det gjør de ikke. Rett og slett telefonterror og kjøpspress.