Meny

Canal Digital omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
5
av 7 innen
tv-selskap
34%
anbefaler
Canal Digital
Filtrer omtaler
38
28
26
29
123
Sorter omtaler etter
Viser av 244 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Canal Digital?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig oppfølging av nye kunder, svært lite informasjon og det faktum at man må bestille nye komponenter for å få systemer til å virke er svært dårlig, førsteinntrykket, som ny kunde, er skuffende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Kjempe bra Canal gode programmer"

Vi har hatt kanal digital i alle år men jeg ble lei meg når vi mistet kanalene så jeg ble kjempeglad når vi fikk de tilbake så nå kan jeg se på fire stjernes middag☺gullgraving og Alaska programmene igjen. Vil aldri ha annet en Canal digital☺.

Svein H. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tilbudene er veldig bra"

Kanalpakkene er for dyre, i forhold til konkurrenter.
Har fått veldig god servise de gangene jeg har hatt bruk for det.
Savner nok beskrivelser m/tegninger hvordan man kopler flere ting til TV. Som internett, overførsel av bilder fra laptop og camera.

Ann B. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Gode på kundeservice og møter alltid hyggelige mennesker som fikser problemet mitt"

De er gode på kundesevice i mottsettning til sine konkurrenter møter du aldri småfrekkhet eller regelrett sure folk. De løser problemene med en gang dersom det er mulig, eller så kommer det hjelp så fort det er mulig. De har et godt tv tilbud og jeg syns ikke de er dyre, må betale litt for den kjempe servicen. Det at jeg har vært kunde i mange mange år sier vel sitt, jeg har måtte hatt andre leverandører av tv når jeg har leid bolig men alltid gått tilbake til canal digital så fort som mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Var i ferd med og bytte selskap nå"

Canal Digital har vel beste tilbudet på tv pakker :)

Spent på hvor stor prisøkningen blir!
Har hvert kunde i mange år, jeg etterlyser flere kanal valg, betaler for kanaler som IKKE er av interesse.
Spennende og se hvor mye dyrere kanalpakkene blir etter forhandlinga.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fungert bra til avtalen med Discovery utløp"

Har fungert bra frem til Discovery kanalene ble borte. Misfornøyd med at jeg brukte en uke på å få sagt opp mitt abbonement, at dere ikke kunne motta en oppsigelse tre uker frem i tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice? Hva er det?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tar ikke alltid ansvar.
Deler ikke viktig informasjon med kundene.
Fikk avtalen i havn, men til hvilken pris. Det får ikke kundene vite.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opp til over en time venting på kundeservice på tlf.
Får ikke svar hva rekninga blir på etter klusset med Discovery, de drar dette ut sikkert får og få folk til og glemme at vi var lenge uten de 13 kanalene som forsvant,
Dette er noe som kanal digital burde gi kundene kraftig reduksjon i første rekninga som kommer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når det var konflikt mellom digital og discovery, var det ikke noen kompesasjon å få, selv om forbrukerombudet har slått fast at vi hadde krav på reduksjon i betalingen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"For mye repriser"

Bra med kanaler ( noe vi selvfølgelig selv har valg, og pris deretter) Litt vel mye repriser, for mange kanaler med mat programmer.

Gunvor H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Dekoderen"

Er spesielt godt fornøyd med at dekoderen gir meg mulighet til å ta opp to programmer samtidig med at jeg ser på et program jeg har tatt opp før.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Kundeserviven er dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

På spørsmål pr epost og tlf er det bare svensker, ikke alle er like gode å forstå, og ikke alle skjønner hva man sier. Da blir det mye tull og misforståelser.
Chat virker det som kundebehandler holder på med flere kunder samtidig, får det kan ta 10-15 min på at svar midt i samtalen.

Hvis jeg vil ha en annen pakke hos dere ringer jeg, ikke ring flere ganger til dagen og mas, det kan fort føre til at man bytter leverandør.

Ikke ring og lov gratis økning i pakken uten ekstra kostnader i 2 mnd og uten at man trenger og si opp, når man begge ganger får ekstra regning på det likevel.
At dere ikke ble enige med den andre parten slik at man mistet kanaler i 1 uke er helt forkastelig, og dere har mistet all troverdighet, men det vet dere vel allerede...

Kirsten O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Prisen i dag er ok"

Er så langt fornøyd, så e håpa summen blir den samme som e betaler for familiepakka i dag. Stiger den masse sier jeg kanalen opp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ny kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble kunde der i sommer. Bare rot. Selger lovte meg diverse ting inkludert i prisen, som de ikke holdt. Etter mye om og men fikk jeg det som jeg hadde blitt lovet. Etter montasjen viser det seg at jeg hadde mottatt 2 stk av alt utstyr. Fikk regninger som ikke liknet noen ting enda jeg hadde returnert utstyret. Ringte flere ganger på deres dyre kundenummer for å få rettet opp i "deres" feil. E-post svarte de på først etter flere dager.
Min anbefaling er: Det finnes andre operatører på tv og jeg for min del er snart tilbake hos Viasat. Der var det aldri problem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Middels selskap"

Har opplevd at dekoderkortet svikter, ukjent årsak, får nytt, men må betale porto på det, og betaler mer enn nok i et dyrt abonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er en elendig uhøflig service av svenske kundeveiledere i Canal digital.
Jeg ringte dit en gang ang signaler igjennom parabolen, da fikk jeg beskjed fra en svenske, om at dersom JEG ikke samarbeidet, med HAN, så ville han ikke hjelpe meg, men uansett var det ingen hjelp å få. Og for all del ansett norsktalende, slik at vi som ringer forstår hva de sier. Ellers har jeg fått lite hjelp der i fra.
Nei, Dette er dårlige greier, vurdere å bytte til noe annet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Alt bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er meget fornøyd med canal digital. Liker best TV norge og de kanalene der, som har litt div. å by oss seerne på.
Bruker ikke tv mye, men en 2- 3 timer i uka er toppen.
Da blir det TV Norge som vinner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Elendig kunde service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Å få tak i canal digital sånn så det har vert de siste 14 dagane e bara heilt på tryne, sure folk i tlf, å uhøffelige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk at vi ha mista BBC Lifestyle"

Synes CD skal gi reduksjon på regninga for at vi har mista mange kanala i 2 uker. Alt anna er ikke akseptabelt.

Kirsten R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Absolutt på bånn"

Intet er bra... Repriser, repriser og atter repriser... Og det skal vi betale for, jeg sier det opp snart.

Asbjørn O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Programpakke"

Jeg synes at CD som nå har latt oss uten å oppfylle sin side av kontrakten de har med oss, godt kunne kompansert dette tapet med noen extrakanaler "på prøve" i et par tre uker.

Else B. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"ELENDIG kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ordinært kommer sendingene som lovet - og betalt for. Har ikke mange valgmuligheter for tv-signal her på stedet. Kun parabol. Merket ingen skilnad på fakturabeløp - tross manglende kanaler. (Skjedd nå nylig) Forventer at dette blir rettet opp.

Per A. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kanalutvalg. Enormt dårlig kundeservice. Slett kundebehandling. Følger ikke opp gitte lovnader. Kundeservice nekter å la kunde få snakke med overordnet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Supert!"

Veldig bra, hyggelige folk på kundeservise!! Dekoderne er super bra, masse lagringsplass! Veldig fin at mann kan velge bort fotballkanaler om mann ønsker det!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Ser jut som selskapet drives av tenåringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

De kan ikke kommunisere. Og hadde iallefall før, systemer som gjorde det håpløst å nå frem med synspunkter og klager. E-mail kontoer som var blokkert; og som ledet til noen helt annet enn de forespeilet, "chattetjenester" der det etter alt å dømme satt unge damer med en helt annen agenda enn å hjelpe kunder. De hadde vel heller ikke nødvendig bakgrunn, stakkar. Alt i alt en ledelse helt bak enhver fatning med den verden de lever i...

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR