Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt er dårlig med Canal Digital. Svært dårlig kundeservice. Ingen vet noe som helst når du kontakter de. Har ventet over 2 måneder på TV og internett, og fortsatt skjer ingenting. Montørene som har vært her sier at alt skal fungere, men neida.. Så må man vente i minst en uke til for å få montørene til å komme å fikse opp. Styr unna Canal Digital hvis du ønsker at TV og internett skal fungere. Dyrt og dårlig.
Fremdeles koblingsalg på TV\internet stive priser, særlig på coax canaldigital vil ikke si når docsis 3.1 eller docsis 3.1 «Full duplex» og hvor mye dette vil koste oss kunder. Vurder å bytte til altibox hvis mulig. 4k dekodere mangler, ikke mulig å bestille tv2sumo.
Telefonsupport, Arrogante ansatte Dyre produkter, legger på prisene når de måtte passe de.
Fikk tilbud om ny tuner på telefon og SMS, men da faktura-en kom, var beløpet nær doblet. Ved henvendelse, påsto CD at beløpet på faktura-en var det samme som på SMS. Har lagret SMS og tatt bilde av den, så jeg har bevisene, men hvis ikke CD godtar de tilbud som de selv har gitt, så sender jeg hele rukklet tilbake på CD`s bekostning. Makan til tull, tøys og rot tror jeg det er vanskelig å finne sidestykke av. FY! FY! FY! Canal Digital.
Ventet i tre måneder på leveranse. Sendt mellom avdelinger, firmaer, flere ganger ble ikke bestillingene registrert i Canal Digital sitt system og vi får problemene. Ingen skalering av saker selv om du blir lovet høyeste prioritet, null oversikt over din sak på tvers av avdelinger og selskap, regelrette løgner. Ett slik selskap hadde ikke overlevd om man ikke hadde gitt selskapet makt og arbeidsforhold gjennom Telenor.
Snakk om kø for å få orden på kabelbrudd. Etter 3 purring har dem ikke rettet opp feilen.
Har mottatt 5 dekodere nå fortsatt ingen bilde. Folkens hold dere unna det selskapet ingen grenser til useriøsitet.
Etter noen uker forsvinner TV-kanalene med beskjed om å oppdatere programkortet. Det var starten på en langvarig og frustrerende gjennomgang av upålitelig beskjeder, tungvinte prosedyrer - skulle tro at canaldigital har laget systemet for å være så brukerfiendtlig og tungvint som mulig. Folk vil skru på TV og se på den - ikke finne frem numre, navigere "min side", navigere menyene, vente, snakke med kundebehandlere, vente, vente, vente...
De svarer ikke på det du spør om. De lyver om krav til kabler o.l. Det prøver å tvinge deg til å bruke deres installatører. De videreformidler ikke henvendelser oppover i systemet selv om du ber om det. Flere ganger.
Alt er dårlig kunde behandling er bånd mere er det vel ikke noe positiv å om cdt.
Til mine behov og ønsker er det utmerket ikke minst fordi CD også kan brukes i bobilen.
Har alltid fått hjelp når jeg ringer og trenger assistanse.
Har ingenting å klage på kanskje at nettet detter ut no engang.
Mindre fornøyd med å miste nesten alle tv kanaler under langtidsopphold på hotell. I tillegg hakker sendingen/stopper i lengre perioder uten at noe skjer.
Hadde problemer med bredbåndsnett. Var uten internett i en måned fordi support klarte ikke å finne ut grunnen. Eneste svar var at det er for mye aktivitet på linen??
Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg byttet. Sur kundeservice. Mye rot og sur. Utstyr som ikke holder / fungerer som det skal. Må evt pure på samme sak / feil flere ganger. Er skjelden dem vil innrømme at det feilen er hos dem. Dårlig kompensasjon for dem ukene vi var uten dem kanalene. Har 100 linje og c moren.